Armando Juan Fredericquote:
Morgen? En mij intussen gewoon laten afslachten? Lekker ben jijquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
En ik stem ajf.
IDZ (1) JB
Harajuku (1) blessed
ajf (2) Hara
JB en Blessed kan ik niet meer serieus nemen, maar hints zie ik nog niet. Tomorrow.
nee dit kan ik serieus nemen, waar de fuck komt dit vandaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
En ik stem ajf.
IDZ (1) JB
Harajuku (1) blessed
ajf (2) Hara
JB en Blessed kan ik niet meer serieus nemen, maar hints zie ik nog niet. Tomorrow.
ik jou ook niet meer. waar blijft je stem op boriz dan? daar was je zelf bijna van overtuigd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
En ik stem ajf.
IDZ (1) JB
Harajuku (1) blessed
ajf (2) Hara
Het is toch wel tijd voor de eerste mafia dode hè.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Morgen? En mij intussen gewoon laten afslachten? Lekker ben jij
Omdat ik nu iets anders heb gevonden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik jou ook niet meer. waar blijft je stem op boriz dan? daar was je zelf bijna van overtuigd.
Mob is Italiaans. Soy español.quote:
nou. wat voor een waterdicht bewijs heb jij dan voor ajf?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik nu iets anders heb gevonden.
Als ik mob zou zijn zou het de tweede zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is toch wel tijd voor de eerste mafia dode hè.
Vertelquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik nu iets anders heb gevonden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nou. wat voor een waterdicht bewijs heb jij dan voor ajf?
Ja, met de lyhynch.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef ajf het volgende:
[..]
Als ik mob zou zijn zou het de tweede zijn
Oh, ik moet nu met waterdicht komen zelfs, terwijl jij met geen enkele hint komt? That is funny.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
nou. wat voor een waterdicht bewijs heb jij dan voor ajf?
Gelukkig bijna nooit, ik vind dat echt niet leukquote:
Precies. Wel blijven opletten hèquote:
De vorige reeks best wel vaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig bijna nooit, ik vind dat echt niet leuk.
Nou, ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik moet nu met waterdicht komen zelfs, terwijl jij met geen enkele hint komt? That is funny.
Ja, ik ben iig echt niet vaak mafia. 2 keer mafia en een keer spion of zo? Veel vaker zal het iig niet geweest zijn, maar toch altijd wel HARA IS MAFIA, jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef -SG- het volgende:
Of toen stemde iedereen op voorhand jouw er al uit, dat kan ook nog![]()
.
je hebt wel aardig wat hints naar jou staan, maar je gedrag is ook niet veel soeps. Je springt ook telkens van de hak op de tak en begint ook vele mensen te beschuldigen en zie je er later weer van af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik moet nu met waterdicht komen zelfs, terwijl jij met geen enkele hint komt? That is funny.
ook goed.quote:
Nee, jij beschuldigt, ik kijk naar hints.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je hebt wel aardig wat hints naar jou staan, maar je gedrag is ook niet veel soeps. Je springt ook telkens van de hak op de tak en begint ook vele mensen te beschuldigen en zie je er later weer van af.
Heb je nu hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben iig echt niet vaak mafia. 2 keer mafia en een keer spion of zo? Veel vaker zal het iig niet geweest zijn, maar toch altijd wel HARA IS MAFIA, ja.
't Went niet..
Wji hebben hier al uitgebreid over gesproken in PM, waarom doe je nu alsof je van niets weet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook goed.
Ik wilde eerst op iemand anders stemmen, maar hara, hoe kan ik dit nou laten gaan![]()
kom maar met je bewijs en anders laat ik het staan![]()
IDZ (1) JB
Harajuku (2) blessed, Syb-rund
ajf (2) Hara
hints die je nu niet laat zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij beschuldigt, ik kijk naar hints.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wji hebben hier al uitgebreid over gesproken in PM, waarom doe je nu alsof je van niets weet?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hints die je nu niet laat zien
post al die hints van je dan maar, bewijs willen we zijn van dat statement
waar je ik nog steeds geen flauw idee heb wat je brabbeldequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wji hebben hier al uitgebreid over gesproken in PM, waarom doe je nu alsof je van niets weet?
Nee, dat lijstje had ik gepost. Maar Google is wel vaker gebruikt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Google doet volgens mij niet mee hoorHad Tim niet ergens een lijste gepost met wat er mee deed?
en tim die gaat AJF googlen voor dit, terwijl niemand hier uberhaupt vanaf zou wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste hit op Google bij ajf is agrarisch jongeren friesland
Weten we allemaal wat agrarisch betekent? Okay.
Eerste hints:
Stal, hooivork, dieren
agrarisch.
Sadistische maffioso
violence fetish
Daarom stem ik op ajf.
Het zijn mijn initialenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste hit op Google bij ajf is agrarisch jongeren friesland
Weten we allemaal wat agrarisch betekent? Okay.
Eerste hints:
Stal, hooivork, dieren
agrarisch.
Sadistische maffioso
violence fetish
Daarom stem ik op ajf.
Tenzij username op google niet meer meedoet, dan stem ik nog op niemand
Ja, dag. Zoek het lekker zelf op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en tim die gaat AJF googlen voor dit, terwijl niemand hier uberhaupt vanaf zou weten![]()
dat zou niet eens eerlijk zijn, Nice try though.
overigens wil ik niet gedeeltes van hints zien, ik wil zien waarop je het allemaal basseert, uitgekauwd, hier staan![]()
+ het stuk tekst van de nachtkill
Je lult nu echtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje had ik gepost. Maar Google is wel vaker gebruikt.
Nou en? Ik kan ook Harajuku heten omdat mijn moeder dat een leuke naam vond, dan is t volgens Google nog wel een station in Tokio.quote:
Ja, want dat zou slim zijn terwijl ik al stemmen tegen hebquote:
Oh. Maar dan nog kan ik het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje had ik gepost. Maar Google is wel vaker gebruikt.
nee, ga maar lekker dood boutburgemeester.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dag. Zoek het lekker zelf op.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee, ga maar lekker dood boutburgemeester.
als jij te lui bent om andere te overtuigen en losse flodders te schieten zoals je het hele spel al doet, dan mag je nu na een nachtfaal het veld wel ruimen.
dan liever geen burgemeester
Hara gaat nu dommerdje spelen, leukquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want dat zou slim zijn terwijl ik al stemmen tegen heb
ik houd nog steeds van je, als je echt de dorpsgek rol hebt, dan ben ik blij dat ik hiermee het spel vlug en spoedig heb kunnen beindigenquote:
Ja tuurlijk. Het is alleen ver gezocht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou en? Ik kan ook Harajuku heten omdat mijn moeder dat een leuke naam vond, dan is t volgens Google nog wel een station in Tokio.
Nou, dat vind ik dus niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Het is alleen ver gezocht.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik houd nog steeds van je, als je echt de dorpsgek rol hebt, dan ben ik blij dat ik hiermee het spel vlug en spoedig heb kunnen beindigen
nothing is gonna save you nowquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
IDZ (1) JB
Goed dan, no google.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:04 schreef Harajuku. het volgende:
IDZ (1) JB
Goed dan, no google.
Ik verwacht niet dat je je stem verwijderd hoorquote:
hiermee bewijs ik dus dat je niet (dorps)gek bent en dus gewoon mob bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:06 schreef Harajuku. het volgende:
Eerst tekenen voor mijn dood en dan nog een dienst verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hiermee bewijs ik dus dat je niet (dorps)gek bent en dus gewoon mob bent.
OH IN YOUR FAAACEE!!111SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Weet je nog hoe goed het uitpakte om op gedrag te stemmen met Jaspah? oh nee wacht, naar mij is daar die F&Fhint!
.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Nee, want als het dorp mij lyncht ben ik na mijn dood voor de mafia. De drie leden en de spion die er dan nog zullen zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef Syb-rund. het volgende:
Maar hara, zou je het bijv niet fijn vinden als we naast jou onrechtmatige dood ook nog een mob meepakken?
ik bedoel, dat is natuurlijk altijd beter dan geen mob te pakken krijgen he!
Je hebt zelf jaspah gekozen hoor, niet ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
. Weet je nog hoe goed het uitpakte om op gedrag te stemmen met Jaspah? oh nee wacht, naar mij is daar die F&Fhint!
.
Ja, iedereen kwam binnen, zag zijn gedrag, quote dat met een stem erbij. Dat ligt allemaal op mijn schouders inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je hebt zelf jaspah gekozen hoor, niet ik
en op het einde trok je je terug, om je naam nog een beetje schoon te houden
ik ben mijn hara beter gewend, alleen daarom zou je al legaal de pijp uit mogen gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, want als het dorp mij lyncht ben ik na mijn dood voor de mafia. De drie leden en de spion die er dan nog zullen zijn.
Jij ging liever zonder BM zei je, dan ga je ook zonder dubbele lynch. You can't have your cake and eat it too.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben mijn hara beter gewend, alleen daarom zou je al legaal de pijp uit mogen gaan.
hoe vaak heb jij dan al niet meegedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ben mijn hara beter gewend, alleen daarom zou je al legaal de pijp uit mogen gaan.
Nou iedereen ziet nu jouw gedrag, en quote zijn stem erbij. en dat ligt dan allemaal op mijn schouders.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, iedereen kwam binnen, zag zijn gedrag, quote dat met een stem erbij. Dat ligt allemaal op mijn schouders inderdaad
Prima hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou iedereen ziet nu jouw gedrag, en quote zijn stem erbij. en dat ligt dan allemaal op mijn schouders.
en ik zal het trots blijven dragen tot de daglynch
heel wat deeltjes, hara zit er zelden naast (ze is dan ook vaak dorpquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij dan al niet meegedaan?
quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef UncleErnie het volgende:
[ afbeelding ]
Susi zat rustig in bad TV te kijken, toen daar opeens, uit het niets, een grote enge aggresieveling. Á la GTST mieterde hij zo Susi's TV het water in. Je snapt dat ze geschokt was door die grote engerd. (Hahaha, snap je hem!!!11) Maar goed, we gaan langzaam maar zeker weer serieus worden. Susi was dus behoorlijk dood. Ze lag daar maar te liggen in dat water, en zwemmen kon ze niet meer. Eigenlijk was ze gewoon behoorlijk dood. Treurig. De maffioso had toch een merkwaardig schuldgevoel, en begon zich, eenmaal terug in zijn huisje, even flink te snijden. Maar Susi bleef dus flink dood achter.
- trancequote:xaryna zag het allemaal niet meer zitten. Haar eerste keer in een moordzuchtig dorp vol maffio's en ander geboefte. In trance lag ze in bedje tot het haar beurt was te sterven.
Ze vroeg zich af hoe zij zo gaan. In een kwaataardige ontploffing? Een steekje, waarvan de wond al snel groter en groter werd tot hij helemaal rood en viezig was, en zou ontploffen en haar hersenen zou meenemen. Ze wist het niet. Ze zag het in ieder geval niet meer zitten.
De regen viel in een regelmatig geroffel op haar zolderraam. Zo viel ze in haar hysterische paniek na vele uren eindelijk in slaap. De dorpsbewoners vonden de volgende dag niets bijzonders. Alsof ze was gestikt. Het enige vreemde was het slijmspoor wat naar buiten liep.
en hoe vaak is hara dan wel niet onschuldig afgeslacht?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heel wat deeltjes, hara zit er zelden naast (ze is dan ook vaak dorp)
Maar de eerste hints staan ook nog open.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
- in bad
- tv kijken
- grote enge agressieveling
- GTST
- (Hahaha, snap je hem!!!11)
- langzaam maar zeker
- merkwaardig schuldgevoel
- even flink te snijden
- dus behoorlijk dood/flink dood
[..]
- trance
- In een kwaataardige ontploffing?
- xaryna zag het allemaal niet meer zitten/Ze zag het in ieder geval niet meer zitten.
- regelmatig geroffel
- hysterische paniek
- slijmspoor
---------
Niks nieuws onder de zon geloof ik, maar dit vind ik wel hints richting de mafia
Altijd onschuldig!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en hoe vaak is hara dan wel niet onschuldig afgeslacht?
Oh ja die hebben we ook nog iddquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar de eerste hints staan ook nog open.
hara ziet natuurlijk liever 1 mob gaan dan 2, terecht ook hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij ging liever zonder BM zei je, dan ga je ook zonder dubbele lynch. You can't have your cake and eat it too.
50% van de hints is van mij, dus die vlieger gaat niet op. En ik hoef Ajf niet per se dood te hebben, ik dacht dat mijn hint geweldig wasquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hara ziet natuurlijk liever 1 mob gaan dan 2, terecht ook hoor![]()
maar nu ga ik weer verder met hints zoeken, je kan natuurlijk nog altijd de moeite doen om je hints richting ajf te verduidelijken en de rest, maar zoniet dan blijft mijn stem gewoon staan![]()
ik ben behoorlijk vergevingsgezind, dont fail on me hara
zover mijn herrineringen me trouw zijn niet, hara doet gewoonlijk niet spastisch en komt helder over. terwijl ze nu duidelijk er een teringbende van probeert te makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:17 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en hoe vaak is hara dan wel niet onschuldig afgeslacht?
Jezus, get a grip man. Ik dacht dat iets een hint was wat het niet is, big fucking deal. Waarom moet je het zo nodig opblazen? De hints zijn kut, en ook jij kan niet ontkennen dat de hints jegens Michiel sterk waren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover mijn herrineringen me trouw zijn niet, hara doet gewoonlijk niet spastisch en komt helder over. terwijl ze nu duidelijk er een teringbende van probeert te maken
Mensen lynchen hara meestal ook niet ''omdat ze altijd wel dorp is'' dus de weinige keren dat ze mob was werd er dan ook wel gewonnen door haar (die lucky bastard)
je blijft brabbelen en je doet niet wat ervan je gevraagd word, zo ga je me natuurlijk niet helpen hequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
50% van de hints is van mij, dus die vlieger gaat niet op. En ik hoef Ajf niet per se dood te hebben, ik dacht dat mijn hint geweldig wasals ie dat niet is hoeft Ajf ook niet gelyncht te worden, sufkut.
AKQ SC#718 Het TV seizoen is weer begonnen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kon trouwens niets met water of bad vinden, voor het badstukje, maar PS heeft twee foto's met water.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je blijft brabbelen en je doet niet wat ervan je gevraagd word, zo ga je me natuurlijk niet helpen he
als je me echt wil overtuigen ga je doen wat ik je net vroeg en anders stop je maar met posten en ga je therapeutisch kleien, je hebt duidelijk wat rust nodig
- De sadistische maffiosoquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:42 schreef UncleErnie het volgende:
De sadistische maffioso was op zoek naar een slachtoffer. Wie liep daar?Was het Kekaa [cupido], zijn eerste dode? De maffioso had wel eens op dieren geoefend, 57 honden, minder katten, maar 15. Mensen had hij echter nog niet aangedurfd.
Kekaa liep de stal in. Dat was precies in zijn straatje. O, o, o, wat een ei was die Kekaa toch. Hij pakte een hooivork, en sloeg zijn slag. Hij was van nature wat achterdochtig, dus hij stak Kekaa minstens 93 keer, voor zijn arm moe werd.
Job well done. Hij droomde ervan zijn slachtoffer volgende keer langer te laten lijden, die nacht.
- door de bossen aan het banjerenquote:Toen Lynda maffia nietsvermoedend in de late avond door de bossen aan het banjeren was, werd ze heimelijk gadegeslagen door het boefje van dit verhaal.
Sterker nog, het was niet zomaar een boefje, het was een slechterik waar Christopher Lee nog een puntje aan kan zuigen. Maar, om op mijn verhaal terug te komen, Lynda liep daar dus.
Terwijl Lynda daar liep, kwam de slechterik van dit verhaal langzaam dichterbij. Het had natuurlijk een geweer kunnen trekken om Lynda daar af te schieten, maar onze slechterik genoot juist van de jacht.
het maakte geen enkel geluid terwijl het naderde. Langzaam trok het het mes. Nog een paar meter. Dit was de kans! het besprong Lynda, trok haar hoofd aan haar haren naar achter, en sneed haar keel langzaam van oor tot oor open, om Lynda daarna als een bloedig hoopje op de koude, harde grond te laten verrekken.
Denkje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
AKQ SC#718 Het TV seizoen is weer begonnen!
Maar ik denk nog steeds dat dat stuk over een ONZer of misschien KLBer gaat
Door dat 11einsz!! gebeuren moet ik ook aan een ONZer denkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
AKQ SC#718 Het TV seizoen is weer begonnen!
Maar ik denk nog steeds dat dat stuk over een ONZer of misschien KLBer gaat
Ik heb er één gegeven. Maar ik vind haar gedrag ook wel verdacht, hoe ze zich vastbijt in IDZ.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Wat waren de hints tegen JB eigenlijk?
Dat was van toen je zei dat ik anoniem kijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Syb-rund. het volgende:
Laatste voyeur Harajuku.
kijk die hara toch in mijn fobo boek, druk hints aan het verzinnen Hara!
snel even wat klb topics zoeken waarin je mij kan beschuldigen
En welke was dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er één gegeven. Maar ik vind haar gedrag ook wel verdacht, hoe ze zich vastbijt in IDZ.
En hoezo dan? Ik kan je zo de mensjes opnoemen die in ONZ posten incluus ondergetekende. Maar ik weet ook dat ik die mensjes dat nog nooit heb horen gebruiken incluus ondergetekende.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Door dat 11einsz!! gebeuren moet ik ook aan een ONZer denken
Omdat het zo'n standaard uitdrukking isquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef ajf het volgende:
[..]
En hoezo dan? Ik kan je zo de mensjes opnoemen die in ONZ posten incluus ondergetekende. Maar ik weet ook dat ik die mensjes dat nog nooit heb horen gebruiken incluus ondergetekende.
Omdat ONZ daarmee geassocieerd wordt, of deze bepaalde mensen dat nu zelf zeggen of niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef ajf het volgende:
[..]
En hoezo dan? Ik kan je zo de mensjes opnoemen die in ONZ posten incluus ondergetekende. Maar ik weet ook dat ik die mensjes dat nog nooit heb horen gebruiken incluus ondergetekende.
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:20 schreef ajf het volgende:
De tv kan een hint zijn maar wijst dan ook naar onze allerliefste JB:
Ze heeft in haar posthistory een topic dat heet: Tv aan tijdens seks.
Danke.quote:
Voor iemand die je net nog beschuldigde ga je hier wel erg makkelijk op in trouwensquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danke.
GTST zou misschien ook op SHO kunnen slaan, daar bevindt de GTST reeks zich ook.
Ik vind dat jij wel heel erg met je vingertje aan het wijzen bent nu hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Voor iemand die je net nog beschuldigde ga je hier wel erg makkelijk op in trouwens
Ik vind dat jij eens even moet opletten, bij jaspah stond je ook zo achteraan na zijn debiele gedragquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel heel erg met je vingertje aan het wijzen bent nu hoor
Haha ja dat klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Uuuggh, die ONZers zijn echt irritant met allemaal dezelfde AT.
nope, maar wat jij vind doet er niet toe met deze voorwaardenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Etcetera het volgende:Anders ga je op mij stemmen zeker
Je doet maar
Prima, heb nog wel wat andere dingen te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nope, maar wat jij vind doet er niet toe met deze voorwaarden
De puinhoop komt door mensen zoals jij die te beroerd zijn om naar een hint te zoeken. En daarna dan maar klagen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik vind dat jij eens even moet opletten, bij jaspah stond je ook zo achteraan na zijn debiele gedrag![]()
en aangezien je nu oppeens wel even nadenkt; je hebt op Jaspah gestemd en je bent een van de mensen die hara heeft benoemd en ons in deze puinhoop heeft gestort, dus ik zou je even gedeisd houden als ik jou was
alsof je erop zat te wachten, zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prima, heb nog wel wat andere dingen te doen
ik heb hints hoor, maar die hoef ik helemaal niet te laten zien nadat jij zo spastisch ging doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De puinhoop komt door mensen zoals jij die te beroerd zijn om naar een hint te zoeken. En daarna dan maar klagen.
Het begint best irritant te worden nu, mission accomplished neem ik aan.
maar dit is geen mob hara, dit is een afhankelijk iemand die mob en dorp killtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Susi zat rustig in bad TV te kijken, toen daar opeens, uit het niets, een grote enge aggresieveling. Á la GTST mieterde hij zo Susi's TV het water in. Je snapt dat ze geschokt was door die grote engerd. (Hahaha, snap je hem!!!11 ) Maar goed, we gaan langzaam maar zeker weer serieus worden. Susi was dus behoorlijk dood. Ze lag daar maar te liggen in dat water, en zwemmen kon ze niet meer. Eigenlijk was ze gewoon behoorlijk dood. Treurig. De maffioso had toch een merkwaardig schuldgevoel, en begon zich, eenmaal terug in zijn huisje, even flink te snijden. Maar Susi bleef dus flink dood achter.
Marijke
Onzer
30-06-09 013
Disturbed, My favorite scar - merkwaardig, snijden -> scar
Vitens moet weer anders zijn - waterbedrijf
Dit jaar heb ik mijn diploma gehaald - zwemdiploma
Foto vanuit haar huis gemaakt
Geen Google gebruikt, pinky swear.
Kom er maar in, Syb!
verder zoeken is tijdsverspilling.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Blessed19
Gothic Mensjes - snijden
Allerlei topics over gedragstoornissen - merkwaardig schuldgevoel/ merkwaardig gedrag
[TK] Diverse tv-series (24, Heroes, Prison Break, Lost) o.. - tv
Meer vind ik niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dit is geen mob hara, dit is een afhankelijk iemand die mob en dorp killt
ik zie liever een mob gaan dan deze rol, dus nee ik ben nog niet overtuigd
ohnee, hmmm
Jouw stem doet me weinig. Ik zal ervan genieten wanneer na mijn dood míjn hints gebruikt gaan worden om een mafia op te hangen. En dat zal ik niet laten rusten, nooit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
verder zoeken is tijdsverspilling.
dit zijn enkel topics, en dat is in principe niet genoegquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Susi zat rustig in bad TV te kijken, toen daar opeens, uit het niets, een grote enge aggresieveling. Á la GTST mieterde hij zo Susi's TV het water in. Je snapt dat ze geschokt was door die grote engerd. (Hahaha, snap je hem!!!11 ) Maar goed, we gaan langzaam maar zeker weer serieus worden. Susi was dus behoorlijk dood. Ze lag daar maar te liggen in dat water, en zwemmen kon ze niet meer. Eigenlijk was ze gewoon behoorlijk dood. Treurig. De maffioso had toch een merkwaardig schuldgevoel, en begon zich, eenmaal terug in zijn huisje, even flink te snijden. Maar Susi bleef dus flink dood achter.
Marijke
Onzer
30-06-09 013
Disturbed, My favorite scar - merkwaardig, snijden -> scar
Vitens moet weer anders zijn - waterbedrijf
Dit jaar heb ik mijn diploma gehaald - zwemdiploma
Foto vanuit haar huis gemaakt
Geen Google gebruikt, pinky swear.
Kom er maar in, Syb!
1 en 4 komen uit haar fobo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit zijn enkel topics, en dat is in principe niet genoeg
het gaat wel de betere kant op, dat wel
ik ga speciaal voor jou alles nog een keertje na
want je bent mob?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
verder zoeken is tijdsverspilling.
je mkoet inderdaad niet zoveel waarde aan mij hechten. ik ben nog totaal nieuw, veel mensen ziten mij te pm'en met allemaal dingen, terwijl ik het zelf niet eens begrijpquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jouw stem doet me weinig. Ik zal ervan genieten wanneer na mijn dood míjn hints gebruikt gaan worden om een mafia op te hangen. En dat zal ik niet laten rusten, nooit..
Ach, als ik dat eenmaal tegen je ga gebruiken wordt het zo irritant dat je sowieso wel zelfmoord pleegt, s'all good.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je mkoet inderdaad niet zoveel waarde aan mij hechten. ik ben nog totaal nieuw, veel mensen ziten mij te pm'en met allemaal dingen, terwijl ik het zelf niet eens begrijp
als je een dorpsbewoner bent, pleeg ik vlak na de lynch direct zelfmoord.
Whoo ik zit te trillen in mijn tuigjequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kom maar op, jochie! Ik heb allemaal matties achter me staan!
Twee posts geleden was jij nog mobquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, jij hebt niks te vrezen, want jij hebt je mafiavriendjes! geef het maar toe!
onze schuld? jij komt langs zonder je huiswerk gemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef SMutzskii het volgende:
Door jullie schuld zit ik te twijfelen, en dat terwijl ik over een uurtje weg ga en dan niet meer voor 19.00u terugkom!
Geen huiswerk? Volgens mij lees jij de topics niet goed..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
onze schuld? jij komt langs zonder je huiswerk gemaakt te hebben.
dan begrijp ik niet waarom en waaraan je zit te twijfelen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Geen huiswerk? Volgens mij lees jij de topics niet goed..
Want?quote:
Er zijn meerdere opties als ik kijk naar de hints, maar ook qua gedrag twijfel ik aan bepaalde personen, zeker door het ''gevecht'' net. Zo gek vind ik mijn twijfel dus niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan begrijp ik niet waarom en waaraan je zit te twijfelen.
Oh ja ze is gek op jouquote:
Wie vind jij goed qua hints dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties als ik kijk naar de hints, maar ook qua gedrag twijfel ik aan bepaalde personen, zeker door het ''gevecht'' net. Zo gek vind ik mijn twijfel dus niet.
ik wilde enkel die lekkere rug van je zien, wie zegt dat dit maffia gerelateerd isquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur Syb-rund.
Jammer dat je daar niets vindt, hè.
wel je beeldscherm schoonvegen als je klaar bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wilde enkel die lekkere rug van je zien, wie zegt dat dit maffia gerelateerd is
Hier kan ik niets tegenin brengen, you got me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
in fobo hara; Laatste voyeur Harajuku.
Zieje, hara is zo verdacht dat ze zelf bij zichzelf zit te kijken
Ja eigenlijk wel, jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wel je beeldscherm schoonvegen als je klaar bent.
Kan niet echt iets vinden btw, maar goed, net of jullie van mij verwachtte dat ik met dikke argumenten kwam
Ga dan ook maar gelijk liggen en dood spelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier kan ik niets tegenin brengen, you got me.
_quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ga dan ook maar gelijk liggen en dood spelen
Nah, 't is wel zo prettig als zij ook meebeweegt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ga dan ook maar gelijk liggen en dood spelen
Well? Nog niet klaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit zijn enkel topics, en dat is in principe niet genoeg
het gaat wel de betere kant op, dat wel
ik ga speciaal voor jou alles nog een keertje na
Oohh, Isdatzo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, 't is wel zo prettig als zij ook meebeweegt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nope, maar vind je gtst wel een beetje leukquote:
Ja en tegenspartelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaspah 7-12-2009, nevar forgetquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, fuck it lekker allemaal.
IDZ (1) JB
JB(1) ajf
MarijkeZwolle (2) Hara
En nu verander ik niet meer tot er betere HINTS komen.
Goed vind ik ze niet,.. maar momenteel twijfel ik tussen MarijkeZwolle, Borizs en Etcetera. En daar zit dan ook een beetje onderbuik gevoel bij wat ik niet bepaald kan verklaren..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie vind jij goed qua hints dan?
Ga maar vast liggen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Goed vind ik ze niet,.. maar momenteel twijfel ik tussen MarijkeZwolle, Borizs en Etcetera. En daar zit dan ook een beetje onderbuik gevoel bij wat ik niet bepaald kan verklaren..![]()
Ik nijg ernaar te stemmen op MarijkeZwolle... en niet omdat jij dat doet Hara.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet op wie ik moet stemmen. Ik twijfel tussen JB, MarijkeZwolle en Syb ()
quote:
Ik had niet van Tim verwacht dat we het er zo lastig mee zouden hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
*gaat liggen
Mjah, het wordt er niet duidelijker op
Heeft Hara humor danquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Huh?
Ik speel voor het eerst, snap jullie humor nog niet zo?![]()
Je lolde gisteren nog om een post van mij.quote:
als je op mij stemt houd je wel een mooie oude traditie ter ere, dus graagquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet op wie ik moet stemmen. Ik twijfel tussen JB, MarijkeZwolle en Syb ()
Soms danquote:
Ja wattequote:Etcetera!![]()
Soms dus hequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je lolde gisteren nog om een post van mij.
De dorpsgek doet niet meer mee, of wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je op mij stemt houd je wel een mooie oude traditie ter ere, dus graag
ze weet het niet meer, het was een valse lol. al die tijd, leugens bedrogquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je lolde gisteren nog om een post van mij.
't Is net als een soap, als je eenmaal begint te kijken, wil je ook weten hoe het aflooptquote:
mijn eigen grap tegen me gebruiken, gemeen hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De dorpsgek doet niet meer mee, of wel?
Hara postte altijd hints, waardoor de maffia haar killde. Als ze eens een keer verkeerde hints postte, maakte het dorp haar af. omdat ze HET ALTIJD GOED DOET, EN NU NIET, KUTMAFFIA!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover mijn herrineringen me trouw zijn niet, hara doet gewoonlijk niet spastisch en komt helder over. terwijl ze nu duidelijk er een teringbende van probeert te maken
Mensen lynchen hara meestal ook niet ''omdat ze altijd wel dorp is'' dus de weinige keren dat ze mob was werd er dan ook wel gewonnen door haar (die lucky bastard)
Avast ye!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef blessed19 het volgende:
De regen viel in een regelmatig geroffel op haar zolderraam
---> avatar van syb, ziet eruit alsof het gaat regenen
- trance
AT: KLB Mensen die van Tiësto "houden"
- xaryna zag het allemaal niet meer zitten/Ze zag het in ieder geval niet meer zitten.
AT: Depressieve mensen.
- hysterische paniek
AT: UVT Wie wil er naar Nightmare? as. zaterdag, rotterdam
precies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
't Is net als een soap, als je eenmaal begint te kijken, wil je ook weten hoe het afloopt
goed bedacht dat welquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef blessed19 het volgende:
De regen viel in een regelmatig geroffel op haar zolderraam
---> avatar van syb, ziet eruit alsof het gaat regenen
- trance
AT: KLB Mensen die van Tiësto "houden"
AT: Depressieve mensen.
- hysterische paniek
AT: UVT Wie wil er naar Nightmare? as. zaterdag, rotterdam
Jij had gewoon mee moeten doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
't Is net als een soap, als je eenmaal begint te kijken, wil je ook weten hoe het afloopt
ik moest wel een beetje wenen dat hara een gtst topic in haar at had, dat vond ik erg deprimerend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hara postte altijd hints, waardoor de maffia haar killde. Als ze eens een keer verkeerde hints postte, maakte het dorp haar af. omdat ze HET ALTIJD GOED DOET, EN NU NIET, KUTMAFFIA!
Zullen wij het maar doen dan voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goed bedacht dat wel
als ik hara niet zo erg verdacht zou ik op mezelf stemmen
Dat is je hint? Srsly?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moest wel een beetje wenen dat hara een gtst topic in haar at had, dat vond ik erg deprimerend.
mijn hara wat doe je![]()
graag, zoals ik zei, laten we de traditie ter ere houdenquote:
Je hebt wel meer tegen je hoorquote:
Maar ik vind de hints die naar jou verwijzen net zo ver gezocht als die naar mezelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
graag, zoals ik zei, laten we de traditie ter ere houden
Hij is eens direct, in tegenstelling tot jouw onzin de hele tijd.quote:
De eerste lynch telt ook nog mee, hè. Daar stonden wel aanwijzingen in.quote:
klopt, al word ik er wel warm van dat er bruggetjes te maken zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar ik vind de hints die naar jou verwijzen net zo ver gezocht als die naar mezelf.
Als GTST het was had ie net zo goed mijn naam er gelijk neer kunnen zetten, as if.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hij is eens direct, in tegenstelling tot jouw onzin de hele tijd.
maar die vond ik net pas, ik heb helemaal geen hints nodig voor dat gepruts van je
Dit is veel leukerquote:
En hoe vaak hebben we gehad dat 1 en 2 op één persoon slaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef ajf het volgende:
[..]
De eerste lynch telt ook nog mee, hè. Daar stonden wel aanwijzingen in.
dat moet hij dan ook verplicht doen volgende keerquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als GTST het was had ie net zo goed mijn naam er gelijk neer kunnen zetten, as if.
Ik vind ze allemaal zo duidelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had niet van Tim verwacht dat we het er zo lastig mee zouden hebben..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat moet hij dan ook verplicht doen volgende keer
Dat stond er ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als GTST het was had ie net zo goed mijn naam er gelijk neer kunnen zetten, as if.
We zullen zien of je te redden valt straksquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Alsjeblieft zeg. Jij weet net zo goed als ik dat die GTST echt niet op de letterlijke GTST uit mijn AT slaat
Dat zou geen hint meer zijn. Ik geloofde in het begin nog dat je misschien oprecht was, maar deze hetze geloof ik niet meer in.
Nou ja er zijn er nog 3 over dus dat kanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hoe vaak hebben we gehad dat 1 en 2 op één persoon slaan?
Dat dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is veel leuker![]()
Behalve dan dat je af en toe je in moet houden om je niet inhoudelijk met het spel te bemoeien
Dat hoeft niet zo nodig, als het maar duidelijk wordt dat je aan het JB - Isdatzoen bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
We zullen zien of je te redden valt straks
Dat is altijd als je SL bent. Dan denk je af en toe echt: hoe kunnen ze dat nou niet zien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal zo duidelijk
Ik ga een lijstje maken met hintsverklaringen, dan kan ik dat aan het einde posten.
Ik vind het minder zonder jouquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is veel leuker![]()
Behalve dan dat je af en toe je in moet houden om je niet inhoudelijk met het spel te bemoeien
Zal ik je mijn bestandje mailen? Het is nog veel leuker als je weet hoe het allemaal zitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is veel leuker![]()
SL zijn is altijd bazig _o_quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is altijd als je SL bent. Dan denk je af en toe echt: hoe kunnen ze dat nou niet zien?
Ja, stuur ff.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zal ik je mijn bestandje mailen? Het is nog veel leuker als je weet hoe het allemaal zit
Ik heb een hint die jullie steeds maar verkeerd uitleggen, die ik gewoon zó goed vind van mezelfquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is altijd als je SL bent. Dan denk je af en toe echt: hoe kunnen ze dat nou niet zien?
Je oude moertjequote:
Maar da's met allesquote:
Jahoor, is goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zal ik je mijn bestandje mailen? Het is nog veel leuker als je weet hoe het allemaal zit
Wat moet ik met moertjesquote:
Done.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jahoor, is goedEens kijken of ik een beetje goed zit
Thanks for the infoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb een hint die jullie steeds maar verkeerd uitleggen, die ik gewoon zó goed vind van mezelf
Ik moet me werkelijk beheersen om niet heel hard te schreeuwen hoe het nou zit
Whehe het kan heel vermakelijk zijn jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb een hint die jullie steeds maar verkeerd uitleggen, die ik gewoon zó goed vind van mezelf
Doe eens doormailenquote:
Da's waarquote:
Dus ik kan mijn stem wel weer bij Marijke weghalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
nee joh, gewoon dubbele lynch jeweetquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn stem wel weer bij Marijke weghalen
Okee.quote:
Well son of a biscuit eater! Nay!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee joh, gewoon dubbele lynch jeweet
Man?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
thanks man, dit gaat me zeker helpen!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn stem wel weer bij Marijke weghalen
stuur mij het bestandje ook eensch!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef UncleErnie het volgende:
denk goed over wie jullie straks gaan lynchen. Hij gaat langzaam en pijnlijk sterven. Zeer langzaam en zeer pijnlijk.
SL is zojuist gedumpt.
Zeer langzaam en zeer pijnlijk. Ik zou het op prijs stellen als er in ieder geval een vrouw sterft.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
#unvote Idz
# etcetera
Puur vanwege de tv. ik heb nog geen tijd gehad om verder te kijken
Sterf. Ow wacht, je bent al dood. In dat geval gewoon nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef jaspah het volgende:
[..]
stuur mij het bestandje ook eensch!
nouwquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Sterf. Ow wacht, je bent al dood. In dat geval gewoon nee.
Dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er één gegeven. Maar ik vind haar gedrag ook wel verdacht, hoe ze zich vastbijt in IDZ.
Zeker niet onnodig. Wil je dat bestand nog, of niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan we weer onnodig feministisch doen?
Langzame pijnlijke doden, meer gun ik mensen vandaag niet.quote:
Waarom maak je ook hints die naar andere mensen wijzen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Langzame pijnlijke doden, meer gun ik mensen vandaag niet.
ik vind het vervelend dat ik straks moet werken en dus vol in verwachting moet wachten op hara's waarschijnlijk uitgestelde executiequote:
Eh, wat heb ik nu weer met Etc te maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zooi, ik ga dus niet op Etcetera stemmen omdat ik Hara niet vertrouw.
Hara is spion, ze wil de mafiua helpen en maakt er een potje van, maar is zelf geen mafia, vandaar dat er geen hints tegen haar zijn
Allesquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eh, wat heb ik nu weer met Etc te maken?
Ik voel een modkill opkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom maak je ook hints die naar andere mensen wijzen?Je misleidt ons bewust
Ik geloof het allemaal welquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom maak je ook hints die naar andere mensen wijzen?Je misleidt ons bewust
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal wel
##JB
JB(2) ajf, Etc
MarijkeZwolle (3) Hara, SMutzskii
Etcetera(1) JB
geen dankquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik ook pm's krijg van mensen waarvan ik me afvraag waarom ze me pm'en
Ik houd al op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik ook pm's krijg van mensen waarvan ik me afvraag waarom ze me pm'en
Zie die post boven de jouwequote:
Je bent een schatje. Ik vertrouw je voor geen meter thoughquote:
Geeft niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent een schatje. Ik vertrouw je voor geen meter though
Verander even het lijstje anders gaan er weer noobs de verkeerde overnemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent een schatje. Ik vertrouw je voor geen meter though
Sorryquote:
Nouja, niet per se spion hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zooi, ik ga dus niet op Etcetera stemmen omdat ik Hara niet vertrouw.
Hara is spion, ze wil de mafiua helpen en maakt er een potje van, maar is zelf geen mafia, vandaar dat er geen hints tegen haar zijn
Dat was de laatste tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Verander even het lijstje anders gaan er weer noobs de verkeerde overnemen
Dat ligt aan de SL, want de mafia had bij mij niets te kiezen. En die keer dat ik mafia was had ik ook niets te kiezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nouja, niet per se spion hoor
het kan best zo zijn dat de maffia haar gewoon niet laten killen, ze is immers de burgemeester en in een goede positie
Niet kunnen quoten vind ik een goed genoege reden voor een modkill.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik voel een modkill opkomen.[quote]Sorry
Ik weet het niet meer
#unvote Etcetera
##isdatzo
JB(2) ajf, Etc
Isdatzo(1) JB
Ik weet het niet, ik stem niet op hara, maar weer op Idz.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nouja, niet per se spion hoor
het kan best zo zijn dat de maffia haar gewoon niet laten killen, ze is immers de burgemeester en in een goede positie
Ik had al op JB gestemd. Maar hij klopt nu weerquote:
Nou hara, mag het deze keer wel dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de SL, want de mafia had bij mij niets te kiezen. En die keer dat ik mafia was had ik ook niets te kiezen.
Maar dat is niet verdacht, hum, Hara?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet kunnen quoten vind ik een goed genoege reden voor een modkill.
En om de 2 seconden je stem veranderen ook.
Zo goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet kunnen quoten vind ik een goed genoege reden voor een modkill.
En om de 2 seconden je stem veranderen ook.
geeft niet het is een hele moeilijke vraag hoor, vraag het maar gerust aan tim naquote:
Ik had jouw post niet eens gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geeft niet het is een hele moeilijke vraag hoor, vraag het maar gerust aan tim na
Ja, geit, je stond er nog bij, ik was alleen zo oenig om de 1 niet in een 2 te veranderen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik had al op JB gestemd. Maar hij klopt nu weer
dat weet ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jouw post niet eens gezien.
Maar het hele spel draait toch om syb, en om wat hij denkt. Jouw post dan vast ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jouw post niet eens gezien.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, geit, je stond er nog bij, ik was alleen zo oenig om de 1 niet in een 2 te veranderen.
Oeh, oeh, ben ik nou verdacht?
Lieverd?quote:
Ja?quote:
't was het eerste wat in me opkwamquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Geit?Ja nou ik bedoelde die 2 stemmen toch ook.
Je bent de eerste die me zo noemtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't was het eerste wat in me opkwamNiets persoonlijks
Omfg.. rot opquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry
Ik weet het niet meer
#unvote Etcetera
##isdatzo
JB(2) ajf, Etc
Isdatzo(1) JB
Geit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Je bent de eerste die me zo noemtNee dit spel is niet persoonlijk
quote:
later mien jongquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben weg. Ik weet niet hoe laat ik terug ben. In ieder geval niet voor de dagpost, misschien niet voor de nachtpost. Misschien als jullie Ladi lief aankijken.
25 minuten geleden ging je slapen?quote:
Ja en jij ging meequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
25 minuten geleden ging je slapen?
Ja maar hoe kan dat als jij nog hier bentquote:
Das jammer, volgens Tim gaat het nog wel even duren.quote:
maakt niet uit, moet toch werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das jammer, volgens Tim gaat het nog wel even duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |