wel je beeldscherm schoonvegen als je klaar bent.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik wilde enkel die lekkere rug van je zien, wie zegt dat dit maffia gerelateerd is
Hier kan ik niets tegenin brengen, you got me.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
in fobo hara; Laatste voyeur Harajuku.
Zieje, hara is zo verdacht dat ze zelf bij zichzelf zit te kijken
Ja eigenlijk wel, jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
wel je beeldscherm schoonvegen als je klaar bent.
Kan niet echt iets vinden btw, maar goed, net of jullie van mij verwachtte dat ik met dikke argumenten kwam
Ga dan ook maar gelijk liggen en dood spelenquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier kan ik niets tegenin brengen, you got me.
_quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ga dan ook maar gelijk liggen en dood spelen
Nah, 't is wel zo prettig als zij ook meebeweegt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:43 schreef ajf het volgende:
[..]
Ga dan ook maar gelijk liggen en dood spelen
Well? Nog niet klaar?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit zijn enkel topics, en dat is in principe niet genoeg
het gaat wel de betere kant op, dat wel
ik ga speciaal voor jou alles nog een keertje na
Oohh, Isdatzo!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nah, 't is wel zo prettig als zij ook meebeweegt.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
nope, maar vind je gtst wel een beetje leukquote:
Ja en tegenspartelt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaspah 7-12-2009, nevar forgetquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, fuck it lekker allemaal.
IDZ (1) JB
Harajuku (2) blessed, Syb-rund
JB(1) ajf
MarijkeZwolle (2) Hara
En nu verander ik niet meer tot er betere HINTS komen.
Goed vind ik ze niet,.. maar momenteel twijfel ik tussen MarijkeZwolle, Borizs en Etcetera. En daar zit dan ook een beetje onderbuik gevoel bij wat ik niet bepaald kan verklaren..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wie vind jij goed qua hints dan?
Ga maar vast liggen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Goed vind ik ze niet,.. maar momenteel twijfel ik tussen MarijkeZwolle, Borizs en Etcetera. En daar zit dan ook een beetje onderbuik gevoel bij wat ik niet bepaald kan verklaren..![]()
Ik nijg ernaar te stemmen op MarijkeZwolle... en niet omdat jij dat doet Hara.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet op wie ik moet stemmen. Ik twijfel tussen JB, MarijkeZwolle en Syb ()
quote:
Ik had niet van Tim verwacht dat we het er zo lastig mee zouden hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef Etcetera het volgende:
*gaat liggen
Mjah, het wordt er niet duidelijker op
Heeft Hara humor danquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Huh?
Ik speel voor het eerst, snap jullie humor nog niet zo?![]()
Je lolde gisteren nog om een post van mij.quote:
als je op mij stemt houd je wel een mooie oude traditie ter ere, dus graagquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet op wie ik moet stemmen. Ik twijfel tussen JB, MarijkeZwolle en Syb ()
Soms danquote:
Ja wattequote:Etcetera!![]()
Soms dus hequote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je lolde gisteren nog om een post van mij.
De dorpsgek doet niet meer mee, of wel?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je op mij stemt houd je wel een mooie oude traditie ter ere, dus graag
ze weet het niet meer, het was een valse lol. al die tijd, leugens bedrogquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je lolde gisteren nog om een post van mij.
't Is net als een soap, als je eenmaal begint te kijken, wil je ook weten hoe het aflooptquote:
mijn eigen grap tegen me gebruiken, gemeen hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De dorpsgek doet niet meer mee, of wel?
Hara postte altijd hints, waardoor de maffia haar killde. Als ze eens een keer verkeerde hints postte, maakte het dorp haar af. omdat ze HET ALTIJD GOED DOET, EN NU NIET, KUTMAFFIA!quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zover mijn herrineringen me trouw zijn niet, hara doet gewoonlijk niet spastisch en komt helder over. terwijl ze nu duidelijk er een teringbende van probeert te maken
Mensen lynchen hara meestal ook niet ''omdat ze altijd wel dorp is'' dus de weinige keren dat ze mob was werd er dan ook wel gewonnen door haar (die lucky bastard)
Avast ye!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef blessed19 het volgende:
De regen viel in een regelmatig geroffel op haar zolderraam
---> avatar van syb, ziet eruit alsof het gaat regenen
- trance
AT: KLB Mensen die van Tiësto "houden"
- xaryna zag het allemaal niet meer zitten/Ze zag het in ieder geval niet meer zitten.
AT: Depressieve mensen.
- hysterische paniek
AT: UVT Wie wil er naar Nightmare? as. zaterdag, rotterdam
precies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
't Is net als een soap, als je eenmaal begint te kijken, wil je ook weten hoe het afloopt
goed bedacht dat welquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:06 schreef blessed19 het volgende:
De regen viel in een regelmatig geroffel op haar zolderraam
---> avatar van syb, ziet eruit alsof het gaat regenen
- trance
AT: KLB Mensen die van Tiësto "houden"
- xaryna zag het allemaal niet meer zitten/Ze zag het in ieder geval niet meer zitten.
AT: Depressieve mensen.
- hysterische paniek
AT: UVT Wie wil er naar Nightmare? as. zaterdag, rotterdam
Jij had gewoon mee moeten doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
't Is net als een soap, als je eenmaal begint te kijken, wil je ook weten hoe het afloopt
ik moest wel een beetje wenen dat hara een gtst topic in haar at had, dat vond ik erg deprimerend.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hara postte altijd hints, waardoor de maffia haar killde. Als ze eens een keer verkeerde hints postte, maakte het dorp haar af. omdat ze HET ALTIJD GOED DOET, EN NU NIET, KUTMAFFIA!
Zullen wij het maar doen dan voor je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goed bedacht dat wel
als ik hara niet zo erg verdacht zou ik op mezelf stemmen
Dat is je hint? Srsly?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moest wel een beetje wenen dat hara een gtst topic in haar at had, dat vond ik erg deprimerend.
mijn hara wat doe je![]()
graag, zoals ik zei, laten we de traditie ter ere houdenquote:
Je hebt wel meer tegen je hoorquote:
Maar ik vind de hints die naar jou verwijzen net zo ver gezocht als die naar mezelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
graag, zoals ik zei, laten we de traditie ter ere houden
Hij is eens direct, in tegenstelling tot jouw onzin de hele tijd.quote:
De eerste lynch telt ook nog mee, hè. Daar stonden wel aanwijzingen in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |