Ik zeg het je... die verzuurde kut wordt het SR-Anthem....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, weer die Miss Montreal. Begint Rob nu ook al?
Niemand zou het moeten kennen, wat ene kansloze bendequote:Op dinsdag 8 december 2009 13:29 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rob kent Kabouter Wesley niet?
Hij kent "Ik kom voor de vacature van WIJF" niet.
Zelfde als dit nummer. Dit slaat helemáál nergens op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niemand zou het moeten kennen, wat ene kansloze bende.
Alleen om dat 'Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?' moest ik stiekem lachenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfde als dit nummer. Dit slaat helemáál nergens op.
Ach het is best grappig... zolang ze maar geen liedjes gaan makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen om dat 'Wie is hier nou de snackbar, gij of ik?' moest ik stiekem lachen.
quote:GRONINGEN - Op vrijdag 18 december zetten Radio en TV Noord de deuren open voor publiek om geld in te zamelen voor Serious Request. Het is dan Groningen Geeft! actiedag. Tijdens de actiedag kunt u op de foto met de kopstukken van RTVNoord.nl, rondkijken in de studio's, zich op laten maken door echte visagisten en zijn er diverse optredens van bekende artiesten.
U bent van harte welkom om langs te komen! Vrijdag 18 december gaan vanaf 09:00 uur de deuren open in de Mediacentrale, achter het FC Groningen stadion.
Zelf in actie?
Heeft u zelf een actie voor Serious Request die u op 18 december uit gaat voeren? Wij zie u dan graag langskomen in onze studio. Meld u in dat geval even aan via dit e-mailadres: glazenhuis@rtvnoord.nl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |