Haha, vertel!quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Shoombak het volgende:
Wat een nichtenzooi die backstage show
Nee, die was het ook niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Geen van allen. Echt waar, er is maar één Mary Popins geweest
(en dat was Julia Andrews)
Dat kwam door het loenzenquote:Op zondag 6 december 2009 22:11 schreef Kinga het volgende:
Oh en Carmen is toch vreselijk irritant? Die doet mij te overdreven met haar gezicht. En ze heeft wat arrogants over zich.
Oja klopt. Maar het is toch ook Sophie i.p.v. Sophia?quote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Naamah het volgende:
In de OP mist Noortje nog, volgens mij is dat de gele bovenaan.
Ik ben voor Noortje, want die vond ik tot nu toe het beste.quote:Op zondag 6 december 2009 22:13 schreef Burdie het volgende:
Sophie en Irene zijn mijn favorieten.
En ik ben voor Angenita, omdat ik haar ouders ken.
Hij moest even vallen, maar ik snap hemquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben voor Noortje, want die vond ik tot nu toe het beste.
En voor Bente want d'r pa is tof.
En voor Carmen want ik hoor net dat ze de dochter van de dokter van de vriend van m'n zusje is.
Vat je 'm nog?
Verbinding die wegvalt, snoer wordt uit de microfoon getrokken, constant die SipkeJan en die andere dude giechelend in beeld, S.J. die van elke gast die hij interviewt een polaroid foto maaktquote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Shoombak het volgende:
Wat een nichtenzooi die backstage show
Als het de eerste serie is, dan zeg ik "oke", maar bij een derde serie...quote:Op zondag 6 december 2009 22:19 schreef Cee het volgende:
"Ik werd in een keurslijf gepropt en het hele commerciële was niet echt mijn 'ding'."
Aldus Eefje.
Mensen die 'mijn ding doen' zeggen.
Mensen die aan zoiets meedoen en vervolgens gaan klagen dat het commercieel is.
Ja, klopt ook. Namen zijn moeilijk enzoquote:Op zondag 6 december 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja klopt. Maar het is toch ook Sophie i.p.v. Sophia?
Haha. Ik ging twijfelen dus vandaarquote:Op zondag 6 december 2009 22:21 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ja, klopt ook. Namen zijn moeilijk enzo
Precies, dat dus. Je wil die rol of je wil 'm niet.quote:Op zondag 6 december 2009 22:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het de eerste serie is, dan zeg ik "oke", maar bij een derde serie...
Juist. Dat zou hetzelfde zijn als iemand bij Idols gaat zeiken over de juryquote:Op zondag 6 december 2009 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, dat dus. Je wil die rol of je wil 'm niet.
Hilarische backstage met die SJ en Heintje.quote:Op zondag 6 december 2009 22:17 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Verbinding die wegvalt, snoer wordt uit de microfoon getrokken, constant die SipkeJan en die andere dude giechelend in beeld, S.J. die van elke gast die hij interviewt een polaroid foto maakt
Ze zijn allemaal superjong! Maar zo ouwelijk opgemaakt vaakt. Had ik al gezegd dat ik de styling slecht vind?quote:Op zondag 6 december 2009 21:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een paar kandidaten zijn ook best oud.
Je wil toch een frisse jongedame zien in zo'n rol..
Ook met haar "mond" vind ik.quote:Op zondag 6 december 2009 22:41 schreef Cee het volgende:
Carmen zou een zus van Freekie Bartels kunnen zijn. Met die ogen.
Haha, speurneusquote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kijk maar, hier heeft ze een haakneus en nu is haar neus perfect![]()
Mja, dat snap ik ook nietquote:Op zondag 6 december 2009 22:54 schreef Kinga het volgende:
Neeeeeeee, die willemijn is toch vet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |