"everywhere you gooo...you always take the weather"quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
@michielveenstra Hoogtepunt 2009: Verhuizen naar Ierland!
Heb je al iets gehoord van de reclame bureau ?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gewisseld van luchtbed naar Matras op de rommelzolder.... Ik zie verbetering!
Ik wilde het er nog wel achteraan typen. Hoewel ik nu na 4 weken bijna geen buik/maag klachten meer heb. Dus het is toch ergens goed voor geweest. Nu kan ik weer terug......quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dieptepunt 2009: weer terugverhuizen naar Nederland.
Vakantie in IJslandquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:22 schreef Litton-Lane het volgende:
@michielveenstra Hoogtepunt 2009: Verhuizen naar Ierland!
Wowquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
"everywhere you gooo...you always take the weather"
Op dat gebied, alles nee.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je al iets gehoord van de reclame bureau ?
Voor mij eigenlijk bijna alles wat er in Cork is gebeurd....quote:
Op de hogeschool een paar kilometer naar het noorden (Leiden) staat gelukkig wél gewoon een kerstboom in de hal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Haagse school weert kerstboom
Kerstbomen horen niet langer bij het 'internationale karakter en de diversiteit' van een school. Tenminste, dat vindt de Haagse Hogeschool. Er komt dit jaar dan ook geen kerstboom in de aula van de school te staan.
Geert kom er maar in
uuhhm. Dus de @ kan wel worden gelezen, maar de rest niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij een @Michiel doet dan leest hij die wel, maar gaat hij jouw profiel bekijken dan ziet hij niets tenzij dat jij hem followed.
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm. Dus de @ kan wel worden gelezen, maar de rest niet?
Eens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spuit 11quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef gerbenp het volgende:
http://radiofreak.nl/nieuws.php?id=9120
Ow my godquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Nico Dijkshoorn met deze bril ? Binnenkort bij de DWDD![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |