haha, scheelde niet veelquote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig ik dacht dat je in slaap gevallen was
Trustenquote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, scheelde niet veel. Nu ga ik trouwens wel pitten.
Dus bij deze:
Twusten ! (copyright Roel_Jewel)
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, scheelde niet veel. Nu ga ik trouwens wel pitten.
Dus bij deze:
Twusten ! (copyright Roel_Jewel)
pssssst.... dat moet je niet verklappenquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef Cee het volgende:
Ja lach maar, jij rolt als eerste m'n portemonnee, nozem.![]()
Dat is maar het begin...quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Sirolf het volgende:
Gaat hard met die topics vandaag... eh... gisteren!
zal vandaag alweer rustiger zijn, de actie is weer even voorbijquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Sirolf het volgende:
Gaat hard met die topics vandaag... eh... gisteren!
welkom alvast, drink euhm post je zelf weer inquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:43 schreef dolfg het volgende:
Kom hier schaamteloos 1 keer per jaar een weekje of drie langs om SR mee te vieren.
Meldt zich alvast! Dat het een mooie week mag worden.
Het zijn geen mensen die elk jaar SR volgen denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even gekeken, vond vooral de discussie over de/het/een anthem interessant, maar de suggesties in het topic vond ik wat vreemd.
Ryan Shaw zou nog wel eens kunnen, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:51 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn kanshebbers om als SR-anthem gebombardeerd te worden?
Ach, het kan bijna niet slechter dan vorig jaar natuurlijk, daar zorgen Gerard en Annemieke wel voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ryan Shaw zou nog wel eens kunnen, inderdaad.
Ik hoop op C-Mon & Kypski - More is Less:
En met een beetje pech wordt het 'Broodje bakpao'. Grappig nummer, maar ik denk dat daar na een week de lol echt wel af is.
Jordy van Loon was wel vermakelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het kan bijna niet slechter dan vorig jaar natuurlijk, daar zorgen Gerard en Annemieke wel voor.
Ik zie in de statistieken van 3FMFan dat C-Mon & Kypski welgeteld één keer is gedraaid op 3FM en wel door Annemieke in Weekend DNA. Die stijgt een heel stuk in mijn achting.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:19 schreef Sirolf het volgende:
Ach, het kan bijna niet slechter dan vorig jaar natuurlijk, daar zorgen Gerard en Annemieke wel voor.
Succes!quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:36 schreef borisz het volgende:
Op de VU, zo tentamen microeco maken (Poging 3)
Ik doe met je mee , de IQ / EQ test als laatste stap voor nieuwe baanquote:Op dinsdag 8 december 2009 07:36 schreef borisz het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 8 december 2009 07:36 schreef borisz het volgende:
VLC installeren en de in de OP genoemde webcamstream daarin openen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:44 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand misschien hoe ik 3FM aan kan pleuren op een mac? Player wilt niet afspelen.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
VLC installeren en de in de OP genoemde webcamstream daarin openen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even gekeken, vond vooral de discussie over de/het/een anthem interessant, maar de suggesties in het topic vond ik wat vreemd.
Ook hier maar even de vraag stellen dus: Wat zijn kanshebbers om als SR-anthem gebombardeerd te worden?
little Lion man
Mijn suggesties:
- Ryan Shaw - It Get's Better
- Mumford & Sons - Little Lions Man
Vind het echter een best lastige keuze...
jij hebt te vaak een peststemmingquote:Op dinsdag 8 december 2009 08:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben niet in kerststemming.
Ik zit niet te luisteren maar ik weet wat je bedoeldquote:
quote:Gerard -ik hou zo van mijn zware stem- Ekdom = radiovervuiling!En een reden om 3fm voor een uurtje of twee uit te zetten en naar de nieuwe cd van Anouk en Kane te luisteren....
quote:
tof.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muse bevestigd voor Rock Werchter.
Dat kanquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
Leuke nieuwe single. Megahit kandidaat?
Jup, volgens mij welquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Is het vrijdag eigenlijk alweer de laatste Megahit van het jaar?
Ja, die kut zal ook wel de halve tijd in het huis hangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat Giel waarschijnlijk Sanne Hans wel eens tot SR-Anthem kan gaan bombarderen![]()
![]()
En of we die hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Hans, heeft Groningen eigenlijk ook een typisch stads-nummer? Net als Als We Gaan in Breda, Uterech Me Stadsie in Utrecht en Oh Oh Den Haag in Den Haag.
Dan kunnen wel alvast daarop oefenen.
Hebben ze niet in Grunn maar wel nummers die ze veel zingen:quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Hans, heeft Groningen eigenlijk ook een typisch stads-nummer? Net als Als We Gaan in Breda, Uterech Me Stadsie in Utrecht en Oh Oh Den Haag in Den Haag.
Dan kunnen wel alvast daarop oefenen.
Nee hoor, een stuk meer: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Kypski&zoekop=artiestquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zie in de statistieken van 3FMFan dat C-Mon & Kypski welgeteld één keer is gedraaid op 3FM en wel door Annemieke in Weekend DNA. Die stijgt een heel stuk in mijn achting.
Ah hij mag eindelijk bekend worden de plattegrond, wij hebben hem vrijdag ontvangen op het werk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Sirolf het volgende:
De plattegrond van de Grote Markt voor als 3FM de boel bezet heeft:
[ link | afbeelding ]
Aanstaande donderdag beginnen ze met bouwen, aldus OOG.
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Ik bedoelde alleen 'More is Less' - die is maar één keer gedraaid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef TheArt het volgende:
Nee hoor, een stuk meer: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Kypski&zoekop=artiest
Hij staat alleen anders in de database. Goed zoeken doet wonderen
Klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Ik bedoelde alleen 'More is Less' - die is maar één keer gedraaid.
Ik zeg het je... die verzuurde kut wordt het SR-Anthem....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, weer die Miss Montreal. Begint Rob nu ook al?
Niemand zou het moeten kennen, wat ene kansloze bendequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob kent Kabouter Wesley niet?
Hij kent "Ik kom voor de vacature van WIJF" niet.
Zelfde als dit nummer. Dit slaat helemáál nergens op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niemand zou het moeten kennen, wat ene kansloze bende.
Alleen om dat 'Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?' moest ik stiekem lachenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfde als dit nummer. Dit slaat helemáál nergens op.
Ach het is best grappig... zolang ze maar geen liedjes gaan makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen om dat 'Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?' moest ik stiekem lachen.
quote:GRONINGEN - Op vrijdag 18 december zetten Radio en TV Noord de deuren open voor publiek om geld in te zamelen voor Serious Request. Het is dan Groningen Geeft! actiedag. Tijdens de actiedag kunt u op de foto met de kopstukken van RTVNoord.nl, rondkijken in de studio's, zich op laten maken door echte visagisten en zijn er diverse optredens van bekende artiesten.
U bent van harte welkom om langs te komen! Vrijdag 18 december gaan vanaf 09:00 uur de deuren open in de Mediacentrale, achter het FC Groningen stadion.
Zelf in actie?
Heeft u zelf een actie voor Serious Request die u op 18 december uit gaat voeren? Wij zie u dan graag langskomen in onze studio. Meld u in dat geval even aan via dit e-mailadres: glazenhuis@rtvnoord.nl.
Moet je op school altijd betalen voor de wc? of is dat voor deze actie? wij hoefden vroeger nooit te betalen voor de wcquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef gerbenp het volgende:
Onze school doet ook een actie voor Serious Request dus.. We hebben een kerstbal, toilettengeld van 20ct gaat naar Serious Request, nou ben benieuwd
nee, alleen op dat kerstbal stond er op die poster.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je op school altijd betalen voor de wc? of is dat voor deze actie? wij hoefden vroeger nooit te betalen voor de wc
24e ook voor mij, de baas denkt een beetje mee door een dag vrij te gevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef themauster het volgende:
Ah Venema staat 24 december met de truck op de vismarkt in Grunn dan ga ik daar denk ik ook even een kijkje nemen
leuk die 200 euroquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je op school altijd betalen voor de wc? of is dat voor deze actie? wij hoefden vroeger nooit te betalen voor de wc
Kud plaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef JDude het volgende:
Ah, de nieuwe Menamena. Mja, ik weet het niet hoor. Het Björk-gehalte is me wat te hoog.
De enige bekende Groninger die ik ken ik Jan Mulderquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
Lol een dorpsgenoot van mij zit vanavond bij pauw&witteman
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87292
met BG-er bedoelen ze bekend in groningen, en Jaap Nienhuis was 15 jaar lang de weerman van TV Noord en is daardoor een bekend groningerquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
De enige bekende Groninger die ik ken ik Jan Mulder.
ja ik weet niet hoe je het schrijft, aangezien ik zijn naam alleen maar hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
met BG-er bedoelen ze bekend in groningen, en Jaap Nienhuis was 15 jaar lang de weerman van TV Noord en is daardoor een bekend groninger![]()
Er zijn nog wel meer bekende groningers in jou defenitie: Jaques d'acona en Bert Vischer
Ik ken het liedje wel, maar de titel ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:52 schreef Sersjee het volgende:
Tijd geleden da'k tegen m'n radio heb staan schelden, maar tijdens het popduel was het dan maar weer eens zo ver. Moby's Go niet herkennen aan het intro, hoe is het in vredesnaam mogelijk?!
Guuuuusquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef cheese. het volgende:
en ik?
Ik luister de live cd van Guus Meeuwis, en hij is leuk.
He Sjorsquote:
Misschien maar goed dat het niet geregistreerd wordt dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik denk dat ik in de komende week nog een keer aangifte ga doen voor poging tot doodslag, ze proberen ons dood te gooien met die slechte nummers
Vind het zelf niet zo'n goed nieuws... En nu mevrouw GagaMaargoed, dan kan die troep niet nog een ker gedraaid worden
MaWquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He Sjors
Guus is oke, niet verwacht trouwens dat hij het zo lang zou uithouden toen hij ooit begon met de vagans band
Daar heb je weer zo'n fan van dat nummerquote:
Omdat het nergens over gaat, het is eigenlijk een kutnummer. Maar hij is zo kut, dat het weer goed is. Snappie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n fan van dat nummer
Vertel me eens wat er zo leuk aan is
Dat laatste stukje wel idd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk om te horen.
Ik vind alleen het laatste stukje leuk, dan gaat ie extra hardquote:
Hallo Marichaquote:
Hoi Hansquote:
Het is echt maar goed dat de Engelse vertaling er onder staat... Da's toch niet te volgen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Voor de liefhebbers: http://en.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%B6nnens_Laid
Halloquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef MichielV het volgende:
Oei, vergeet bijna Hallo te zeggen.
Dus:
HALLO!
Woon al 27 in Groningen, maar ken het ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is echt maar goed dat de Engelse vertaling er onder staat... Da's toch niet te volgen!
Goeie .. kunnen we vast oefenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:38 schreef -Hans- het volgende:
quote:Surprise: Michiel!
Michiel Veenstra gaat mee in de surprisetruck en doet dagelijks verslag van de mysteryguest, bezoekers en natuurlijk de heerlijke muziek die de vrachtwagen met zich meebrengt.
Ooggetuigen stille ramp
Eric en Paul komen in het huis om verslag te doen van hun reizen. Met eigen ogen hebben ze de verschrikkelijke gevolgen van malaria gezien en om dat even te verwerken vertellen ze je er alles over.
Plaat aanvragen bij Paul
Dat Paul niet in het Glazen Huis zit, betekent niet dat je geen platen bij hem kan aanvragen. Hij kruipt in het Collectebusje om platen te draaien in het land!
Miranda in je huiskamer
Op de veiling verschijnen binnenkort huiskamerconcerten van de tofste artiesten, maar wie precies houden we eventjes geheim. Miranda van Holland doet verslag hier verslag van. Houd de veiling in de gaten en biedt op jouw favoriete act.
Leer wat met Kristel
Voor Serious Request worden ook masterclasses geveild waar je de meest uiteenlopende, maar allemaal net zo interessante, dingen kunt leren. Kristel verblijdt de leerlingen met een verslag en haar stralende aanwezigheid.
Rudy op de stoep
Kom je zelf in actie? Dan heb je zomaar kans dat Rudy bij je op de stoep staat om verslag te doen. Wie weet komt jouw actie ook wel op 3FM!
Timur op tv
Elke dag kun je op tv zien wat er allemaal gaande is in en om het Glazen Huis in de dagoverzichten op Nederland 3. Timur doet daarvoor verslag vanaf bijvoorbeeld het plein in de Headlines.
Bellen met Klaas
Klaas staat in het callcenter en brengt updates. De tofste donaties, mooiste gesprekken en meest idiote vragen bespreekt hij nog een keertje in de uitzending.
Roos op het kistje
Met het sinaasappelkistje onder d'r voetjes overziet Roosmarijn alles wat er gaande is op de Grote Markt. De sfeer is - zoals elk jaar - natuurlijk geweldig en daar doet ze verslag van.
Domien en Bart bij NOS Headlines
NOS Headlines heeft twee verse nieuwsjagers: Domien en Bart. Zij brengen tijdens de week de Serious Request updates met het heetste nieuws en meest memorabele momenten.
Finale met Eric
De finale is altijd weer een prachtig moment. De drie DJ's mogen het huis uit en werken voorzichtig een appeltje weg, op het podium staan de tofste live-acts en Eric Corton presenteert het geheel.
Whahaquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Briggy het volgende:
![]()
Ik ga niet oefenen hoor, ik playback wel wat
was ie van jou? Feeling?quote:
The Horrorquote:Miranda in je huiskamer
\quote:annemiekehier Gasp! 500 followers erbij... Dan maar eens echt aan de twitter... Zojuist 36 kilo vitaminen ingeslagen. Reden lijkt me duidelijk..?
quote:
Neequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: als ik mijn tweets heb afgeschermd en ik doe een @bla bla bla richting iemand die ik niet follow, kan die persoon de tweet dan wel lezen?
Maar hoor nou die melodie! Die gitaarrifjes subtiel overal! Zing m hard mee!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Dit is echt niet mijn smaak. Wat een baggernummer
Thanks! dan heeft Michiel mijn tweet dus niet kunnen lezenquote:
Nee die kan het niet lezen alleen mensen die jij zelf followed kunnen je tweets zien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: als ik mijn tweets heb afgeschermd en ik doe een @bla bla bla richting iemand die ik niet follow, kan die persoon de tweet dan wel lezen?
Vaker Rammstein draaienquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Maar hoor nou die melodie! Die gitaarrifjes subtiel overal! Zing m hard mee!
(sorry, ben op kruistocht de komende tijd voor dit bandje!)
Als jij een @Michiel doet dan leest hij die wel, maar gaat hij jouw profiel bekijken dan ziet hij niets tenzij dat jij hem followed.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! dan heeft Michiel mijn tweet dus niet kunnen lezen. Had nog even een @MichielVeenstra gedaan vanwege Want Want, maar dat had dus niet veel zin.
Ga je binnenkort Sonne uit de archieven halen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind hem tof. Ik baal nog steeds dat de Jeremy's uit elkaar zijn. Dit blijft een prachtig liedje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
Van mij mag je 't prima doenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:59 schreef MichielV het volgende:
[..]
bv ofquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ga je binnenkort Sonne uit de archieven halen?
quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Help! 'Mijn' hotel terrorisseert me al twee weken met Norah Jones![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
gezien de prijzen gok ik op een appartementquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
neeh ik ga maandag bij een herenhuis kijken![]()
en nog 4 andere leuke woninkjes in het centrum van Gouda
via hier http://www.alphamakelaardij.nl/
Bestel dan is een goed nummer als vaste gast.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
jah natuurlijk...niks is betaalbaar in de vrije sector als je alleen maar een winkeljuffie bentquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien de prijzen gok ik op een appartement
Dalet een rotschop gevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik kan het Now Playing-probleem niet oplossen, want het zit erin dat er geen data meer vanuit Dalet naar de webserver komt.
De Dalet-beheerder mag dus geschopt gaan worden.
Hmja, zelfs dat zat er niet inquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bestel dan is een goed nummer als vaste gast.
Komt die vent van je nog eens van die bank af ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah natuurlijk...niks is betaalbaar in de vrije sector als je alleen maar een winkeljuffie bent
Nee, dat is ook geen vetpot.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah natuurlijk...niks is betaalbaar in de vrije sector als je alleen maar een winkeljuffie bent
Waar staat je bed dan nu ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was deze week weer geen nummer 1!!!! voor een appartementje
balen joh! hoeveelste was je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was deze week weer geen nummer 1!!!! voor een appartementje
Gewoon een keer hard roepen, alweer dat kutnummerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, zelfs dat zat er niet in. Faalhazen hier
.
ja om naar de plee te gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Komt die vent van je nog eens van die bank af ?
Gewisseld van luchtbed naar Matras op de rommelzolder.... Ik zie verbetering!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar staat je bed dan nu ?
Dieptepunt 2009: weer terugverhuizen naar Nederland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
@michielveenstra Hoogtepunt 2009: Verhuizen naar Ierland!
"everywhere you gooo...you always take the weather"quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Heb je al iets gehoord van de reclame bureau ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gewisseld van luchtbed naar Matras op de rommelzolder.... Ik zie verbetering!
Ik wilde het er nog wel achteraan typen. Hoewel ik nu na 4 weken bijna geen buik/maag klachten meer heb. Dus het is toch ergens goed voor geweest. Nu kan ik weer terug......quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dieptepunt 2009: weer terugverhuizen naar Nederland.
Vakantie in IJslandquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
"everywhere you gooo...you always take the weather"
Op dat gebied, alles nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de reclame bureau ?
Voor mij eigenlijk bijna alles wat er in Cork is gebeurd....quote:
Op de hogeschool een paar kilometer naar het noorden (Leiden) staat gelukkig wél gewoon een kerstboom in de hal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haagse school weert kerstboom
Kerstbomen horen niet langer bij het 'internationale karakter en de diversiteit' van een school. Tenminste, dat vindt de Haagse Hogeschool. Er komt dit jaar dan ook geen kerstboom in de aula van de school te staan.
Geert kom er maar in
uuhhm. Dus de @ kan wel worden gelezen, maar de rest niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij een @Michiel doet dan leest hij die wel, maar gaat hij jouw profiel bekijken dan ziet hij niets tenzij dat jij hem followed.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm. Dus de @ kan wel worden gelezen, maar de rest niet?
Eens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit 11quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef gerbenp het volgende:
http://radiofreak.nl/nieuws.php?id=9120
Ow my godquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Nico Dijkshoorn met deze bril ? Binnenkort bij de DWDD![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft lef, voor de rest is het een bal gehakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hij wil m echt hebben![]()
met sterkte +2.00 kheb zn adres en ik moet t maar in orde maken voor m
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
MENSEN!!! Let op: a.s donderdag oliebollen bakken voor SERIOUS REQUEST!!! Kom kijken en vooral kopen bij C1000 Freriks in Ulft met als speciale oliebollenbakker: GIEL BEELEN ( tussen 18.00 uur en 19.00 uur!!!) @ thuis
giel beelen is een oliebollenbakker
Buitenquote:
Duitsland.quote:
Paspoort en EU , vrij vervoer van mens en goederenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb ik mn paspoort nodig om in Ulft te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |