haha, scheelde niet veelquote:Op maandag 7 december 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gelukkig ik dacht dat je in slaap gevallen was
Trustenquote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, scheelde niet veel. Nu ga ik trouwens wel pitten.
Dus bij deze:
Twusten ! (copyright Roel_Jewel)
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 23:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha, scheelde niet veel. Nu ga ik trouwens wel pitten.
Dus bij deze:
Twusten ! (copyright Roel_Jewel)
pssssst.... dat moet je niet verklappenquote:Op maandag 7 december 2009 22:39 schreef Cee het volgende:
Ja lach maar, jij rolt als eerste m'n portemonnee, nozem.![]()
Dat is maar het begin...quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Sirolf het volgende:
Gaat hard met die topics vandaag... eh... gisteren!
zal vandaag alweer rustiger zijn, de actie is weer even voorbijquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:34 schreef Sirolf het volgende:
Gaat hard met die topics vandaag... eh... gisteren!
welkom alvast, drink euhm post je zelf weer inquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:43 schreef dolfg het volgende:
Kom hier schaamteloos 1 keer per jaar een weekje of drie langs om SR mee te vieren.
Meldt zich alvast! Dat het een mooie week mag worden.
Het zijn geen mensen die elk jaar SR volgen denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 01:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even gekeken, vond vooral de discussie over de/het/een anthem interessant, maar de suggesties in het topic vond ik wat vreemd.
Ryan Shaw zou nog wel eens kunnen, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 01:51 schreef Sirolf het volgende:
Wat zijn kanshebbers om als SR-anthem gebombardeerd te worden?
Ach, het kan bijna niet slechter dan vorig jaar natuurlijk, daar zorgen Gerard en Annemieke wel voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:17 schreef broer het volgende:
[..]
Ryan Shaw zou nog wel eens kunnen, inderdaad.
Ik hoop op C-Mon & Kypski - More is Less:
En met een beetje pech wordt het 'Broodje bakpao'. Grappig nummer, maar ik denk dat daar na een week de lol echt wel af is.
Jordy van Loon was wel vermakelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ach, het kan bijna niet slechter dan vorig jaar natuurlijk, daar zorgen Gerard en Annemieke wel voor.
Ik zie in de statistieken van 3FMFan dat C-Mon & Kypski welgeteld één keer is gedraaid op 3FM en wel door Annemieke in Weekend DNA. Die stijgt een heel stuk in mijn achting.quote:Op dinsdag 8 december 2009 02:19 schreef Sirolf het volgende:
Ach, het kan bijna niet slechter dan vorig jaar natuurlijk, daar zorgen Gerard en Annemieke wel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |