Thanks for the infoquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb een hint die jullie steeds maar verkeerd uitleggen, die ik gewoon zó goed vind van mezelf
Ik moet me werkelijk beheersen om niet heel hard te schreeuwen hoe het nou zit
Whehe het kan heel vermakelijk zijn jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik heb een hint die jullie steeds maar verkeerd uitleggen, die ik gewoon zó goed vind van mezelf
Doe eens doormailenquote:
Da's waarquote:
Dus ik kan mijn stem wel weer bij Marijke weghalenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:30 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
nee joh, gewoon dubbele lynch jeweetquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn stem wel weer bij Marijke weghalen
Okee.quote:
Well son of a biscuit eater! Nay!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee joh, gewoon dubbele lynch jeweet
Man?quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
thanks man, dit gaat me zeker helpen!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus ik kan mijn stem wel weer bij Marijke weghalen
stuur mij het bestandje ook eensch!quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef UncleErnie het volgende:
denk goed over wie jullie straks gaan lynchen. Hij gaat langzaam en pijnlijk sterven. Zeer langzaam en zeer pijnlijk.
SL is zojuist gedumpt.
Zeer langzaam en zeer pijnlijk. Ik zou het op prijs stellen als er in ieder geval een vrouw sterft.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
#unvote Idz
# etcetera
Puur vanwege de tv. ik heb nog geen tijd gehad om verder te kijken
Sterf. Ow wacht, je bent al dood. In dat geval gewoon nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:10 schreef jaspah het volgende:
[..]
stuur mij het bestandje ook eensch!
nouwquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:11 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Sterf. Ow wacht, je bent al dood. In dat geval gewoon nee.
Dat doe ik dus nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:32 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb er één gegeven. Maar ik vind haar gedrag ook wel verdacht, hoe ze zich vastbijt in IDZ.
Zeker niet onnodig. Wil je dat bestand nog, of niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan we weer onnodig feministisch doen?
Langzame pijnlijke doden, meer gun ik mensen vandaag niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |