.
.

Nou, ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik moet nu met waterdicht komen zelfs, terwijl jij met geen enkele hint komt? That is funny.

Ja, ik ben iig echt niet vaak mafia. 2 keer mafia en een keer spion of zo? Veel vaker zal het iig niet geweest zijn, maar toch altijd wel HARA IS MAFIA, jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef -SG- het volgende:
Of toen stemde iedereen op voorhand jouw er al uit, dat kan ook nog
.
 .
. .
.

je hebt wel aardig wat hints naar jou staan, maar je gedrag is ook niet veel soeps. Je springt ook telkens van de hak op de tak en begint ook vele mensen te beschuldigen en zie je er later weer van af.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik moet nu met waterdicht komen zelfs, terwijl jij met geen enkele hint komt? That is funny.

ook goed.quote:

Nee, jij beschuldigt, ik kijk naar hints.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je hebt wel aardig wat hints naar jou staan, maar je gedrag is ook niet veel soeps. Je springt ook telkens van de hak op de tak en begint ook vele mensen te beschuldigen en zie je er later weer van af.

Heb je nu hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ben iig echt niet vaak mafia. 2 keer mafia en een keer spion of zo? Veel vaker zal het iig niet geweest zijn, maar toch altijd wel HARA IS MAFIA, ja.
't Went niet..
 ?
? .
.

Wji hebben hier al uitgebreid over gesproken in PM, waarom doe je nu alsof je van niets weet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ook goed.
Ik wilde eerst op iemand anders stemmen, maar hara, hoe kan ik dit nou laten gaan
kom maar met je bewijs en anders laat ik het staan
IDZ (1) JB
Harajuku (2) blessed, Syb-rund
ajf (2) Hara

hints die je nu niet laat zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, jij beschuldigt, ik kijk naar hints.

quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wji hebben hier al uitgebreid over gesproken in PM, waarom doe je nu alsof je van niets weet?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hints die je nu niet laat zien
post al die hints van je dan maar, bewijs willen we zijn van dat statement

waar je ik nog steeds geen flauw idee heb wat je brabbeldequote:Op dinsdag 8 december 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wji hebben hier al uitgebreid over gesproken in PM, waarom doe je nu alsof je van niets weet?

Had Tim niet ergens een lijste gepost met wat er mee deed?
 Had Tim niet ergens een lijste gepost met wat er mee deed?

Nee, dat lijstje had ik gepost. Maar Google is wel vaker gebruikt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Google doet volgens mij niet mee hoorHad Tim niet ergens een lijste gepost met wat er mee deed?

en tim die gaat AJF googlen voor dit, terwijl niemand hier uberhaupt vanaf zou wetenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste hit op Google bij ajf is agrarisch jongeren friesland
Weten we allemaal wat agrarisch betekent? Okay.
Eerste hints:
Stal, hooivork, dieren
agrarisch.
Sadistische maffioso
violence fetish
Daarom stem ik op ajf.

Het zijn mijn initialenquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:58 schreef Harajuku. het volgende:
De eerste hit op Google bij ajf is agrarisch jongeren friesland
Weten we allemaal wat agrarisch betekent? Okay.
Eerste hints:
Stal, hooivork, dieren
agrarisch.
Sadistische maffioso
violence fetish
Daarom stem ik op ajf.
Tenzij username op google niet meer meedoet, dan stem ik nog op niemand

Ja, dag. Zoek het lekker zelf op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en tim die gaat AJF googlen voor dit, terwijl niemand hier uberhaupt vanaf zou weten
dat zou niet eens eerlijk zijn, Nice try though.
overigens wil ik niet gedeeltes van hints zien, ik wil zien waarop je het allemaal basseert, uitgekauwd, hier staan
+ het stuk tekst van de nachtkill

Je lult nu echtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje had ik gepost. Maar Google is wel vaker gebruikt.

Nou en? Ik kan ook Harajuku heten omdat mijn moeder dat een leuke naam vond, dan is t volgens Google nog wel een station in Tokio.quote:

Ja, want dat zou slim zijn terwijl ik al stemmen tegen hebquote:

Oh. Maar dan nog kan ik het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat lijstje had ik gepost. Maar Google is wel vaker gebruikt.

nee, ga maar lekker dood boutburgemeester.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dag. Zoek het lekker zelf op.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |