Ik ken het liedje wel, maar de titel ook nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:52 schreef Sersjee het volgende:
Tijd geleden da'k tegen m'n radio heb staan schelden, maar tijdens het popduel was het dan maar weer eens zo ver. Moby's Go niet herkennen aan het intro, hoe is het in vredesnaam mogelijk?!
Guuuuusquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:43 schreef cheese. het volgende:
en ik?
Ik luister de live cd van Guus Meeuwis, en hij is leuk.
He Sjorsquote:
Misschien maar goed dat het niet geregistreerd wordt dan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik denk dat ik in de komende week nog een keer aangifte ga doen voor poging tot doodslag, ze proberen ons dood te gooien met die slechte nummers
Vind het zelf niet zo'n goed nieuws... En nu mevrouw GagaMaargoed, dan kan die troep niet nog een ker gedraaid worden
MaWquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He Sjors
Guus is oke, niet verwacht trouwens dat hij het zo lang zou uithouden toen hij ooit begon met de vagans band
Daar heb je weer zo'n fan van dat nummerquote:
Omdat het nergens over gaat, het is eigenlijk een kutnummer. Maar hij is zo kut, dat het weer goed is. Snappie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Daar heb je weer zo'n fan van dat nummer
Vertel me eens wat er zo leuk aan is
Dat laatste stukje wel idd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk om te horen.
Ik vind alleen het laatste stukje leuk, dan gaat ie extra hardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |