quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Help! 'Mijn' hotel terrorisseert me al twee weken met Norah Jones![]()
![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
gezien de prijzen gok ik op een appartementquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
neeh ik ga maandag bij een herenhuis kijken![]()
en nog 4 andere leuke woninkjes in het centrum van Gouda
via hier http://www.alphamakelaardij.nl/
Bestel dan is een goed nummer als vaste gast.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
.
jah natuurlijk...niks is betaalbaar in de vrije sector als je alleen maar een winkeljuffie bentquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
gezien de prijzen gok ik op een appartement
Dalet een rotschop gevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:14 schreef Sirolf het volgende:
En nee, ik kan het Now Playing-probleem niet oplossen, want het zit erin dat er geen data meer vanuit Dalet naar de webserver komt.
De Dalet-beheerder mag dus geschopt gaan worden.
Hmja, zelfs dat zat er niet inquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bestel dan is een goed nummer als vaste gast.
Komt die vent van je nog eens van die bank af ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah natuurlijk...niks is betaalbaar in de vrije sector als je alleen maar een winkeljuffie bent
Nee, dat is ook geen vetpot.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah natuurlijk...niks is betaalbaar in de vrije sector als je alleen maar een winkeljuffie bent
Waar staat je bed dan nu ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was deze week weer geen nummer 1!!!! voor een appartementje
balen joh! hoeveelste was je?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik was deze week weer geen nummer 1!!!! voor een appartementje
Gewoon een keer hard roepen, alweer dat kutnummerquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, zelfs dat zat er niet in. Faalhazen hier
.
ja om naar de plee te gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:21 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Komt die vent van je nog eens van die bank af ?
Gewisseld van luchtbed naar Matras op de rommelzolder.... Ik zie verbetering!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar staat je bed dan nu ?
Dieptepunt 2009: weer terugverhuizen naar Nederland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
@michielveenstra Hoogtepunt 2009: Verhuizen naar Ierland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |