Haha, vertel!quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Shoombak het volgende:
Wat een nichtenzooi die backstage show
Nee, die was het ook niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Geen van allen. Echt waar, er is maar één Mary Popins geweest
(en dat was Julia Andrews)
Dat kwam door het loenzenquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Kinga het volgende:
Oh en Carmen is toch vreselijk irritant? Die doet mij te overdreven met haar gezicht. En ze heeft wat arrogants over zich.
Oja klopt. Maar het is toch ook Sophie i.p.v. Sophia?quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Naamah het volgende:
In de OP mist Noortje nog, volgens mij is dat de gele bovenaan.
Ik ben voor Noortje, want die vond ik tot nu toe het beste.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Burdie het volgende:
Sophie en Irene zijn mijn favorieten.
En ik ben voor Angenita, omdat ik haar ouders ken.
Hij moest even vallen, maar ik snap hemquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben voor Noortje, want die vond ik tot nu toe het beste.
En voor Bente want d'r pa is tof.
En voor Carmen want ik hoor net dat ze de dochter van de dokter van de vriend van m'n zusje is.
Vat je 'm nog?
Verbinding die wegvalt, snoer wordt uit de microfoon getrokken, constant die SipkeJan en die andere dude giechelend in beeld, S.J. die van elke gast die hij interviewt een polaroid foto maaktquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Shoombak het volgende:
Wat een nichtenzooi die backstage show
Als het de eerste serie is, dan zeg ik "oke", maar bij een derde serie...quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
"Ik werd in een keurslijf gepropt en het hele commerciële was niet echt mijn 'ding'."
Aldus Eefje.
Mensen die 'mijn ding doen' zeggen.
Mensen die aan zoiets meedoen en vervolgens gaan klagen dat het commercieel is.
Ja, klopt ook. Namen zijn moeilijk enzoquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja klopt. Maar het is toch ook Sophie i.p.v. Sophia?
Haha. Ik ging twijfelen dus vandaarquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, klopt ook. Namen zijn moeilijk enzo
Precies, dat dus. Je wil die rol of je wil 'm niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het de eerste serie is, dan zeg ik "oke", maar bij een derde serie...
Juist. Dat zou hetzelfde zijn als iemand bij Idols gaat zeiken over de juryquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, dat dus. Je wil die rol of je wil 'm niet.
Hilarische backstage met die SJ en Heintje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Verbinding die wegvalt, snoer wordt uit de microfoon getrokken, constant die SipkeJan en die andere dude giechelend in beeld, S.J. die van elke gast die hij interviewt een polaroid foto maakt
Ze zijn allemaal superjong! Maar zo ouwelijk opgemaakt vaakt. Had ik al gezegd dat ik de styling slecht vind?quote:Op zondag 6 december 2009 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een paar kandidaten zijn ook best oud.
Je wil toch een frisse jongedame zien in zo'n rol..
Ook met haar "mond" vind ik.quote:Op zondag 6 december 2009 22:41 schreef Cee het volgende:
Carmen zou een zus van Freekie Bartels kunnen zijn. Met die ogen.
Haha, speurneusquote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kijk maar, hier heeft ze een haakneus en nu is haar neus perfect![]()
Mja, dat snap ik ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeeee, die willemijn is toch vet slecht.
Nou, dat vond ik dus ook precies.quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef fratsman het volgende:
Na Shaffy draait nu Brel zich om in z'n graf. Nederlandse versie doet me helemaal niks, in tegenstelling tot het origineel.
Ik niet, toen Irene zong kreeg ik kippenvel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik dus ook precies.
Ik ben gewoon gek op Frans en vind dat je die teksten niet goed genoeg kunt vertalen, had verder weinig met de kandidaten te maken..quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik niet, toen Irene zong kreeg ik kippenvel.
Me 2quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef sheotah het volgende:
Mhhm, ik had liever Carmen of Willemijn eruit gehad
Ik vond ze juist te aardig. Ze mochten best wat negatiefs zeggen over de kandidaten van mij. Vooral over Willemijn!quote:Op zondag 6 december 2009 23:07 schreef Merel het volgende:
Maar ik vond dat de mensen in de uitzending ook al op elkaar zaten te hakken! Thom die gepikeerd reageerde op Frits, Willem die de keuze van de liedjes maar stom vond en daarmee het hele productieteam affakkelde, Frits die de notaris even lekker zat af te zeiken.. Wat hád iedereen vanavond??
Beetje jammer dat ze dat niet deden...quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vond ze juist te aardig. Ze mochten best wat negatiefs zeggen over de kandidaten van mij. Vooral over Willemijn!
"Krijgen we nu elke keer die shit? Dat we later beginnen om die shit? Ik haat musicals."quote:
Dat ze de stylist ervan langs geven, maar dat werd dan weer niet gedaan.quote:Op zondag 6 december 2009 23:07 schreef Merel het volgende:
Maar ik vond dat de mensen in de uitzending ook al op elkaar zaten te hakken! Thom die gepikeerd reageerde op Frits, Willem die de keuze van de liedjes maar stom vond en daarmee het hele productieteam affakkelde, Frits die de notaris even lekker zat af te zeiken.. Wat hád iedereen vanavond??
Echt zo'n 'Ik sta boven deze homo-troep'-achtige opmerking van die Hugo.quote:
Die heeft een typisch 'commercieel' hoofdje, wat haar verder zou kunnen brengen dan wanneer ze dat niet had gehad.quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vond ze juist te aardig. Ze mochten best wat negatiefs zeggen over de kandidaten van mij. Vooral over Willemijn!
De ergste moet nog komen... (licht blauw)quote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef ElizabethR het volgende:
Triootje uit de Drie Musketiers was geweldig, maar dat nederlandstalige was erg erg slecht zeg! Waarom zijn die meiden in godesnaam door??
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma hebben het ooit gezongen, heel mooiquote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik had nog nooit de Nederlandse versie gehoord volgens mij.
Oké, moet ik een keertje opzoeken dan.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma hebben het ooit gezongen, heel mooi
quote:Op zondag 6 december 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, moet ik een keertje opzoeken dan.
Ja, heel mooi gezongen door Simone en Paul.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma hebben het ooit gezongen, heel mooi
Prachtig nummer ja, alleen hadden we het over het lied "Laat me niet alleen", oftewel "Ne me quitte pas"quote:
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prachtig nummer ja, alleen hadden we het over het lied "Laat me niet alleen", oftewel "Ne me quitte pas".
Damn, die is wel aardig opgeknapt, ze ziet echt geweldig uit in dat MP pakquote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kijk maar, hier heeft ze een haakneus en nu is haar neus perfect![]()
Het singoff nummer was juist "Laat me niet alleen"quote:Op maandag 7 december 2009 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhIk dacht hierover omdat het het singoff nummer was
Mooi! Had ik nog nooit gehoord, bedankt voor de link.quote:
Nou inderdaad ze hadden best wat negatiefs over de kandidaten mogen zeggen ipv van op elkaar in te hakken. Ik kreeg een beetje een Chantal Janzenquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind Evita ook een stuk leuker dan op zoek naar MPquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik ben twee duetten ver. Het eerste duet 'no more tears' was echt afschuwelijk, slecht geluid, slechte zang,, onverstaanbaar. Het tweede duet was heel fraai, en Cee, ik zag Hans en Marya ook. Marya is wel oud geworden viel me op. Maar ja, die heb ik dan ook al een jaar of tien niet meer gezien.
Op naar de rest, maar ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden hoor, van het geheel. Tot nu toe vond ik Evita al een heel stuk leuker
Dat gevoel kreeg ik ook meteen ja. Die ligt er nu dus ook uit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef ElizabethR het volgende:
Irene lijkt op Isabeau!
Tell me was toch ook wel weer aardig.
Nu maar even zien wie er uitvliegen.
Er is er eentje die ik al meteen niet uit kan staan, geen idee hoe ze heet nog, maar het was die lange lijs in het trio. Wat een bitch lijkt me dat.
Dat viel mij ook al op, die decolletee's. Vond het niet mooi gedaan.quote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vond niemand gisteren echt eruitspringen. Misschien moeten ze nog inkomen?
De jury mag wel iets van kritiek geven, waarom zitten ze er anders?
En wat is the deal met al die lage decolletee's in beeld?
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik had bij de voorrondes/theaterrondes meteen al een affectie tegen teefje. Dus ik ben blij dat zij er uit is.
Merel, vind jij ook dat Irene op Isabeau lijkt?? Dat viel me meteen op gisteren.quote:
Hm, ik snap wel wat je bedoelt, maar het is niet als twee druppels waterquote:Op maandag 7 december 2009 13:18 schreef ElizabethR het volgende:
Merel, vind jij ook dat Irene op Isabeau lijkt?? Dat viel me meteen op gisteren.
ehm ja dat bedoel ikquote:
Die ken ik welquote:
Hier heb je hem ook:quote:Op maandag 7 december 2009 17:55 schreef Naamah het volgende:
Aangezien we nog een week moeten wachten op de volgende aflevering maar even een leuk filmpje:
http://player.omroep.nl/?aflID=9617130
Misschien hebben jullie het al gezien, maar is het musical awards gala. Als je doorklikt naar 2 uur 33 zie je de Engelse cast van MP, echt zo gaaf en goed! Daarvoor zit nog een stukje van onze Mary's, maar da's niet zo heel boeiend.
Ik vind hem geschikter als Doctor Verstraten. Geweldige rol!quote:Op maandag 7 december 2009 09:03 schreef Miam het volgende:
Thom Hoffman is heel geschikt als jurylid!
Van het tweede deel dan, waar de tweede eruit ging? Dat heb ik niet gezien namelijk.quote:Op maandag 7 december 2009 06:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het singoff nummer was juist "Laat me niet alleen".
Of jij hebt iets anders zitten kijken?.
Ik kijk zo graag miljoenenjacht en we moeten Fringe opnemen. Dat is dus switchen met Mary Poppins.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Clauw het volgende:
Heerlijk elke zondagavond op zoek naar Mary Poppins![]()
Mijn favorieten zijn Bente, Irene, Sophie en Carmen.
Angenita!quote:Op zondag 6 december 2009 22:01 schreef automatic_ het volgende:
[ afbeelding ]
Licht Paars: Suzanne
Groen: Irene
Grijs: Sophie
Roze: Angenita
Geel: Noortje
Licht Blauw: Willemijn
Oranje: Bente
Licht Geel: Simone
Licht Roze: Eefje
Rood: Carmen
Donker Blauw: Rosalie
Du bist ein Gestriger..quote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Geen van allen. Echt waar, er is maar één Mary Popins geweest
(en dat was Julia Andrews)
Zo'n sterk argument heb ik niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Burdie het volgende:
En ik ben voor Angenita, omdat ik haar ouders ken.
Geldt voor al het werk van Brel. Hier in Nederland zitten we tot het einde der tijden met die tenenkrommende vertalingen van Ernst van Altena.quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef fratsman het volgende:
Na Shaffy draait nu Brel zich om in z'n graf. Nederlandse versie doet me helemaal niks, in tegenstelling tot het origineel.
De enige uitzondering is imho Liefde van later/La chanson des vieux amants.quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek op Frans en vind dat je die teksten niet goed genoeg kunt vertalen, had verder weinig met de kandidaten te maken..
Daar is de titel al niet eens goed van vertaald.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De enige uitzondering is imho Liefde van later/La chanson des vieux amants.
Letterlijke vertalingen zijn nooit mogelijk, zelfs niet in ambtelijke stukken.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:29 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar is de titel al niet eens goed van vertaald.
Duh, dat begrijp ik. Maar hier is de context ook volledig weg.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Letterlijke vertalingen zijn nooit mogelijk, zelfs niet in ambtelijke stukken.
Same herequote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef automatic_ het volgende:
Jeuj! Ik moet officieel studeren, maar OZNM kijken en studeren gaat vast goed samen []
Gelukkig, dan ben ik niet de enigequote:
Freek deed dat toch ook weleens?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Vicky het volgende:
Dat smoelwerk van Carmen irriteert me.. Ze trekt zulke gekke bekken als ze zingt.
Ik ook niet en dat kan ze ook niet meer goedmaken denk ik. Irriteer mij er mateloos aan, hahaquote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef sheotah het volgende:
Nee, ik ben echt niet gecharmeerd van Willemijn![]()
Moet je vorige week maar eens kijken....quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Ik val er even in, heb vorige week gemist
Maar ik vind dit heel onprettig klinken
Ja klopt!quote:Op zondag 13 december 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Freek deed dat toch ook weleens?
Oh, ik zou het bijna niet meer durven nu je het zo zegtquote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat kan ze ook niet meer goedmaken denk ik. Irriteer mij er mateloos aan, haha
[..]
Moet je vorige week maar eens kijken....
Hahaquote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik zou het bijna niet meer durven nu je het zo zegt
Voor deze dame (de namen moet ik nog even leren) is dit nummer echt veel te hoog gegrepen
Ja, dat snapte wij ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Heb vorige keer niet gezien, maar zo op het eerste gezicht/gehoor is dit meiske in de groene jurk wel goed
Maar die zat vorige week dus in de sing off?
Juist!quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
(Vergeef me, maar Irene is dus de groene jurk?)
En die ander heet Sophie he?
Ik ga ze proberen snel te leren!quote:Op zondag 13 december 2009 20:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist!
In de OP staat overigens ook een plaatje met de namen
Mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef Kinga het volgende:
Blegh die Angenita heeft echt wat arrogants over zich, je ziet gewoon dat ze zichzelf geweldig vindt. Nee
Dat was ook mijn eerste gedachte, hahaquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
Wat moet dit lied in godsnaam in dit programma?
Nou idd..quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
Wat moet dit lied in godsnaam in dit programma?
quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef automatic_ het volgende:
Simone ziet er nu heel anders uit met haar haar
Maar ik vind dit wel mooier dan de "originele vertaling" (van Van Dikhout?)quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Kinga het volgende:
God wat haat ik van zulke vertalingen van al briljante nummers.
Pia zei dat dat de 'uitdaging' van deze week was. Elke week schijnt er eentje een aparte uitdaging te krijgen, een nummer dat lastig/anders/afwijkend is 'omdat ze alles moeten kunnen verkopen'.quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Cee het volgende:
Je zou denken dat ze bij een Zoektocht naar een geschikte kandidate voor een bepaalde rol, ook nummers laten zingen waarin ze wat elementen uit die rol een beetje kunnen showcasen.
Misschien was dat bij Hot & Cold wel 'humoristisch'. Qua zang in ieder geval niet, haar stem is veels te klassiek voor zo'n popnummer. Niet slecht, maar gewoon niet geschikt, en ook totaal niet aan de orde voor de rol, lijkt me.
Ik vond die versie van die Engelse cast op de Musical Awards echt briljantquote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
Supercalifragilisticexpealidocious.
Uit m'n hoofd.
Nu je 't zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind Noortje wat weg hebben van Joan Cusack
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt William Spaaijook nog een keertje langs?
Dat wordt minstens 3 x per minuut verteld als ze in beeld is.quote:Op zondag 13 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Sophie is toch degene die ook al Evita wilde worden
Ze doet mij erg denken aan Lo uit The Hills:quote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind Noortje wat weg hebben van Joan Cusack
[ afbeelding ]
Zij was toch op voorhand de grote favoriete?quote:
Volgens mij heeft zij een mega sms fanclub ofzo...quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef WickedSunset het volgende:
Willemijn alweer door?!
Niet met dit gekke nummerquote:Op zondag 13 december 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij was toch op voorhand de grote favoriete?
Ik ben half dronken en ik zie alle Mary's dubbel dus krijg niet alles meequote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt minstens 3 x per minuut verteld als ze in beeld is.
Ik denk dat Willem d'r gaat redden.quote:
^^ eenschquote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Willemijn had gewoon pleite moeten zijn...
ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Cee het volgende:
Jeetje deze had ik toch zeker bij de laatste 3 verwacht.
Eens. Vorige week al eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Willemijn had gewoon pleite moeten zijn...
Ja zeker!quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Steve het volgende:
Ik heb de show verder niet gezien, maar er zijn toch veel slechteren dan Bente?
Ja, inderdaad. Ik snap echt niet wat mensen in haar zien... Bij de opening dacht ik alquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef sheotah het volgende:
[..]
Eens. Vorige week al eigenlijk.
Jammer van Bente.
En dat heeft Bente de singoff gekost plus dat ze door Willem in de exit kwam. Zij had een nummer dat niks met Mary te maken heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 23:08 schreef Clauw het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom Willemijn en Agenita ofzo nog door zijn..Bente heeft een rotnummer gehad van de jury en ligt eruit.
Die lijken inderdaad wel op elkaarquote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef JeanVe het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links Laura Michelle Kelly, Rechts Noortje Herlaar
Maar ze zijn in dit programma niet op zoek naar een allround artiest, maar naar een persoon die een bepaalde rol in een bepaalde musical gaat vervullen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:00 schreef JeanVe het volgende:
Als artiest moet je allround zijn en ook uit de voeten kunnen met andere, populaire muziekgenre's.
Het ene sluit het andere toch niet uit? Als persoon die een 'bepaalde rol in een bepaalde musical' gaat vertolken, kun je toch ook gewoon allround zijn? Is dat juist niet een beetje het punt van de hedendaagse ambitieuze musicalartiest; dat hij/zij zowel in 'We Will Rock You' als 'The Phantom' kan spelen?quote:Op maandag 14 december 2009 06:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ze zijn in dit programma niet op zoek naar een allround artiest, maar naar een persoon die een bepaalde rol in een bepaalde musical gaat vervullen.
Dat heet strategie! De meer ervaren 'rotte appels' eruit knikkeren zodat die schattige nieuwelingetjes uiteindelijk in het niet vallen bij de kandidaten die ze ECHT willen hebben! :-)quote:Op maandag 14 december 2009 11:12 schreef lunapuella het volgende:
.....Overigens is het laten gaan van de betere/meer ervaren artiest ten faveure van een matig maar schattig nieuwelingetje niet nieuw. Vooral Andrew Lloyd Webber had er in de Britse shows een handje van om de jonge meisjes te redden... :s
Welnee, dat heet: een brede poel kweken.quote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Dat heet strategie! De meer ervaren 'rotte appels' eruit knikkeren zodat die schattige nieuwelingetjes uiteindelijk in het niet vallen bij de kandidaten die ze ECHT willen hebben! :-)
Dan was Bente er gisteren niet uitgevlogen... dat was toch op voorhand de grote favoriete als je het mij vraagt...quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
die hele show is 1 grote schijnvertoning. de winnaar staat allang vast en de shows zijn mooie reclame voor de musical .
Ik ben daar nog steeds niet kapot van... ook omdat ik vind dat zij haar kans bij Evita al gehad heeft in dit programma....quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik denk ook dat het een schijnvertoning is, maar ik dacht dat Bente heel hoog in deze schijnvertoning zou komen.. mijn gevoel zegt me dat Sophie moet winnen van de productie.
Als het aan Willem Nijholt had gelegen was Roy vorig jaar Joseph geworden.....quote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
in dit wereldje laat men niets aan het toeval over ,daar gaat er te veel geld voor in om .
Roy is nou understudy Joseph als Freek niet kan spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het aan Willem Nijholt had gelegen was Roy vorig jaar Joseph geworden.....
Je zult daar grif geld voor betaald hebben... die gast kan echt niet een hele avond op niveau presterenquote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Roy is nou understudy Joseph als Freek niet kan spelen.
Ik betaald hebben? Wat lul jij nou eigenlijk..dat jij smst wil niet zeggen dat ik ga stemmen op de favorieten en dat was vorig jaar ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult daar grif geld voor betaald hebben... die gast kan echt niet een hele avond op niveau presteren
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik betaald hebben? Wat lul jij nou eigenlijk..dat jij smst wil niet zeggen dat ik ga stemmen op de favorieten en dat was vorig jaar ook niet
[..]
Ik betaald hebben? Wat lul jij nou eigenlijk..dat jij smst wil niet zeggen dat ik ga stemmen op de favorieten en dat was vorig jaar ook niet
[..]
Helegaar mee eens. Vanaf het eerste moment dat ik Noortje zag, dacht ik 'here comes Mary'.quote:Op maandag 14 december 2009 00:00 schreef JeanVe het volgende:
Ik ga 100 % voor Noortje. Zowel qua uiterlijk, persoonlijkheid en stem perfect voor de rol. Er gewoon ff een donkerbruine pruik op denken, en voila; de ultieme Mary! (ze lijkt zelfs op de originele West End Mary: Laura Michelle Kelly).
Ik vind die Mary-jurken een verschrikkingquote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef Merel het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken, maar moet weer janken van de styling
Dat vooral ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die Mary-jurken een verschrikking
Maar goed, de hele musical is natuurlijk truttigheid ten top.... wat dat betreft spreekt ie mij sowieso een stuk minder aan dan Evita of Joseph... al maakte die Engelse cast er een spektakel van op de Musical Awardsquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vooral ja!
Ik schrok ook van die foto in de OP hier
De rechten kunnen toch gekocht worden door een andere producnt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:53 schreef Burdie het volgende:
Wat ik me afvraag... het is toch een Disney musical? Dan wil The Disney Company toch bepalen wie welke rol speelt?
Bente is ontegenzeggelijk getalenteerd, maar hoort niet thuis bij een Mary Poppins-casting. In die zin is het terecht dat ze naar huis is.quote:Op maandag 14 december 2009 01:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Totaal onterecht dat Bente eruit is, er zijn zat slechtere zangeressen die in die singoff hadden moeten staan.. vraag me haast af of de productie het zelf niet zo met Bente zag zitten, haar daarom een kutnummer gaf en een excuus om haar de exit te geven..
Ze kunnen moeilijk Mary Poppins spelen in een catsuit..quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die Mary-jurken een verschrikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |