Digitaal plus pakket??quote:
Vorige keren was het overgrote deel van de kandidaten ook al werkzaam in het theater/musical-vak. Maar toen probeerde men dat feit nog een beetje weg te moffelen omdat het dan minder interessant is voor de doorsnee-kijker. Die zien liever mensen recht van de straat geplukt op het podium worden geworpen.quote:Op zondag 6 december 2009 21:30 schreef vanDaal het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze editie tot nu toe veel minder interessant vind dan de voorgaande versies (Jozef en Evita). Je ziet dat er nu meer mensen uit het vak meedoen, omdat het simpelweg de enige manier is om de rol te krijgen. Hierdoor ligt het niveau zo hoog is dat hetgene wat ik het leukste vind aan dit soort talentenjachten, het doorbreken van nieuw talent, een beetje is weggevallen. Je kijkt nu eigenlijk een beetje naar de audities voor een normale musical.
Bedankt ik kon het filmpje ook niet openen..quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef Kinga het volgende:
Oke, hij doet het. http://webcast.marypoppins.avro.nl/
Er gaat nog iemand weg. Twee mensen foetsie vanavond.quote:Op zondag 6 december 2009 21:40 schreef sheotah het volgende:
Maar maar maar... ik heb een stuk gemist, telefoon. Welke uitslag volgt er dan straks nou nog?
Vind ik ook toen ik haar vorige week tijdens de voorrondes zag had ik meteen al een affectie tegen haar. Ik ben blij dat ze eruit ligt.quote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef Cee het volgende:
Ik kan die Eefje gewoon niet aanzien als ze zingt, no offence. Maar aangezien ze in een theater moet staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |