En welke was dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er één gegeven. Maar ik vind haar gedrag ook wel verdacht, hoe ze zich vastbijt in IDZ.

En hoezo dan? Ik kan je zo de mensjes opnoemen die in ONZ posten incluus ondergetekende. Maar ik weet ook dat ik die mensjes dat nog nooit heb horen gebruiken incluus ondergetekende.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Door dat 11einsz!! gebeuren moet ik ook aan een ONZer denken

Omdat het zo'n standaard uitdrukking isquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef ajf het volgende:
[..]
En hoezo dan? Ik kan je zo de mensjes opnoemen die in ONZ posten incluus ondergetekende. Maar ik weet ook dat ik die mensjes dat nog nooit heb horen gebruiken incluus ondergetekende.

Omdat ONZ daarmee geassocieerd wordt, of deze bepaalde mensen dat nu zelf zeggen of niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:34 schreef ajf het volgende:
[..]
En hoezo dan? Ik kan je zo de mensjes opnoemen die in ONZ posten incluus ondergetekende. Maar ik weet ook dat ik die mensjes dat nog nooit heb horen gebruiken incluus ondergetekende.

quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:20 schreef ajf het volgende:
De tv kan een hint zijn maar wijst dan ook naar onze allerliefste JB:
Ze heeft in haar posthistory een topic dat heet: Tv aan tijdens seks.

Danke.quote:

Voor iemand die je net nog beschuldigde ga je hier wel erg makkelijk op in trouwensquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Danke.
GTST zou misschien ook op SHO kunnen slaan, daar bevindt de GTST reeks zich ook.

Ik vind dat jij wel heel erg met je vingertje aan het wijzen bent nu hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Voor iemand die je net nog beschuldigde ga je hier wel erg makkelijk op in trouwens

Ik vind dat jij eens even moet opletten, bij jaspah stond je ook zo achteraan na zijn debiele gedragquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat jij wel heel erg met je vingertje aan het wijzen bent nu hoor

Haha ja dat klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
Uuuggh, die ONZers zijn echt irritant met allemaal dezelfde AT.

nope, maar wat jij vind doet er niet toe met deze voorwaardenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Etcetera het volgende:Anders ga je op mij stemmen zeker
Je doet maar

Prima, heb nog wel wat andere dingen te doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nope, maar wat jij vind doet er niet toe met deze voorwaarden

De puinhoop komt door mensen zoals jij die te beroerd zijn om naar een hint te zoeken. En daarna dan maar klagen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik vind dat jij eens even moet opletten, bij jaspah stond je ook zo achteraan na zijn debiele gedrag![]()
en aangezien je nu oppeens wel even nadenkt; je hebt op Jaspah gestemd en je bent een van de mensen die hara heeft benoemd en ons in deze puinhoop heeft gestort, dus ik zou je even gedeisd houden als ik jou was

alsof je erop zat te wachten, zo makkelijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Prima, heb nog wel wat andere dingen te doen

ik heb hints hoor, maar die hoef ik helemaal niet te laten zien nadat jij zo spastisch ging doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De puinhoop komt door mensen zoals jij die te beroerd zijn om naar een hint te zoeken. En daarna dan maar klagen.
Het begint best irritant te worden nu, mission accomplished neem ik aan.

maar dit is geen mob hara, dit is een afhankelijk iemand die mob en dorp killtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Susi zat rustig in bad TV te kijken, toen daar opeens, uit het niets, een grote enge aggresieveling. Á la GTST mieterde hij zo Susi's TV het water in. Je snapt dat ze geschokt was door die grote engerd. (Hahaha, snap je hem!!!11 ) Maar goed, we gaan langzaam maar zeker weer serieus worden. Susi was dus behoorlijk dood. Ze lag daar maar te liggen in dat water, en zwemmen kon ze niet meer. Eigenlijk was ze gewoon behoorlijk dood. Treurig. De maffioso had toch een merkwaardig schuldgevoel, en begon zich, eenmaal terug in zijn huisje, even flink te snijden. Maar Susi bleef dus flink dood achter.
Marijke
Onzer
30-06-09 013
Disturbed, My favorite scar - merkwaardig, snijden -> scar
Vitens moet weer anders zijn - waterbedrijf
Dit jaar heb ik mijn diploma gehaald - zwemdiploma
Foto vanuit haar huis gemaakt
Geen Google gebruikt, pinky swear.
Kom er maar in, Syb!

verder zoeken is tijdsverspilling.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef Harajuku. het volgende:
Blessed19
Gothic Mensjes - snijden
Allerlei topics over gedragstoornissen - merkwaardig schuldgevoel/ merkwaardig gedrag
[TK] Diverse tv-series (24, Heroes, Prison Break, Lost) o.. - tv
Meer vind ik niet

quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar dit is geen mob hara, dit is een afhankelijk iemand die mob en dorp killt
ik zie liever een mob gaan dan deze rol, dus nee ik ben nog niet overtuigd
ohnee, hmmm
Jouw stem doet me weinig. Ik zal ervan genieten wanneer na mijn dood míjn hints gebruikt gaan worden om een mafia op te hangen. En dat zal ik niet laten rusten, nooit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
verder zoeken is tijdsverspilling.

dit zijn enkel topics, en dat is in principe niet genoegquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef Harajuku. het volgende:
Susi zat rustig in bad TV te kijken, toen daar opeens, uit het niets, een grote enge aggresieveling. Á la GTST mieterde hij zo Susi's TV het water in. Je snapt dat ze geschokt was door die grote engerd. (Hahaha, snap je hem!!!11 ) Maar goed, we gaan langzaam maar zeker weer serieus worden. Susi was dus behoorlijk dood. Ze lag daar maar te liggen in dat water, en zwemmen kon ze niet meer. Eigenlijk was ze gewoon behoorlijk dood. Treurig. De maffioso had toch een merkwaardig schuldgevoel, en begon zich, eenmaal terug in zijn huisje, even flink te snijden. Maar Susi bleef dus flink dood achter.
Marijke
Onzer
30-06-09 013
Disturbed, My favorite scar - merkwaardig, snijden -> scar
Vitens moet weer anders zijn - waterbedrijf
Dit jaar heb ik mijn diploma gehaald - zwemdiploma
Foto vanuit haar huis gemaakt
Geen Google gebruikt, pinky swear.
Kom er maar in, Syb!

1 en 4 komen uit haar fobo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dit zijn enkel topics, en dat is in principe niet genoeg
het gaat wel de betere kant op, dat wel
ik ga speciaal voor jou alles nog een keertje na

want je bent mob?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
verder zoeken is tijdsverspilling.

je mkoet inderdaad niet zoveel waarde aan mij hechten. ik ben nog totaal nieuw, veel mensen ziten mij te pm'en met allemaal dingen, terwijl ik het zelf niet eens begrijpquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jouw stem doet me weinig. Ik zal ervan genieten wanneer na mijn dood míjn hints gebruikt gaan worden om een mafia op te hangen. En dat zal ik niet laten rusten, nooit..

Ach, als ik dat eenmaal tegen je ga gebruiken wordt het zo irritant dat je sowieso wel zelfmoord pleegt, s'all good.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:03 schreef blessed19 het volgende:
[..]
je mkoet inderdaad niet zoveel waarde aan mij hechten. ik ben nog totaal nieuw, veel mensen ziten mij te pm'en met allemaal dingen, terwijl ik het zelf niet eens begrijp
als je een dorpsbewoner bent, pleeg ik vlak na de lynch direct zelfmoord.

Whoo ik zit te trillen in mijn tuigjequote:Op dinsdag 8 december 2009 14:05 schreef blessed19 het volgende:
[..]
kom maar op, jochie! Ik heb allemaal matties achter me staan!

Twee posts geleden was jij nog mobquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, jij hebt niks te vrezen, want jij hebt je mafiavriendjes! geef het maar toe!

onze schuld? jij komt langs zonder je huiswerk gemaakt te hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:21 schreef SMutzskii het volgende:
Door jullie schuld zit ik te twijfelen, en dat terwijl ik over een uurtje weg ga en dan niet meer voor 19.00u terugkom!

Geen huiswerk? Volgens mij lees jij de topics niet goed..quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
onze schuld? jij komt langs zonder je huiswerk gemaakt te hebben.

dan begrijp ik niet waarom en waaraan je zit te twijfelen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:24 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Geen huiswerk? Volgens mij lees jij de topics niet goed..

Want?quote:

Er zijn meerdere opties als ik kijk naar de hints, maar ook qua gedrag twijfel ik aan bepaalde personen, zeker door het ''gevecht'' net. Zo gek vind ik mijn twijfel dus niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan begrijp ik niet waarom en waaraan je zit te twijfelen.

Oh ja ze is gek op jouquote:

Wie vind jij goed qua hints dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Er zijn meerdere opties als ik kijk naar de hints, maar ook qua gedrag twijfel ik aan bepaalde personen, zeker door het ''gevecht'' net. Zo gek vind ik mijn twijfel dus niet.

ik wilde enkel die lekkere rug van je zien, wie zegt dat dit maffia gerelateerd isquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:30 schreef Harajuku. het volgende:
Laatste voyeur Syb-rund.
Jammer dat je daar niets vindt, hè.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |