quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
TVP, gewoon keihard en zonder compromissen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef T-Force het volgende:
Ik weet niet of hij al ooit gepost was hier, maar ik vind hem wel lekker eigenlijk
Einde van Seismic? new fusion sublabel miss?quote:Some news…:
A lot of things are happening right now. Seismic has a new label manager. So Beholder, Balistic and Max Enforcer are not doing it anymore. So I just want to say I totally want to distance myself from Seismic, but that’s not the only reason. Good things are happening now. I can’t tell you everything but we are starting something new. More info will follow… J
That is also the reason why I didn’t release any tracks the last months. But a lot of new stuff is coming! I made a E.P. with Mc Jeff! I also made a E.P. with a new name in the scene, “Waverider”, and I’m doing a remix, but more info about that soon...
I know it’s all a bit mysterious but you just have to trust me on that! In January you are going to hear from Digital Punk again and again and again…..
het einde van Seismic, hoezo onverwachts?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
van de Digital Punk site.
[..]
Einde van Seismic? new fusion sublabel miss?
Het zou wel jammer zijn inderdaad. Ik vond Seismic ook altijd een erg fijn label! Precies zoals Rem al aangaf, dikke artiesten en strakke releases. Ze zijn dan ook verantwoordelijk voor een paar dikke Decibel anthems.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
van de Digital Punk site.
[..]
Einde van Seismic? new fusion sublabel miss?
Zitten inderdaad vette dingen tussen, alleen die nieuwe release van Brian NRG vond ik nou niet heel spectaculair als ik eerlijk mag zijn.. In ieder geval niet koopwaardig voor mij.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het einde van Seismic, hoezo onverwachts?![]()
had dat label altijd heel hoog zitten, goede artiesten en strakke releases
nu maar eens zien wat er de komende weken duidelijk gaat worden, en kan ook niet wachten op de nieuwe Digital Punk
ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijkquote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Sethje het volgende:
Die B-Leaf van alphaverb is ook weer vet zeg
alleen die melodie alquote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
zie het inderdaad ook wel gebeuren dat Fusion nu een lading aan sublabels krijgtquote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf...
Ik denk dat vele artiesten idd richting fusion gaan en dat de structuur van Fusion stevig op de schop gaat...
De geruchten gaan dus voor 2 sublabels. Maar goed. We gaan het allemaal zien.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf...
Ik denk dat vele artiesten idd richting fusion gaan en dat de structuur van Fusion stevig op de schop gaat...
quote:Op woensdag 9 december 2009 10:50 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zat gisteren die Feel Good (Gentalica Remix) te luisteren en ik stuiterde door m'n kamer heen, wat is die plaat gruwelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Heel die vinyl is gewoon te awesome voor woorden. Ook goed dat er een instrumentale versie van Otherside is, zodat de mensen die de vocal te cheesy vinden hem ook gewoon kunnen luisteren. Persoonlijk vind ik die vocals gewoon heerlijk, fijn weer met die daft-punk-autotune-stylequote:Op woensdag 9 december 2009 10:48 schreef Sethje het volgende:
Die B-Leaf van alphaverb is ook weer vet zeg
ik vind Diffusion ook ietsje beter dan Paranoid, maar beide prima te doenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef ElDani het volgende:
&
Bekijk deze YouTube-video
Komt nog 3e plaat bij: Diavoli, word denk ik later geupload.
Lekker hoor! Vind alleen Diffusion beter dan Paranoid.
Maar wanneer gaan we die plaat zien? Want het begint wel flink op te hopen nu. Hopen dat er gauw sublabels komen (er schijnen er 2 te komen).
Linkje?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:22 schreef Sc0tTy het volgende:
vanavond ff die alphaverb luisteren
net die nc-zany diffusion geluisterd, god wat is dat toch een perfecte mix die 3 heren bij elkaar
heerlijk duister en hard zelfde voor paranoid, ook erge track, kan nog niet kiezen welke ik beter vind
Atmozfears - Trick Or Treat vind ik niet zo super, wel geinig
ondertussen stroomt bartman's jaarmixje binnen:)
Mag alleen via PM, anders word Rip heeeeeeeeel boos op onsquote:
Diffusion, vind ik goedquote:Op woensdag 9 december 2009 09:57 schreef ElDani het volgende:
&
Komt nog 3e plaat bij: Diavoli, word denk ik later geupload.
Lekker hoor! Vind alleen Diffusion beter dan Paranoid.
Maar wanneer gaan we die plaat zien? Want het begint wel flink op te hopen nu. Hopen dat er gauw sublabels komen (er schijnen er 2 te komen).
Lekker zomers plaatje inderdaad. Helaas alleen niet gehoord deze zomer, behalve op een lokaal festival hiero waar Alphaverb draaide.quote:
Met First cut & Greenhouse heeft ie idd echt superdikke platen afgeleverdquote:Op woensdag 9 december 2009 17:11 schreef 16meter het volgende:
Al doet Frontliner het ook niet onaardig de laatste tijd.
quote:Verwend?
door Q-Daphne, gepubliceerd op woensdag 9 december 2009, 2353x bekeken
Gisteren was weer zo’n dag. Ik was net klaar met winkelen en het begint te regenen. Nou ja, geen probleem toch? Bel ik gewoon even een taxi. Eenmaal in de taxi doe ik de oordopjes van mijn spiksplinternieuwe ipod in. Even een nummer uitkiezen valt niet mee; tussen al die duizenden nummers kan ik mijn favoriete nummer niet vinden. Na een tijdje gezocht te hebben zet ik een andere goede track op.
Ritmisch beweegt mijn hoofd mee op het dreunen van de bass. Eenmaal thuis aangekomen betaal ik de taxichauffeur. Ik doe de sleutel in het slot en de rolluiken gaan automatisch omhoog. Ik loop naar binnen en geef de katten wat te eten. Ga op de bank liggen, doe de beamer aan en zet een willekeurige zender op. Heerlijk, lekker lui zijn. Na een half uurtje gaat de deurbel, ik doe open. En net op het moment dat ik wou zeggen “ik koop niets aan de deur”, zie ik een klein ventje van een jaar of 10 staan met zijn moeder, helemaal doorweekt van de regen. Of ik wat geld over had voor het diabetis fonds? In mijn goede bui nodig ik ze binnen uit om even op te warmen en voor een kopje thee. Ze nemen het aanbod aan. Als we rond de tafel zitten vraag ik: u had toch ook kunnen gaan collecteren als het droog was? De vrouw is stil en zegt na een tijdje. Mijn man is gisteren overleden omdat er geen donornier beschikbaar was. Hij heeft 3 jaar aan de dialyse gelegen. Het jongetje begint te huilen. We proberen nu andere mensen te helpen, zodat niet meer mensen dood hoeven te gaan aan deze verschrikkelijke ziekte. Ik weet niet wat ik moet zeggen dus zeg ik maar; gecondoleerd. Als de vrouw en haar zoontje weg zijn, vraag ik me toch af waarom ze zoiets tegen mij vertelt? Werd het haar eventjes te veel? Maar wat ik me eigenlijk meer afvroeg; is alles wel zo vanzelfsprekend?
Vandaag loop ik door hetzelfde winkelcentrum en de zon schijnt. Ik loop net langs de V&D als ik een zwerver zie zitten. Ik geef hem een euro om wat eten van te kopen. Ik loop door. De moeder en het kind blijven in mijn hoofd hangen. Wat moet die zwerver als het regent? Ja, die wordt zeiknat. Wat als die zwerver een keertje muziek wil luisteren? Ja, dan moet hij mazzel hebben dat er ergens in het openbaar muziek wordt gedraaid. Waar slaapt hij vannacht? Ja, op het bankje in het park. Wat doet hij de hele dag? Ja, bedelen om in leven te blijven. Wat nou als hij ernstig ziek wordt? Ja, dan is hij waarschijnlijk ten dode opgeschreven. Misschien is alle luxe die we hebben niet zo vanzelfsprekend.
Soms hoor ik mensen klagen dat het geluid niet goed is of dat de line-up anders moet. Meestal wordt zo’n feest meteen bestempeld als een stom feest. Maar bedenk je voor je zo’n uitspraak doet, dat je überhaupt naar een feest kan. Tuurlijk kan niet elk feest perfect zijn. Het is allemaal maar net hoe jij het bekijkt. Positief of negatief?
Inderdaad wel een mooie column. Mooie link tussen de verwende mentaliteit van mensen op feesten en de het dagelijks leven. Zou zo een mooi script voor een short film kunnen zijnquote:
mag je raden wie er niet is gaan stappen, op tijd is gaan slapen en nu dus al wakker is om zo naar college te gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:55 schreef Koepert het volgende:
Mooie column idd En T-Killer.. Gezien t tijdstip en de typprobleempjes.. je was zat he?
Neem drank mee naar collegequote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
mag je raden wie er niet is gaan stappen, op tijd is gaan slapen en nu dus al wakker is om zo naar college te gaan.
Wekt de nodige discussie op op PF, dus dat is goedquote:
klopt, maar een zekere mate van relativeren is voor een aardig deel van de mensen geen overbodige luxequote:Op donderdag 10 december 2009 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wekt de nodige discussie op op PF, dus dat is goed
Maar ik ben het er niet mee eens. Het is, zoals mensen daar zeggen, een beetje schuin contrast. Ik ben ook blij wat ik heb, maar dat geeft geen reden dat ik niet mag klagen als iets niet goed is.
Een zwerver zal ook gaan klagen als hij een ander biertje krijgt aangeboden en niet naar zijn zin is.
In Groningen ook een keer.. Ik mag graag de medemens een beetje jennen (nee echt?) dus ook de zwervende medemens. Kwam een zwerver naar me toe; ja heeft u geld voor wat eten? Ik heb honger en wil graag wat eten, u mag zelfs meelopen om te kijken dat ik het daadwerkelijk uitgeef aan eten. *Koepert staat ondertussen op een Dubbele Whopper te kauwen*.. Ik dacht bij mezelf, wat de fuck ik heb toch nog tijd over.. Dus ik zeg zo, ja s goed ik loop wel mee, wat wil je hebben? Zwerfmans begint al terug te krabbelen, dus ik zeg zo, zo'n vers broodje bij de broodjeszaak? of toch warms bij de Burger King? Nou.. euh...ja het is niet warm he meneer. Dus ik loop naar de BK.. Ja toen wilde die dan toch wel een hamburger.. Dus k heb m n Whopper gekocht...quote:Op donderdag 10 december 2009 10:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
ach mensen moeten niet zo zeuren.. zowel partygangers niet als zwervers niet...
Collectanten geld geven doe ik niet meer sinds ik weet wat de directeuren van dat soort stichtingen opstrijken.. Daarbij is het geld van giro 555 is ook nog steeds niet op de plek aangekomen waar het voor bestemd was.. dus nee mijn vertrouwen in dat soort instanties is laag..
en mijn vertrouwen in zwervers ook.. "mag ik wat geld voor een broodje?" Bartman: geeft een broodje.. "zwerver weigert vloekend het broodje want wil eigenlijk geld voor een shot."
om de privacy van belanghebbenden te beschermen zijn de namen in dit verhaal veranderd
Je bent een goede jongenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
In Groningen ook een keer.. Ik mag graag de medemens een beetje jennen (nee echt?) dus ook de zwervende medemens. Kwam een zwerver naar me toe; ja heeft u geld voor wat eten? Ik heb honger en wil graag wat eten, u mag zelfs meelopen om te kijken dat ik het daadwerkelijk uitgeef aan eten. *Koepert staat ondertussen op een Dubbele Whopper te kauwen*.. Ik dacht bij mezelf, wat de fuck ik heb toch nog tijd over.. Dus ik zeg zo, ja s goed ik loop wel mee, wat wil je hebben? Zwerfmans begint al terug te krabbelen, dus ik zeg zo, zo'n vers broodje bij de broodjeszaak? of toch warms bij de Burger King? Nou.. euh...ja het is niet warm he meneer. Dus ik loop naar de BK.. Ja toen wilde die dan toch wel een hamburger.. Dus k heb m n Whopper gekocht...Dus eigenlijk meer mezelf gefuckt dan die zwerver, maar hij groet sindsdien erg vriendelijk ... dus toch een mooi verhaal
autotune?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef LeonH het volgende:
Hoor net pas B-leaf / Feel Good van Alphaverb....
Damn wat een kutplaten... Dacht dat inmiddels de autotune hype wel weer voorbij was
Het blijft totaal niet mijn stijl
Wat Rihanna en alle popsterretjes ook gebruiken: de PC zorgt ervoor dat je automatisch precies de goeie toon aanslaat. Zo kunnen mensen die eigenlijk niet kunnen zingen op de PC ineens heel mooi zingen.quote:
Dit dus... En dat geeft tegenwoordig volgens sommige mensen een leuk effect op bepaalde stemmen, waardoor het vervormd klinkt enzo... Ik vind het lelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat Rihanna en alle popsterretjes ook gebruiken: de PC zorgt ervoor dat je automatisch precies de goeie toon aanslaat. Zo kunnen mensen die eigenlijk niet kunnen zingen op de PC ineens heel mooi zingen.
Luister maar eens naar Black Eyed Peas live, dan weet je wat ik bedoel (dat nummer van I Gotta Feeling is het goed te horen, luister maar naar die uithaal Tonight's gonna be a good ni-i-i-ight, met name de tweede is te lelijk).
quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat Rihanna en alle popsterretjes ook gebruiken: de PC zorgt ervoor dat je automatisch precies de goeie toon aanslaat. Zo kunnen mensen die eigenlijk niet kunnen zingen op de PC ineens heel mooi zingen.
Luister maar eens naar Black Eyed Peas live, dan weet je wat ik bedoel (dat nummer van I Gotta Feeling is het goed te horen, luister maar naar die uithaal Tonight's gonna be a good ni-i-i-ight, met name de tweede is te lelijk).
dus als ik het goed begrijp is met autotune alle zang op 1 bepaalde toonhoogte?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:38 schreef T-Force het volgende:
Autotune is de manier waarop de vocalen zijn verwerkt in heel veel AVIO platen!
De tonen worden automatisch bijgesteld in dat programma, zodat er geen "overgangen" zijn tussen verschillende noten.
Daft Punk maakt op die manier ook al hun platen. En ik vind het heerlijk
Hier een grappig filmpje met behulp van autotune:
Zo ongeveer. Hij zorgt ervoor dat je altijd de goede toonhoogte pakt op de plaat. Je kunt het bij wijze van inspreken, als je maar goed timed (al kan dat met een beetje sleutelwerk ook wel aangepast worden hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dus als ik het goed begrijp is met autotune alle zang op 1 bepaalde toonhoogte?
Totaal mee eens, kan er echt niet warm van worden en irriteer me echt aan de autotune.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef LeonH het volgende:
Hoor net pas B-leaf / Feel Good van Alphaverb....
Damn wat een kutplaten... Dacht dat inmiddels de autotune hype wel weer voorbij was
Het blijft totaal niet mijn stijl
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpquote:NLS04 – Best of 2009, The Megamix
01. V.A. – Tribute to the year 2009 ( NLS04’ Mash –up)
02. Zatox & Activator - Oxygen
03. Josh & Wesz – Like Thiz
04. The Prophet - Recession
05. DJ Duro & The Prophet – Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
06. The Pitcher – Another Day in my Life
07. Project One – Rate Reducer ( Headhunterz Remix)
08. Crypsis - Tuatara
09. Williams Syndrome - Secrets
10. Wildstylez – K.Y.H.U ( Noisecontrollers Remix)
11. Wildstylez – Push that Feeling
12. DJ Zany – Maximum Force
13. D-Block & S-Te-Fan – Music Made Addict
14. Biowapon – Move your Body
15. Deepack vs D-Block & S-Te-Fan – Rock Diz
16. Project One – Numbers (Wildstylez Remix)
17. Tatanka & Zatox - Gangsta
18. Alphaverb – Got it (Unorginal mix)
19. Psyko Punkz - Overclipping
20. Low-E vs. Alter Egosz - WTF
21. Tatact – Taaac! (Renato mix)
22. Crypsis ft. Sasha F – Get Hit
23. Noisecontrollers – Attack again
24. Wildstylez – Music or Noize
25. Deepack vs. D-Block & S-Te-Fan – In Other Wordz
26. Pavo - Communicate
27. Frontliner - Greenhouse
28. DJ Phil Ty – A Kay A ( Straight On mix)
29. Wildstylez – Single Sound
30. A-Lusion – Too Close
31. Frontliner – The First Cut
32. Noisecontrollers - Confucius
33. DJ Ezteq – Fuck You Up
34. Psyko Punkz – 2 Follow
35. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers - Tonight
36. Headhunterz – The Saifam Mashup
37. Wildstylez – The Phantom Beat
38. Ivan Carsten – You Try To Play Me
39. DJ Zany & DV8 – Scrambled pt. 1
40. The R3bels & Zatox - Choir
41. Tat & Zat – Proud to be Loud
42. Wild Motherfuckers – B2BW ( Wild Mix)
43. Noisecontrollers – Surge of Power
44. Ran-D – Living For The Moment
45. Noisecontrollers – Samara
46. Alpha Twins - Unleashed
47. DJ Zatox - Vintage
48. D-Block & S-Te-Fan & High Voltage - Shiverz
49. Donkey Rollers - Innocent
50. Digital Punk & Profyler – Rock The Party
50 nummers in 80 minuten?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
Het heeft ff geduurd en het viel zoals gewoonlijk niet altijd mee maar kan nu met volle tevredenheid zeggen dat mn hardstyle-overzicht van 2009 af is![]()
[..]
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpVoor iedereen die geinteresseerd is, de downloadlink verschijnt zo in het bekende kanaal en op LSDB.
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
Het heeft ff geduurd en het viel zoals gewoonlijk niet altijd mee maar kan nu met volle tevredenheid zeggen dat mn hardstyle-overzicht van 2009 af is![]()
[..]
T-Killer & Nox bij deze nog bedankt voor jullie vinylhulpVoor iedereen die geinteresseerd is, de downloadlink verschijnt zo in het bekende kanaal en op LSDB.
Lekker hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
nee 50 nrs in 2 uur..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
50 nummers in 80 minuten?of is dit niet je inzendig voor de jaarmix-competitie?
Ben nog maar net begonnen maar het klinkt alweer topquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Vaag probleem idd.. Opera niet, Seamonkey wel, Chrome niet.. Vrumdquote:Op donderdag 10 december 2009 18:57 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm blijkt dat ie et in opera niet doet :/
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
in ie doet iet wel gewoon
edit: oeh begin is al lekker hoor
iemand zin om cue's te maken ?:) of om mij een handig programmatje te geven
Wat deze filosoof zegt.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Maar ik ben het er niet mee eens. Het is, zoals mensen daar zeggen, een beetje schuin contrast. Ik ben ook blij wat ik heb, maar dat geeft geen reden dat ik niet mag klagen als iets niet goed is.
Een zwerver zal ook gaan klagen als hij een ander biertje krijgt aangeboden en niet naar zijn zin is.
NLS jaarmixquote:The file you are trying to access is temporarily unavailable.
Het liefste iets wat met Hardstyle te maken had.. Helaas is de youtubeversie van Forever Young bijv met geluiden erbij. Anders zat ik misschien aan de break van Live The Moment te denken die HQ op Soundcloud staat (niet als download, maar goed)quote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Moet het perse hardstyle zijn? Anders het begin van die lange versie van Forgotten Moments.
Ze draaien echt ipv een cdtje afspelen met een mix?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef Treces het volgende:
Nou ga ik zaterdag naar DBSTF en Deepack, maar wat houdt het eigenlijk in godsnaam in als iets "LIVE" is? Het is toch altijd Live?
In een liveset uitsluitend eigen producties.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:55 schreef Treces het volgende:
Nou ga ik zaterdag naar DBSTF en Deepack, maar wat houdt het eigenlijk in godsnaam in als iets "LIVE" is? Het is toch altijd Live?
Wat effectjes er doorheen gooien iddquote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef T_Killer het volgende:
Ja en live betekent ook dat ze vaak met een laptop/keyboard/andere hardware wat edits/extra's maken.
Bij DBSTF is er niet zo veel extra's live hoor. Hoogstens hoor je nog even 3x Guess Who's Back erdoorheen..quote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef T_Killer het volgende:
Ja en live betekent ook dat ze vaak met een laptop/keyboard/andere hardware wat edits/extra's maken.
Een normale set is geen mix op cd afspelen maar gewoon cds/vinyls een set mixen
Het "klassiek" gezang uit de Qlimax anthem van dit jaar? Weet niet of je dat er makkelijk en 'clean' uit kunt halen?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het liefste iets wat met Hardstyle te maken had.. Helaas is de youtubeversie van Forever Young bijv met geluiden erbij. Anders zat ik misschien aan de break van Live The Moment te denken die HQ op Soundcloud staat (niet als download, maar goed)
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Via PMquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Beach het volgende:
Het bekende kanaal?
Ik wil ook wel luisteren.
staat ook op lsdb.nlquote:Op donderdag 10 december 2009 21:11 schreef Beach het volgende:
Het bekende kanaal?
Ik wil ook wel luisteren.
luxe is dat koepert,quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Koepert het volgende:
Ik baal dat ik maar n kwartier van stage af woon.. Hoor ik zo weinig van die NLS-mix.. t is weer n pareltje..
Heb je deels wel een punt.. Ik opteerde ook meer voor een half uur oidquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
luxe is dat koepert,
anderhalf uur onderweg is ook niet alles, kun je em op de heen EN terugweg helemaal luisteren, ben je na een week ook klaar:P
AVIO heeft het gewoon weer gedaan hoor
haha tnx voor de positieve reacties iedereenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Koepert het volgende:
Ik baal dat ik maar n kwartier van stage af woon.. Hoor ik zo weinig van die NLS-mix.. t is weer n pareltje..
Vraagje Niels: klopt het dat het geluid een beetje fluctueert? Of ligt dit toevallig aan mij. Ik heb het idee dat het volume van de nummers heel erg schommelt..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
haha tnx voor de positieve reacties iedereenIk had gisteren een feestje dus zie nu pas dat er zoveel gezeik was met megaupload. Zal zo bij lsdb wel een extra downloadlink toe voegen. Ik heb btw ook een fout in de tracklist gemaakt. Showtek - we speak music zit nog voor KYHU
Ik heb er zelf eerlijk gezegd geen problemen mee? Heb vrijwel alleen webjes gebruikt om in ieder geval die volumewisselingen door kwaliteitsverschil WEB-Vinyl te voorkomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef CrustyClown het volgende:
Vraagje Niels: klopt het dat het geluid een beetje fluctueert? Of ligt dit toevallig aan mij. Ik heb het idee dat het volume van de nummers heel erg schommelt..
Ben benieuwd wat je van B2BW vind.. Weet dat je daar een grote fan van bent maar heb hem behoorlijk in de blender gegooid met Proud to be Loudquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dus heb in het weekend pas kans om ze te luisteren
Idemquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef 16meter het volgende:
NLS Jaarmix![]()
Nu alweer luisteren, biertje erbij.. WEEKEND
Tja en er zijn mensen die zelfs 6 dagen in de week werken, maar morgenmiddag gelukkig weekend!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:26 schreef 16meter het volgende:
NLS Jaarmix![]()
Nu ff luisteren, biertje erbij.. WEEKEND
Pijnlijk... Gaat t nog met je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:en ja hoor, zojuist The World is Mine voorbij zien komen op TMF
Als meer mensen daardoor hardstyle gaan luisteren, prima tochquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:
en ja hoor, zojuist The World is Mine voorbij zien komen op TMF
Het probleem is dat als het op TMF komt, het de verkeerde mensen aantrektquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Als meer mensen daardoor hardstyle gaan luisteren, prima toch
zelfde geldt voor NLS met z´n jaarmix.quote:
FOK!kers gaan los ... met 'n beetje gay-actie going on links van onsquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef Koepert het volgende:
[..]
Pijnlijk... Gaat t nog met je?
Heb je de foto's van Club Hard al gezien?
Net zoals met jump? Maar dat is toch niet ergquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het probleem is dat als het op TMF komt, het de verkeerde mensen aantrekt
w000t, is die grootste kerel die zo angstaanjagend kijkt Koepertquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:46 schreef Da_Ripper het volgende:
FOK!kers gaan los ... met 'n beetje gay-actie going on links van ons![]()
En kweet niet oft een goede zaak is dat er meer mensen naar HS gaan luisteren:
More people equals more money ... en zoals Biggie al ooit eens zei: "more money - more problems"
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
inderdaad beetje vreemd, maar nummer is verder primaquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beetje rare kick in het midden, maar wel lekker nummer
x2quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:32 schreef Da_Ripper het volgende:en ja hoor, zojuist The World is Mine voorbij zien komen op TMF
Zit heerlijk mn lessen voor te bereiden met je mixje erbijquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:03 schreef MrDice het volgende:
NLS04![]()
Wat ben je toch ook een geile plaatjespareltjes-draaier, jij supermixer![]()
Ik trek wel een vrij eng hoofd iddquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
w000t, is die grootste kerel die zo angstaanjagend kijkt Koepert? Die kerel doet me in ieder geval denken aan een gouwe ouwe: Brennan Heart - We are possessed (HHZ Remix)
![]()
En gaan we hier nou zelfs Biggie citerenAch wat. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden dat Showtek op TMF verschijnt. Ik denk toch niet dat er zoveel mensen die TMF kijken gaan denken van "WHOA!! FUCKING VET JONGEEEE" dus ik denk ook niet dat er veel "fakerz" bij gaan komen.
En als afsluitertje:
Wat een dolle boel weer
nou niet als et van die dagjes mensen zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
is dat niet gaia?quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef T-Force het volgende:
Weet iemand toevallig welke oude Noisecontrollers-track hierin verwerkt zit? De melodie is in ieder geval iets van Noisecontrollers, maar kom zo even niet op de naam. Lekker nummer overigens!
Could be a problem with your brain
Q-Baasquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
Rip ik heb je sinds decibel al niet meer gezien we meoten weer eens even auwehoeren
misschien een hele stomme vraag..maar wie is die knaap die rond 1:40 in beeld komt en de koptelefoon krijgt van s-te-fan?quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heldenplaat die nog steeds bij deze tijd past (zelfs zonder die edit)
Afgelopen weekend het origineel (of in ieder geval hun eerste remix) nog in de auto gehoord. Deepack @ Qlimax 2003quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef ElDani het volgende:
XQ TBY Australie gaat uitgezonden worden zaterdagzin in.
Ik las het inderdaad, goed nieuwsquote:Op maandag 14 december 2009 11:46 schreef ElDani het volgende:
XQ TBY Australie gaat uitgezonden worden zaterdagzin in.
Deed'ie op XQ TBY holland ook toch? Ook Qlimax mocht uitgezonden worden, zoals wel meer setjes toch? Dus hij lijkt van mening veranderd te zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
![]()
TBY die toestemming geeft voor broadcast?!?
T is ook dom om tegen te houden natuurlijk. De manier om nieuw publiek(fans) te trekken. Wil ik naar een show? mowgh weet niet, zn plaatjes zijn wel ok, maar weet niet hoe hij 'live' is.. Och k luister wel n setje, en dan besluit ik idd te gaan (of niet, dat risico loop je)quote:Op maandag 14 december 2009 13:36 schreef ElDani het volgende:
[..]
Deed'ie op XQ TBY holland ook toch? Ook Qlimax mocht uitgezonden worden, zoals wel meer setjes toch? Dus hij lijkt van mening veranderd te zijn.
Ik denk eigenlijk dat SAIFAM bepaalde of de set mag worden uitgezonden en dat die sinds een poosje van mening zijn veranderd door o.a. hetgeen koepert hierboven schetst.quote:Op maandag 14 december 2009 13:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is ook dom om tegen te houden natuurlijk. De manier om nieuw publiek(fans) te trekken. Wil ik naar een show? mowgh weet niet, zn plaatjes zijn wel ok, maar weet niet hoe hij 'live' is.. Och k luister wel n setje, en dan besluit ik idd te gaan (of niet, dat risico loop je)
quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die wel een oude HC plaat op prijs kunnen stellen
power van Hard Creation heeft zijn muzikale gedeelte uit Russians van Sting 'geleeend'
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef LeonH het volgende:
Stiekem hardcore
Vanaf 3.07 wordt er een riedeltje gespeeld wat ze ook gebruikten in een hardcore plaat. Weet alleen even de titel niet meer...
quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef CrustyClown het volgende:
Voor de mensen die wel een oude HC plaat op prijs kunnen stellen
power van Hard Creation heeft zijn muzikale gedeelte uit Russians van Sting 'geleeend'
quote:
Déjà vuquote:Op woensdag 18 november 2009 15:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Hard Creation - I Will Have That Power ...
Vreemd introtje, klinkt wel erg fijn. Zou als ik het introtje hoor hem eerder bij Zatox oid plaatsen.quote:
Ik denk , ik zal ook eens een keer aardig doen en wat posten. Word je gelijk afgeslacht !quote:
Nee, Jij.. Wat daht je? dat t random was? T is gewoon persoonsgericht hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk , ik zal ook eens een keer aardig doen en wat posten. Word je gelijk afgeslacht !
Wat waren die lekker bezig zeg, afgelopen zaterdag..quote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deepack en DBSTF weten wel goed af te sluiten ala decibel
Afgeslacht... afgeslacht.. ik wees even subtiel op een feit dat je toen misschien was ontgaanquote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik denk , ik zal ook eens een keer aardig doen en wat posten. Word je gelijk afgeslacht !
die van Deepack komt mij ook bekend voor Boyquote:Op zondag 13 december 2009 23:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deepack en DBSTF weten wel goed af te sluiten ala decibel
Lekker, heb 'm ergens vaker gehoord....
Volgens mij op inshock...
Zeker lekker
Die violen erbij die doen het hem
mwoah...quote:
topquote:Op maandag 14 december 2009 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is btw nu een HQ van de nieuwe Tatanka:
die vinyl
Kijk dit soort beelden zou ik nou eens vaker willen zienquote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://events.q-dance.nl/(...)qlusive-headhunterz/
Klopt erg leuk filmpje, Subtitel van XQ is ook 'Welcome to my World' dus ik voorspel nog meerdere vervolgen op dit filmpjequote:Op maandag 14 december 2009 23:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kijk dit soort beelden zou ik nou eens vaker willen zienGewoon leuk om te zien hoe een DJ een feest mee maakt. En wist al dat vele hardstyle dj's een goede muzieksmaak hadden maar wel mooi om te zien dat Willem ook een groot fan is van Typhoon
![]()
Schandalig trouwens dat Willem tegen zijn chick Spaans moet praten i.p.v. Engels of Nederlands. Of heeft Willem Spaanse ouders?
Net ook gezien. Heel vet!quote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
http://events.q-dance.nl/(...)qlusive-headhunterz/
Kan nu al niet wachtenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:53 schreef ElDani het volgende:
Lange yearmix bouwt zich gestaag op. Zit nu op 2.5 uur!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef Dalton_ het volgende:
Ontzettend non hardstyle en heb verder niks met dat hele genre maar dit kon ik jullie toch echt niet onthouden,
vooral dat einde is geniaal vanaf 3 minuut 12, al is het dat nogal gauw als je aan een verrot stageverslag moet werken..
edit: laat maar, filmpje posten blijk moeilijker dan ik dacht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef Dalton_ het volgende:
haha oprechte excuses,
eigenlijk is het alleen dat laatste stukje wat mooi is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef Dalton_ het volgende:
haha oprechte excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broodje Bakpaoquote:![]()
vanaf 2.40 komt het goede stukje en vanaf 3.20 gaat het helemaal loessoe
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Jammer dat gewoon geen serieuze hardcore mix op isquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Broodje Bakpao![]()
vanaf 2.40 komt het goede stukje en vanaf 3.20 gaat het helemaal loessoe
is al een tijdje te horen. Ooit 2/3 maanden terug al een filmpje van gezien.. dacht ik...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef ElDani het volgende:
Op alphaverb.nl staat onder media alweer de volgende free Release aangekondigd.
BZLGZ002 Bazzleggerz - Meet Her At The Bootlake
Linkje is er nog niet, maar komt wel.
Ik vind het wel een vette plaat als ik het zo hoor!
Dikke scheizz. Ik hoop dat dit ook goede dingen belooft voor Bazzleggerz - Everybody leg now. Wat een teringvette plaat is dat. Staat nergens op YT, maar heb die ergens in een setje staan. Krijg er kriebels van als ik er al aan denk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef ElDani het volgende:
Gatverpielekes wat een lekkere plaat weer!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef ElDani het volgende:
Na 2 jaar aanwezig te zijn geweest.. dit jaar in verband met geldgebrek niet...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef T-Force het volgende:
Zaterdag Thunderdome![]()
Meer Fokkerts uit het hardstyle-topic die gaan?
t hangt nog. druk weekend, geen kaartje, wel zin..quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef T-Force het volgende:
[..]
Gatverpielekes wat een lekkere plaat weer!![]()
![]()
![]()
Zaterdag Thunderdome![]()
Meer Fokkerts uit het hardstyle-topic die gaan?
quote:
Idd leuk om te zien hoe artiesten een show beleven .... mèn ik zou 'm SCHIJTEN, zo vlak voordat ik op zou moeten.quote:
Valt me nu pas op dat hij die kerel geen eens een hand kan geven, wat zou die er mee bedoelen want hij wijst ook naar iets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:39 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
voor meer dan de helft van die gasten daar zegt die tune helemaal niets ...
[..]
Idd leuk om te zien hoe artiesten een show beleven .... mèn ik zou 'm SCHIJTEN, zo vlak voordat ik op zou moeten.
en op 6:01 zag ik weer die Willem zoals ik hem ken, maar snap het ergens wel
Dat was ckr geen Fusion label party ?quote:
Tof filmpje, grappig dat hhz beetje de bitch is van gostosaquote:Op maandag 14 december 2009 22:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bedankt voor de tip, doe k dat voortaanquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ckr geen Fusion label party ?
Btw die 3e zany/nc track mag er ook wezen
[..]
Tof filmpje, grappig dat hhz beetje de bitch is van gostosavolgens mij heeft die dude ook een best klein huisje :/
BTW MENSEN doe aub &feature=player_embedded uit de UTUBE LINKJES weghalen dan worden ze tenminste goed weergegeven
Was ik hier geloof ik al heel vaak gevraagd en niemand wist het probleem, maar bedankt zal erop letten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Dat was ckr geen Fusion label party ?
Btw die 3e zany/nc track mag er ook wezen
[..]
Tof filmpje, grappig dat hhz beetje de bitch is van gostosavolgens mij heeft die dude ook een best klein huisje :/
BTW MENSEN doe aub &feature=player_embedded uit de UTUBE LINKJES weghalen dan worden ze tenminste goed weergegeven
Die dude is afgelopen maandag verhuisd naar zijn hometown Veenendaal, volgens mij heeft hij nu wel groter appartementjequote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
prima!quote:
Ik ben eerlijk gezegd niet zo weg an deze versie. Vind hem een beetje onderdoen van het orgineel (kan ook zijn dat ik wel een enorme fan van het orgineel ben), maar deze versie doet me gewoon niets!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:26 schreef ElDani het volgende:
Dus eigenlijk was ik al te laatquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Sethje het volgende:
Oke mooi dalton is er bij, dan vergeet mijn pm rem, ik wilde hem overnemen voor eventuele mensen die bij ons nog niks hadden
quote:OFFICIAL: "LIVE THE MOMENT" WILL BE RELEASED ON JANUARY 11, 2010!!!!!!!
die komt als het goed is vanavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:45 schreef Dalton_ het volgende:
fijn, fijn! vorig jaar mazzel via ElDani en dit jaar via jou, ik zie de PM wel verschijnen, maak ik het je meteen over!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:02 schreef Sethje het volgende:
Oke mooi dalton is er bij, dan vergeet mijn pm rem, ik wilde hem overnemen voor eventuele mensen die bij ons nog niks hadden
nee, je was de 1equote:Op woensdag 16 december 2009 08:19 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was ik al te laat?
hoppa, goed nieuws op deze woensdagquote:
Wie?quote:
Het gaat hier om de vinyl van JDX met haar samen, waar ook wan taim op zou komenquote:
precies, Wan Taim op de A-kantquote:Op woensdag 16 december 2009 10:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het gaat hier om de vinyl van JDX met haar samen, waar ook wan taim op zou komen
Almelo? Zou er nog niet dood gevon..... neej was ik niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:42 schreef poiuytr het volgende:
Valt me nu pas op dat hij die kerel geen eens een hand kan geven, wat zou die er mee bedoelen want hij wijst ook naar iets?
Rip kan het trouwens zijn dat ik je gisteren in de omgeving van Almelo tegen kwam? Of het was iemand die veel op jou leek
quote:Scantraxx release information: JDX - Live the moment release date is still unknown. Scantraxx will let you know the correct date soon...
vorig jaar moest m'n vriendin werken bij Lucky en toen gingen we met een grote groep naar Qountdown. nu gaat/kan van die groep bijna niemand meer en is m'n meisje vrij tijdens de jaarwisseling; dus wilde sowieso iets samen met haar gaan doen. de groep wilde hier in de dorp wel naar een feestje, dus daar gaan we met z'n allen naartoe nuquote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[ afbeelding ]QOUNTDOWN!!![ afbeelding ]
- ReM+ Dalton_
ze hebben zeker die Twitter van Sarah gelezenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:21 schreef ElDani het volgende:
LOL: Nu komt Scantraxx Twitter weer:
[..]
Zal maar eens een kijkje komen nemen daar links vooraan,quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Almelo? Zou er nog niet dood gevon..... neej was ik niet.
En volgens mij wijst hij naar de tel van die andere gast - met misschien een eerder gemaakte foto oid
[ afbeelding ]QOUNTDOWN!!![ afbeelding ]
- ReM+ Dalton_
Ik vind het knap hoorquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef Dalton_ het volgende:
de voorpret is in ieder geval begonne
het zag er 3 maandjes terug al naar uit dat er weinig/geen lui uit de groep naar Qountdown zouden gaan, maar heb voor de zekerheid maar een kaartje gekocht toen de verkoop begon... nu gaat het dus inderdaad niet door en gaan we ergens anders heen met iedereen, dus niet echt last minute changequote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoor... kzou hard schelden als mijn plannen zo op het laatste moment gewijzigd zouden worden
quote:
Is Sarah dan te voorbarig geweest of had het eigenlijk nog niet "uitgelekt' mogen worden?quote:Scantraxxnl
Scantraxx release information: JDX - Live the moment release date is still unknown. Scantraxx will let you know the correct date soon...
ik gok op het 2equote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
[..]
Is Sarah dan te voorbarig geweest of had het eigenlijk nog niet "uitgelekt' mogen worden?
Dat is wel dikke shit iddquote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef ElDani het volgende:
Blijft zo'n geniale track! Ik hoop dat Kamui weer snel eens opent op een Q-event..
Of nog beter: Yoji! Die gast is zo'n held! Die hoop ik ook echt nog eens een keer te zien. Als je dit soort shit draait: Vet gewoon!
Minder schakelen dan vanaf dit:quote:Op woensdag 16 december 2009 16:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
klinkt niet on aardig maar het was even terug schakelen aangezien ik :
aan 't luisteren was
Wat is dat dan voor rotzooiquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef Koepert het volgende:
Kom je in de gerelateerde van OA dit tegen![]()
quote:
Nope, want ik luister ook heel veel naar John Mayerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iedereen is die vage shizzle aan het luisteren....
Ik luisterde vandaag in de auto:
Ben ik nou homo![]()
@T-force Congrats man, ben erg benieuwd. Neem je je setje op?
x2quote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef ElDani het volgende:
Blijft zo'n geniale track! Ik hoop dat Kamui weer snel eens opent op een Q-event..
Of nog beter: Yoji! Die gast is zo'n held! Die hoop ik ook echt nog eens een keer te zien. Als je dit soort shit draait: Vet gewoon!
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:46 schreef Koepert het volgende:
Kom je in de gerelateerde van OA dit tegen![]()
Dat is OOK muziek.. Niet jouw smaak misschien, maar wel de mijnequote:
Ik hoor een gedeelde set aankomen?? Of in ieder geval een TL?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:17 schreef T-Force het volgende:
Whoei![]()
Laatst ingeschreven voor een DJ-Contest in Club Factory in Bree (Belgie).
Ik ben samen met 16 andere Hardstyle-DJ's verkozen om daar te strijden voor behoorlijk wat prijzen!
In totaal waren er 473 inzendingen, voor 3 verschillende contests:
-House/Techno/Electro/Minimal
-Hardcore/Early Hardcore/Early Rave/Oldskool
-Hardstyle/Early Hardstyle
Ben toch best trots op m'n eigen dat ik mag draaien daar![]()
Ik bedoel, ik bij nu eigenlijk pas iets meer als 1 jaar serieus bezig met plaatjes spinnen.
Draaien is sowieso chill, maar je kunt er ook nog wat mee winnen![]()
Volgende prijzen gaan te winnen zijn;
2x Grooveboxen van Pioneer
3x Ipod 16gb
2 Hoofdtelefoons van Technics
2 Cdtasjes
Dus ik ben vandaag in ieder geval in een goeie bui!
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:50 schreef NLS04 het volgende:
Hier is het nog steeds niet duidelijk wat we met oud en nieuw gaan doenDrinken Hardstyle zit er waarschijnlijk niet (meer) in. Nope, rest vd vrienden vind t niks. Heerlijk zown pro-actieve vriendengroep..
Andere smaak, t went
En laat ik degene die willen roepen dat ik zelf ook niks onderneem voorzijn, ik heb geruime tijd geleden qountdown voorgesteld![]()
Track van de dag : Ran-D - Escapism![]()
![]()
![]()
Ooh! Ik kan nog wel wat oudere setjes rondpm'en hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef ElDani het volgende:
Ik hoor een gedeelde set aankomen?? Of in ieder geval een TL?
JA JA JA release het harde nrquote:DBSTF schreef:
For fun working on a really HARD track.. maybe we will put it also on vinyl hahaha!
die 2 wil ik ook wel weer een keer horenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef Dalton_ het volgende:
Komend weekend waarschijnlijk lokaal feestje met psyko punkz en b-front!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef ElDani het volgende:
De nieuwe DBSTF: Zeg het maar. Ik vind hem aardig, maar niet meer dan dat.
Alone heb ik alleen niks mee, zit weinig power in de track. Together is iets beter als Alone maar doet mij maar gewoon de andere plaatjes van D&Squote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik vind zowel Together als Alone echt helemaal niks aan..
quote:
Check!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Nog mensen hier die 2e kerstdag richting Zak gaan?
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Hoop dat Audio Psychos weer wat beter hun best doen. Na een goed optreden in Ede heb ik nog steeds hoop dat deze heren het gaan maken. Alleen al om platenkeus in Ede toen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef LeonH het volgende:
Vanavond weer naar Harder: Noisecontrollers, Beat Providers, Audio Psychos, Sebulba, Dweazle en nog 2 regionale
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Zatox shirtje ontwerpen
Zatox, a dirty little manquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je mag mijn "Zatox is een vies mannetje" wel gebruiken hoorer zit geen copyright op mijn opmerkingen
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaarquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijken jullie wel op elkaar
checkquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dit weekend weer een hardstyleloos weekend.
Mogen er verzoekjes qua stijl van produceren ook ingediend worden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef LeonH het volgende:
Pas als ik een plaatje of 6/8 af heb ga ik wat demo's rondsturen naar wat labels enzo
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mogen er verzoekjes qua stijl van produceren ook ingediend worden?![]()
maak een anti-climax track
maak een wat rauwere track..![]()
Denk wel aanwezig jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers, Luna & Korsakoff komen, ik twijfel nog zondag 27e wel aanwezig bij DM
Erg fijn ! Eindelijk wat HQ filmpjes die ik kan laten zien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Hardstyle Masterz beukt ook hard door trouwens
Op het Q-Dance Youtube Kanaal trouwens vette previews van de Qlimax DVD
Deepack
Noisecontrollers
Helaas. Nee. OV met deze weersvoorspellingen ga k niet doen. (Emmen- Utrecht sowieso kutverbinding qua treinen) En rijden? Neuh toch maar niet..quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef T-Force het volgende:
Koepert nog aanwezig vanavond? Jou kan ik vrij makkelijk vinden denk ik
Zonde man, en ja, makkelijk herkend. Nou vrij groot en breedquote:
Serieus? lachequote:Op zaterdag 19 december 2009 19:13 schreef T-Force het volgende:
sneeuwballengevechtmeeting om 07.30 op de parkeerplaats![]()
Dat vraagt om uitleg ...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik kots nog ff op Jeff E voordat ik wegga..Jeff E
!
Por que? Hij MC't eens wat anders dan de 'standaard' MC'squote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
!
is geen mc, maar die debiel van Q-dance radio. Wat een achterlijke vent is dat!quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Por que? Hij MC't eens wat anders dan de 'standaard' MC's
Die mongool moeten ze gelijk van de radio afhalen, totaal geen verstand van Hardstyle en zijn engels is zeer slecht! Irriteer me altijd dood aan hem!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
!
Mee eens, vette track!quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
whehe kenker, das nie kortquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef ElDani het volgende:
Jaarmix bijna af. Tot nu toe: 5 uur 22 minuten. Komt nog +/- 20 minuten bij + een intro.
edit: AF! 6 uur en 5 minuten!
Nu nog intro fixen, dan zijn we klaar. Zoek nog steeds naar een mooi geluidsfragment of een mooi geluid.
Vind Dreamcatcher beterquote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Psychedelic? Ik vind het echt een zeer dikke plaat en wacht erop tot dat ie in goede kwaliteit ergens te vinden is.
Inderdaad een dikke plaat, jammer dat ie nog niet uit is.quote:Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef poiuytr het volgende:
Time Outquote:Op zondag 20 december 2009 19:08 schreef LtNoX het volgende:
Vannacht Noisecontrollers in Gemert. Niet speciaal veel van verwacht, maar wat een heldenset. Hoopte op wat nieuwe NC promos, maar als dan oook nog Psychedelic, Live For The Moment & een plaat waar ik de naam alweer van vergeten ben voorbijkomen, achter elkaar, naast een grote lading andere nieuwe platen, maak je mijn avond.
Vette zaal ook nog, geluid was snoeihard, lichteffecten zeeer nice. Prima avond.
Had jij laatst niet ook al een scooter kaduuk gereden?quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
Lekker dan zeg. Ik weet al wel wat mijn moeder zou doen als ik met een auto van haar total loss aan kom zetten.. Oorlog.quote:Op zondag 20 december 2009 21:09 schreef 16meter het volgende:
Gister afgesneden tijdens het inhalen.. nissan sunny van m'n moeder total loss
Je krijgt je hele track gewoon op 1 spoor, tenzij je het bronbestand hebt voor fruityloops of iets dergelijks. DUs in principe moet je dan de vocal uit de track isoleren, en dat is heel moeilijk. Meestal heb je dan een rustig punt in je track nodig en dan nog kijken of je er wat uit kan filteren.quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Koepert het volgende:
Wat ik trouwens zat te denken.. Ikzelf mix dus niet, heb ook zulke programma's eigenlijk niet, maar dan krijg je neem ik aan n overzicht van de verschillende audio-sporen. als je een bestaande track erin zet krijg je dat ook? In dat geval zou je dan, in theorie, dus Showtek-tracks in je programma's inladen, het 'vocalspoor' isoleren en eruit knippen. Of is dat te simpel gedacht? (copyright vergrendeling, spoor-'verweving' ofzo)
prima, heb dit weekend weinig internet gezien; dus ga vanavond gelijk ff kijkenquote:Op maandag 21 december 2009 09:39 schreef Dalton_ het volgende:
Remcore, ik heb je bankrekening gespekt,
heb ook rabo dus ik denk dat het er meteen op staat!
Binnekort dus een gratis release van de man? (Sleeping/Grindin' edit? Summertime Re-Amp?)quote:Special for you..!
Check our site around xmas, we're busy with a GREAT gift for you..!
Enjoy the music.
The Pitcher.
Synthaclaus, alleen die naam alquote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De kersthit van 2009 van AVIO dus..
En deze mag ik wel--- Het beukende einde dan
---
Ik heb er wel over nagedacht om naar Dirty Dutch te gaan. Achteraf toch maar niet. Juiste beslissing dus gezien wat er allemaal geschreven is. Ook Thunderdome inderdaad slecht ontvangen. Misschien te veel geld willen pakken?quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben blij dat ik toch naar de Q-dance feestjes ga. Lees op PF dat Thunderdome en Dirty Dutch echt uitermate slecht georganiseerd waren.
Mij zou je nooit vinden op zo'n chuckie feest. Totaal niet mijn volk. Lees ook dat er heel wat matpartijen waren.
Sutra dus met vocals.quote:RT @d0rh4ns @djheadhunterz W O R D ! btw: any plans on finally releasing 'sutra'?! -We agreed with the original writers of the vocal so yes!
Stukken beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Geloof dat dit een wat oudere versie is...
Ik denk dat ze het alleen gebruiken voor dat filmpje om iedereen een fijne kerst te wensen..quote:Op maandag 21 december 2009 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De kersthit van 2009 van AVIO dus..
Het beukende einde dan---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |