klopt, al word ik er wel warm van dat er bruggetjes te maken zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef ajf het volgende:
[..]
Maar ik vind de hints die naar jou verwijzen net zo ver gezocht als die naar mezelf.
Als GTST het was had ie net zo goed mijn naam er gelijk neer kunnen zetten, as if.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Hij is eens direct, in tegenstelling tot jouw onzin de hele tijd.
maar die vond ik net pas, ik heb helemaal geen hints nodig voor dat gepruts van je
Dit is veel leukerquote:
En hoe vaak hebben we gehad dat 1 en 2 op één persoon slaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef ajf het volgende:
[..]
De eerste lynch telt ook nog mee, hè. Daar stonden wel aanwijzingen in.
dat moet hij dan ook verplicht doen volgende keerquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als GTST het was had ie net zo goed mijn naam er gelijk neer kunnen zetten, as if.
Ik vind ze allemaal zo duidelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had niet van Tim verwacht dat we het er zo lastig mee zouden hebben..
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat moet hij dan ook verplicht doen volgende keer
Dat stond er ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als GTST het was had ie net zo goed mijn naam er gelijk neer kunnen zetten, as if.
We zullen zien of je te redden valt straksquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Alsjeblieft zeg. Jij weet net zo goed als ik dat die GTST echt niet op de letterlijke GTST uit mijn AT slaat
Dat zou geen hint meer zijn. Ik geloofde in het begin nog dat je misschien oprecht was, maar deze hetze geloof ik niet meer in.
Nou ja er zijn er nog 3 over dus dat kanquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hoe vaak hebben we gehad dat 1 en 2 op één persoon slaan?
Dat dusquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is veel leuker![]()
Behalve dan dat je af en toe je in moet houden om je niet inhoudelijk met het spel te bemoeien
Dat hoeft niet zo nodig, als het maar duidelijk wordt dat je aan het JB - Isdatzoen bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
We zullen zien of je te redden valt straks
Dat is altijd als je SL bent. Dan denk je af en toe echt: hoe kunnen ze dat nou niet zien?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal zo duidelijk
Ik ga een lijstje maken met hintsverklaringen, dan kan ik dat aan het einde posten.
Ik vind het minder zonder jouquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is veel leuker![]()
Behalve dan dat je af en toe je in moet houden om je niet inhoudelijk met het spel te bemoeien
Zal ik je mijn bestandje mailen? Het is nog veel leuker als je weet hoe het allemaal zitquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit is veel leuker![]()
SL zijn is altijd bazig _o_quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is altijd als je SL bent. Dan denk je af en toe echt: hoe kunnen ze dat nou niet zien?
Ja, stuur ff.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zal ik je mijn bestandje mailen? Het is nog veel leuker als je weet hoe het allemaal zit
Ik heb een hint die jullie steeds maar verkeerd uitleggen, die ik gewoon zó goed vind van mezelfquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat is altijd als je SL bent. Dan denk je af en toe echt: hoe kunnen ze dat nou niet zien?
Je oude moertjequote:
Maar da's met allesquote:
Jahoor, is goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:28 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zal ik je mijn bestandje mailen? Het is nog veel leuker als je weet hoe het allemaal zit
Wat moet ik met moertjesquote:
Done.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jahoor, is goedEens kijken of ik een beetje goed zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |