tof.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Muse bevestigd voor Rock Werchter.
Dat kanquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:38 schreef -Hans- het volgende:
Leuke nieuwe single. Megahit kandidaat?
Jup, volgens mij welquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Is het vrijdag eigenlijk alweer de laatste Megahit van het jaar?
Ja, die kut zal ook wel de halve tijd in het huis hangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedacht me net dat Giel waarschijnlijk Sanne Hans wel eens tot SR-Anthem kan gaan bombarderen![]()
![]()
En of we die hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Hans, heeft Groningen eigenlijk ook een typisch stads-nummer? Net als Als We Gaan in Breda, Uterech Me Stadsie in Utrecht en Oh Oh Den Haag in Den Haag.
Dan kunnen wel alvast daarop oefenen.
Hebben ze niet in Grunn maar wel nummers die ze veel zingen:quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Sirolf het volgende:
Hans, heeft Groningen eigenlijk ook een typisch stads-nummer? Net als Als We Gaan in Breda, Uterech Me Stadsie in Utrecht en Oh Oh Den Haag in Den Haag.
Dan kunnen wel alvast daarop oefenen.
Nee hoor, een stuk meer: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Kypski&zoekop=artiestquote:Op dinsdag 8 december 2009 02:26 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zie in de statistieken van 3FMFan dat C-Mon & Kypski welgeteld één keer is gedraaid op 3FM en wel door Annemieke in Weekend DNA. Die stijgt een heel stuk in mijn achting.
Ah hij mag eindelijk bekend worden de plattegrond, wij hebben hem vrijdag ontvangen op het werk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:58 schreef Sirolf het volgende:
De plattegrond van de Grote Markt voor als 3FM de boel bezet heeft:
[ link | afbeelding ]
Aanstaande donderdag beginnen ze met bouwen, aldus OOG.
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Ik bedoelde alleen 'More is Less' - die is maar één keer gedraaid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:22 schreef TheArt het volgende:
Nee hoor, een stuk meer: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=Kypski&zoekop=artiest
Hij staat alleen anders in de database. Goed zoeken doet wonderen
Klopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:39 schreef broer het volgende:
[..]
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Ik bedoelde alleen 'More is Less' - die is maar één keer gedraaid.
Ik zeg het je... die verzuurde kut wordt het SR-Anthem....quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, weer die Miss Montreal. Begint Rob nu ook al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |