Kruis dragen staat niet in de bijbelquote:Op woensdag 9 december 2009 17:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, nu ineens wel? Maar als een school als regel heeft dat hoofddeksels niet mogen, dan geldt dat niet voor hoofddoekjes.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Meki het volgende:
[..]
Kruis dragen staat niet in de bijbel
waar staat het in de bijbel dan ?
Integendeel tot de hoofddoeken in de Koran, daar staat het duidelijk in.
Ga maar door met huilen, nu voel je ook wat de moslims voelen.
Oh, ja, waar dan? Er staat helemaal nergens in de Koran dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Echt helemaal nergens.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:14 schreef Meki het volgende:
Integendeel tot de hoofddoeken in de Koran, daar staat het duidelijk in.
. Geef eens bron waar in de bijbel dat de kruis gedragen MOET worden.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Oh, ja, waar dan? Er staat helemaal nergens in de Koran dat vrouwen een hoofddoek moeten dragen. Echt helemaal nergens.
Hij heeft een punt. Selectieve verontwaardiging, wat was de reactie geweest als het een vrouw zou zijn geweest die geen hoofddoek mocht dragen? Je kan het wel raden.quote:
Jep. nu jij weer.. Ik wil een bron uit de bijbel waarin staat vermeldt dat de kruis gedragen moet wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef shomila het volgende:
Staat er in de koran dan dat het verplicht is een hoofddoek te dragen.
Lulkoek Meki, je kan de users hier ook wijzen op hun hypocrisie zonder zelf te gaan liegen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep. nu jij weer.. Ik wil een bron uit de bijbel waarin staat vermeldt dat de kruis gedragen moet worden
oeps. hebben jullie zeker niet.
Sja, jij kan niet eens een taal beheersen, dus erg geloofwaardig ben je niet op dit soort gebieden, misschien lees je het wel verkeerdquote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Jep. nu jij weer.. Ik wil een bron uit de bijbel waarin staat vermeldt dat de kruis gedragen moet worden
Ik lieg niet, ik wil enkel hun bron waarin staat vermeldt dat de kruis altijd gedragen moet worden bij hun nek.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lulkoek Meki, je kan de users hier ook wijzen op hun hypocrisie zonder zelf te gaan liegen.
Aha even eromheen draaien en een gelijk een andere onderwerp aankaarten.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, jij kan niet eens een taal beheersen, dus erg geloofwaardig ben je niet op dit soort gebieden, misschien lees je het wel verkeerd.
Je liegt wel, want het bedekken van je hoofd staat niet in de Koran. Alleen het bedekken van de vrouwelijke vormen (ergo borsten en dergelijke).quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik lieg niet, ik wil enkel hun bron waarin staat vermeldt dat de kruis altijd gedragen moet worden bij hun nek.
die hebben ze blijkbaar niet.
het was even een lullige tussendoor, maar jij beweert dat het erin staat, terwijl het er NIET instaat, dus je lokt het even een beetje uit he?quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Aha even eromheen draaien en een gelijk een andere onderwerp aankaarten.
Dit zegt wel genoegquote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je liegt wel, want het bedekken van je hoofd staat niet in de Koran. Alleen het bedekken van de vrouwelijke vormen (ergo borsten en dergelijke).
Een hoofddoek is helemaal geen verplichting, de moslima's zeggen zelf altijd dat het vrijwillig is.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee, helemaal nergens. Dat is zo door de zogenaamde geleerden, allemaal mannen uiteraard, uitgelegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:20 schreef shomila het volgende:
Staat er in de koran dan dat het verplicht is een hoofddoek te dragen.
Ik heb geen problemen met een kruisquote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Een hoofddoek is helemaal geen verplichting, de moslima's zeggen zelf altijd dat het vrijwillig is.
Ik heb trouwens geen probleem met hoofddoeken.
Het is een uiting van je geloof en dat is het kruisje ook.
Dat beweert dan ook niemand, integenstelling tot jij met je gelieg. Er staat niet in de koran dat een hoofddoek verplicht is.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik lieg niet, ik wil enkel hun bron waarin staat vermeldt dat de kruis altijd gedragen moet worden bij hun nek.
die hebben ze blijkbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |