Moet je op school altijd betalen voor de wc? of is dat voor deze actie? wij hoefden vroeger nooit te betalen voor de wcquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:53 schreef gerbenp het volgende:
Onze school doet ook een actie voor Serious Request dus.. We hebben een kerstbal, toilettengeld van 20ct gaat naar Serious Request, nou ben benieuwd
nee, alleen op dat kerstbal stond er op die poster.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je op school altijd betalen voor de wc? of is dat voor deze actie? wij hoefden vroeger nooit te betalen voor de wc
24e ook voor mij, de baas denkt een beetje mee door een dag vrij te gevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef themauster het volgende:
Ah Venema staat 24 december met de truck op de vismarkt in Grunn dan ga ik daar denk ik ook even een kijkje nemen
leuk die 200 euroquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Moet je op school altijd betalen voor de wc? of is dat voor deze actie? wij hoefden vroeger nooit te betalen voor de wc
Kud plaatquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:38 schreef JDude het volgende:
Ah, de nieuwe Menamena. Mja, ik weet het niet hoor. Het Björk-gehalte is me wat te hoog.
De enige bekende Groninger die ik ken ik Jan Mulderquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef themauster het volgende:
Lol een dorpsgenoot van mij zit vanavond bij pauw&witteman
http://rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=87292
met BG-er bedoelen ze bekend in groningen, en Jaap Nienhuis was 15 jaar lang de weerman van TV Noord en is daardoor een bekend groningerquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
De enige bekende Groninger die ik ken ik Jan Mulder.
ja ik weet niet hoe je het schrijft, aangezien ik zijn naam alleen maar hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:31 schreef themauster het volgende:
[..]
met BG-er bedoelen ze bekend in groningen, en Jaap Nienhuis was 15 jaar lang de weerman van TV Noord en is daardoor een bekend groninger![]()
Er zijn nog wel meer bekende groningers in jou defenitie: Jaques d'acona en Bert Vischer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |