abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 12:52:52 #101
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75442186
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef LogischCorrect het volgende:

[..]

Dit moet je dan eens uitleggen. Het gaat hier nogmaals niet om de intentie achter een kledingstuk of sierraad, maar het kledingstuk of sierraad zelf. In dat licht vind ik een ketting over een pak minder professioneel overkomen dan een hoed of hoofddoek met matchende kleur.
Dat was inderdaad meer als het antwoord nee zou zijn. Als je inderdaad alleen 'bedrijfshoofddoekjes' mag dragen zie ik het probleem niet zo.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_75442367
Ik vraag me ook af of het een probleem geweest zou zijn als de beste man een Jood was geweest en een keppeltje had gedragen. Ik denk het niet namelijk (mits bedrijfskeppeltje natuurlijk ).
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75444898
dus je mag ook je trouwring niet om?
namaste
pi_75444956
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:12 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik het van de gekken vindt dat de buschaffeur geen kruisje mag dragen, vind ik de volgende PVV-vraag wel ernstig hypocriet:
[..]

Met andere woorden: discrimineren op basis van geloof is dus wel mogelijk in de optiek van de PVV. Daarmee geeft het zelf al aan een racistische fractie te zijn.

Daar trappen ze zichzelf dan weer even flink hard mee in de kloten ja.
  woensdag 9 december 2009 @ 14:09:52 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75444993
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:08 schreef McKillem het volgende:

[..]

Daar trappen ze zichzelf dan weer even flink hard mee in de kloten ja.
Discrimineren op basis van geloof en dan racistisch.. jaja, clever dickie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_75445041
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze roepen bij hoog en laag dat dat geen discriminatie is. Geloof de grond in trappen. Nu opeens wel.
Dat is gewoon feitelijk hypocriet.
pi_75445136
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wellicht een ietwat ongelukkig gekozen term inderdaad. Maar zoals McKillem al stelt: de PVV beweert keer op keer stellig dat de partij niet discrimineert. Door deze kamervragen diskwalificeert de fractie zichzelf.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75445299
Bij souvenirwinkeltjes heb je voor een paar euro een enorm kruis aan een ketting. Jammer dat mijn vorige kapot is getrokken.
  woensdag 9 december 2009 @ 15:09:56 #109
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_75447506

Er is altijd wel weer een mooi smoesje te verzinnen waardoor hooffddoeken wél mogen en uitingen van andere religies niet.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_75448513
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:09 schreef Zero2Nine het volgende:

Er is altijd wel weer een mooi smoesje te verzinnen waardoor hooffddoeken wél mogen en uitingen van andere religies niet.
En als ze tegen B.A. hadden gezegd dat hij geen kettingen meer mocht dragen dan zou het rascisme geweest zijn. Je kunt natuurlijk ook alles zien zoals je het wilt zien.

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_75451512
Waar staat in de bijbel dat je grote kruis moet hebben.

Zo dan voelen jullie nu ook wat de moslims voelen'

Geen kerstboom en nu geen kruis.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_75451532
Ik wil meer informatie!
pi_75451535
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:09 schreef Zero2Nine het volgende:

Waar staat dat in de bijbel dat je een grote kruis bij je moet dragen ?
  woensdag 9 december 2009 @ 17:05:21 #114
3542 Gia
User under construction
pi_75451580
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:03 schreef Meki het volgende:
Waar staat in de bijbel dat je grote kruis moet hebben.

Zo dan voelen jullie nu ook wat de moslims voelen'

Geen kerstboom en nu geen kruis.
Maar de hoofddoek en de boerka moeten blijven, hè?

Trouwens, wie heeft het over een groot kruis? Het gaat om een kruisje aan een kettinkje!!
pi_75451664
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:05 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar de hoofddoek en de boerka moeten blijven, hè?

Trouwens, wie heeft het over een groot kruis? Het gaat om een kruisje aan een kettinkje!!
Regels zijn regels, Of hoeven de christenen zich hier aan te houden'

Jullie huillies zijn allemaal blij wanneer het over de moslims gaat
en wanneer de christenen de klos zijn gaan jullie allemaal huilen en roepen jullie allemaal om discriminatie.
kleine baby's dat jullie zijn.
pi_75451734
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Meki het volgende:

[..]

Regels zijn regels, Of hoeven de christenen zich hier aan te houden'

Jullie huillies zijn allemaal blij wanneer het over de moslims gaat
en wanneer de christenen de klos zijn gaan jullie allemaal huilen en roepen jullie allemaal om discriminatie.
kleine baby's dat jullie zijn.
Dat is waar Meki, kan er wel om janken

Om je post dan
pi_75451778
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:49 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele diepe wortels in het Christendom. Het druipt er aan alle kanten vanaf.
En dat is niet goed?
  woensdag 9 december 2009 @ 17:13:07 #118
3542 Gia
User under construction
pi_75451825
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:07 schreef Meki het volgende:

Regels zijn regels,
Goh, nu ineens wel? Maar als een school als regel heeft dat hoofddeksels niet mogen, dan geldt dat niet voor hoofddoekjes.
pi_75451830
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is waar Meki, kan er wel om janken

Om je post dan
Ik begrijp het grote vriend
Ga maar lekker huilen..
Ga maar met 2 maten meten
quote:
AMSTERDAM - De Amsterdamse tramconducteur Mickel Aziz voelt zich gediscrimineerd omdat hij geen gouden kruis op zijn kleding mag dragen, maar moslimcollega's wel een hoofddoek. ,,Moslims zeggen dat alles islamitisch wordt.''

,,Het kruis is heel belangrijk voor mijn geloof'', zegt de Egyptische Kopt Maikel Aziz, net klaar met zijn dienst als tramconducteur in Amsterdam. ,,Het herinnert mij aan de liefde van Jezus Christus voor mij aan het kruis.'' Aziz mag van zijn werkgever, het gemeentelijk vervoerbedrijf GVB, geen kruis meer dragen op zijn kleding. Maar een moslima mag wel een hoofddoek dragen. De tramconducteur heeft daarom een kort geding aangespannen.

Van het GVB mag Aziz het kruis wel onder zijn pak dragen, maar dat wil hij niet. ,,Het kruis laat zien dat ik christen ben, van binnen en van buiten. Mijn gedrag naar anderen moet goed zijn, met liefde. Het kruis maakt sterk: iemand die een kruis draagt maar tegelijk steelt, kan beter geen kruis dragen.''

De uit Egypte afkomstige Aziz (56) kwam in 1982 naar Nederland. Onder meer, zo zegt hij, omdat hij christen was in een islamitisch land.

Omgekeerd
Wat hij nu meemaakt bij het GVB maakt hem radeloos. ,,Het doet mij herinneren aan Egypte, waar mensen niet gelijk werden behandeld. Ik dacht dat ik in Nederland in een democratisch land en christelijk land kwam, maar nu is alles veranderd. Ongeveer zes jaar geleden waren hoofddoekjes in bedrijfskleding niet toegestaan, maar nu wel. Tegelijk mocht ik toen bij het GVB wel een kruis dragen, maar nu niet. Alles is omgekeerd. Dat maakt mij gek. Hoe kan dat nou?''

Strijd
Vreest Aziz een geestelijke strijd tussen het christendom en de islam? De conducteur wil daar tot de uitspraak op 14 december niet op reageren. Maar in een brief aan het GVB afgelopen zomer schrijft Aziz dat het vervoerbedrijf bang is voor moslims en niet protesteert tegen hun gedrag.

De tramconducteur schrijft dat de islam ,,heel gevaarlijk is voor de Nederlandse maatschappij''. ,,Veel moslims praten over joden, christenen en atheïsten in het Arabisch. Ik begrijp alles omdat ik ook Arabisch spreek. Van wat ik hoor, schelden ze veel en zeggen rotwoorden over Nederlanders, Europeanen en Amerikanen. Ze zeggen dat de moslims de hele wereld zullen veroveren en alles islamitisch wordt. Of de westerse wereld dat wil of niet'', aldus Aziz in de brief.

Mocht de rechter volgende week besluiten dat hij geen kruis mag dragen, dan ,,verlies ik mijn geloof in de Nederlandse democratie en gelijke behandeling'', zegt Aziz. ,,Dan word ik gek, helemaal gek.''
Deze tramconducteur is helemaal gek geworden
Hij zegt dat hij wordt aangevallen in zijn geloof en tegelijkertijd wel een andere geloof aanvallen.
Wat een huillie
pi_75451861
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik begrijp het grote vriend
Ga maar lekker huilen..
Ga maar met 2 maten meten
[..]

Deze tramconducteur is helemaal gek geworden
Hij zegt dat hij wordt aangevallen in zijn geloof en tegelijkertijd wel een andere geloof aanvallen.
Wat een huillie
Schrijft de grootste huillie
pi_75451865
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Goh, nu ineens wel? Maar als een school als regel heeft dat hoofddeksels niet mogen, dan geldt dat niet voor hoofddoekjes.
Kruis dragen staat niet in de bijbel
waar staat het in de bijbel dan ?

Integendeel tot de hoofddoeken in de Koran, daar staat het duidelijk in.

Ga maar door met huilen, nu voel je ook wat de moslims voelen.
pi_75451887
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Meki het volgende:

[..]

Kruis dragen staat niet in de bijbel
waar staat het in de bijbel dan ?

Ga maar door met huilen, nu voel je ook wat de moslims voelen.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:15:26 #123
3542 Gia
User under construction
pi_75451900
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Meki het volgende:

Oh, ja, waar dan? Er staat helemaal nergens in de Koran dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Echt helemaal nergens.
pi_75452021
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Gia het volgende:

[..]

Oh, ja, waar dan? Er staat helemaal nergens in de Koran dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Echt helemaal nergens.
. Geef eens bron waar in de bijbel dat de kruis gedragen MOET worden.
In de Koran staat duidelijk over de hoofddoeken. Maar ik begrijp het je hebt nog last van huillie en huillie.. vandaar de ontkenning.

Geef een bron waar het staat het verplicht dragen van een kruis.
pi_75452054
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij heeft een punt. Selectieve verontwaardiging, wat was de reactie geweest als het een vrouw zou zijn geweest die geen hoofddoek mocht dragen? Je kan het wel raden.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 december 2009 @ 17:19:51 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75452056
Buiten vervelend begin je nu ook een beetje gefrustreerd te klinken Meki .
Get woke, go broke!
pi_75452072
Staat er in de koran dan dat het verplicht is een hoofddoek te dragen.
pi_75452133
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef shomila het volgende:
Jep. nu jij weer.. Ik wil een bron uit de bijbel waarin staat vermeldt dat de kruis gedragen moet worden

oeps. hebben jullie zeker niet.
pi_75452154
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Meki het volgende:

[..]

Jep. nu jij weer.. Ik wil een bron uit de bijbel waarin staat vermeldt dat de kruis gedragen moet worden

Lulkoek Meki, je kan de users hier ook wijzen op hun hypocrisie zonder zelf te gaan liegen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 december 2009 @ 17:23:26 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75452175
quote:

[..]

Sja, jij kan niet eens een taal beheersen, dus erg geloofwaardig ben je niet op dit soort gebieden, misschien lees je het wel verkeerd .
Get woke, go broke!
pi_75452201
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lulkoek Meki, je kan de users hier ook wijzen op hun hypocrisie zonder zelf te gaan liegen.
Ik lieg niet, ik wil enkel hun bron waarin staat vermeldt dat de kruis altijd gedragen moet worden bij hun nek.

die hebben ze blijkbaar niet.
pi_75452233
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, jij kan niet eens een taal beheersen, dus erg geloofwaardig ben je niet op dit soort gebieden, misschien lees je het wel verkeerd .
Aha even eromheen draaien en een gelijk een andere onderwerp aankaarten.
pi_75452245
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Meki het volgende:

[..]

Ik lieg niet, ik wil enkel hun bron waarin staat vermeldt dat de kruis altijd gedragen moet worden bij hun nek.

Je liegt wel, want het bedekken van je hoofd staat niet in de Koran. Alleen het bedekken van de vrouwelijke vormen (ergo borsten en dergelijke).
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 9 december 2009 @ 17:25:33 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_75452257
quote:

[..]

Aha even eromheen draaien en een gelijk een andere onderwerp aankaarten.
het was even een lullige tussendoor, maar jij beweert dat het erin staat, terwijl het er NIET instaat, dus je lokt het even een beetje uit he? .
Get woke, go broke!
pi_75452277
Meki, veel Nederlanders vegen liever de reet af met religie in het algemeen. Dus hoepel lekker op met je koran- of bijbeltekstargumenten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75452378
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je liegt wel, want het bedekken van je hoofd staat niet in de Koran. Alleen het bedekken van de vrouwelijke vormen (ergo borsten en dergelijke).
Dit zegt wel genoeg

Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan… (Surah an-Noer (24) ayah 30-31.)

24:31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat u moogt slagen.
pi_75452384
quote:

[..]

Een hoofddoek is helemaal geen verplichting, de moslima's zeggen zelf altijd dat het vrijwillig is.
Ik heb trouwens geen probleem met hoofddoeken.
Het is een uiting van je geloof en dat is het kruisje ook.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:31:15 #138
3542 Gia
User under construction
pi_75452446
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef shomila het volgende:
Nee, helemaal nergens. Dat is zo door de zogenaamde geleerden, allemaal mannen uiteraard, uitgelegd.

Een kruisje dragen is ook helemaal niet verplicht volgens de bijbel, dat beweert ook niemand. Het is voor die man gewoon heel belangrijk en hij snapt niet waarom dat niet zou mogen en een hoofddoekje wel.
pi_75452476
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef shomila het volgende:

[..]

Een hoofddoek is helemaal geen verplichting, de moslima's zeggen zelf altijd dat het vrijwillig is.
Ik heb geen problemen met een kruis
Ik wil de anderen Islambashers hier een spiegel voor hun houden dat zij verkeerd bezig zijn en dat het fijn vinden als de Islam wordt aangepakt en bijna huilen als de kruis en de kerstbomen weg worden gehaald.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:32:24 #140
3542 Gia
User under construction
pi_75452480
quote:

[..]

Dat beweert dan ook niemand, integenstelling tot jij met je gelieg. Er staat niet in de koran dat een hoofddoek verplicht is.
pi_75452494
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, helemaal nergens. Dat is zo door de zogenaamde geleerden, allemaal mannen uiteraard, uitgelegd.

Een kruisje dragen is ook helemaal niet verplicht volgens de bijbel, dat beweert ook niemand. Het is voor die man gewoon heel belangrijk en hij snapt niet waarom dat niet zou mogen en een hoofddoekje wel.
Ik geloof dat heel Nederland dit niet begrijpt.
pi_75452527
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Blijkbaar ken jij de Koran beter dan de moslims.
Mijn complimenten.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:36:05 #143
3542 Gia
User under construction
pi_75452608
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:28 schreef Meki het volgende:

[..]

Dit zegt wel genoeg

Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, Allah is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan… (Surah an-Noer (24) ayah 30-31.)

24:31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat u moogt slagen.
Dat verondersteld wordt dat het kuis is om doeken, die je toch al draagt, over je boezem te laten vallen, wil nog niet zeggen dat je verplicht bent een hoofddoek te dragen.

"Laat je hoofddoek over je borsten hangen" Betekent nog niet per se dat je een hoofddoek moet dragen.

Maar ja, dat zal we te moeilijk zijn voor jou om te snappen.
pi_75452673
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat verondersteld wordt dat het kuis is om doeken, die je toch al draagt, over je boezem te laten vallen, wil nog niet zeggen dat je verplicht bent een hoofddoek te dragen.

"Laat je hoofddoek over je borsten hangen" Betekent nog niet per se dat je een hoofddoek moet dragen.

Maar ja, dat zal we te moeilijk zijn voor jou om te snappen.
Meen je dit nou echt
Nu jij nog geen een bron waar de kruis verplicht staat als religieus iets
  woensdag 9 december 2009 @ 17:39:03 #145
3542 Gia
User under construction
pi_75452697
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Meen je dit nou echt
Nu jij nog geen een bron waar de kruis verplicht staat als religieus iets
Geef eens aan waar ik, of iemand anders beweerd heeft dat een kruis verplicht is?
pi_75452725
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Geef eens aan waar ik, of iemand anders beweerd heeft dat een kruis verplicht is?
Dat is hier niet gezegd. dat zegt meneer de conducteur
pi_75452776
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Misschien voelt hij het zelf zo dat het zijn plicht is om het kruisje te dragen.
pi_75452837
Ik vindt dit alleen terug in de bijbel

Timoteüs 2:9 :
“Desgelijks wil ik dat de vrouwen in zedig gewaad zich eerbaar en ingetogen tooien, niet met vlechtsels, goud, paarlen of kostbare kledij, maar, zoals het vrouwen betaamt die op den naam van godvruchtigen aanspraak maken, met goede werken.”

“Maar ene vrouw, die bidt of profeteert met ongedekte hoofd, onteert haar eigen hoofd; het is even alsof zij geschoren was. En wil zij zich niet dekken, zo snijd men haar ook het haar af.” (1 Korintiërs 11: 5-6)
pi_75452885
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef shomila het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Het is een kledingstuk waarmee vrouwen datgene kunnen verbergen wat ze niet willen laten zien. Dat lijkt mij het recht van elke vrouw. Het is geen religieus voorschrift, en voor zover het toch relgieus is, is het niet zozeer een uiting maar eerder een gevolg van een bepaalde opvatting.

Een kruis heeft geen andere functie dan het uitdragen van het geloof. Dat is dus wel een relgieuze uiting, en die horen dus niet bij een publieke functie en een uniform.

Dus op zich vind ik het wel logisch om het kruis bij de kledingvoorschriften te verbieden en de hoofddoek niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:44:22 #150
3542 Gia
User under construction
pi_75452889
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef Meki het volgende:

[..]

Heb net het fragment terug gekeken, maar ik hoor hem nergens zeggen dat het verplicht is van zijn geloof of dat het in de bijbels staat. Dus.....hoe kom je erbij?

Die man zegt alleen dat het voor hem belangrijk is als blijk van de liefde van Jezus voor de mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')