^^ eenschquote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Willemijn had gewoon pleite moeten zijn...
ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Cee het volgende:
Jeetje deze had ik toch zeker bij de laatste 3 verwacht.
Eens. Vorige week al eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Willemijn had gewoon pleite moeten zijn...
Ja zeker!quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef Steve het volgende:
Ik heb de show verder niet gezien, maar er zijn toch veel slechteren dan Bente?
Ja, inderdaad. Ik snap echt niet wat mensen in haar zien... Bij de opening dacht ik alquote:Op zondag 13 december 2009 22:50 schreef sheotah het volgende:
[..]
Eens. Vorige week al eigenlijk.
Jammer van Bente.
En dat heeft Bente de singoff gekost plus dat ze door Willem in de exit kwam. Zij had een nummer dat niks met Mary te maken heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 23:08 schreef Clauw het volgende:
Ik snap ook echt niet waarom Willemijn en Agenita ofzo nog door zijn..Bente heeft een rotnummer gehad van de jury en ligt eruit.
Die lijken inderdaad wel op elkaarquote:Op maandag 14 december 2009 00:21 schreef JeanVe het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links Laura Michelle Kelly, Rechts Noortje Herlaar
Maar ze zijn in dit programma niet op zoek naar een allround artiest, maar naar een persoon die een bepaalde rol in een bepaalde musical gaat vervullen.quote:Op maandag 14 december 2009 00:00 schreef JeanVe het volgende:
Als artiest moet je allround zijn en ook uit de voeten kunnen met andere, populaire muziekgenre's.
Het ene sluit het andere toch niet uit? Als persoon die een 'bepaalde rol in een bepaalde musical' gaat vertolken, kun je toch ook gewoon allround zijn? Is dat juist niet een beetje het punt van de hedendaagse ambitieuze musicalartiest; dat hij/zij zowel in 'We Will Rock You' als 'The Phantom' kan spelen?quote:Op maandag 14 december 2009 06:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar ze zijn in dit programma niet op zoek naar een allround artiest, maar naar een persoon die een bepaalde rol in een bepaalde musical gaat vervullen.
Dat heet strategie! De meer ervaren 'rotte appels' eruit knikkeren zodat die schattige nieuwelingetjes uiteindelijk in het niet vallen bij de kandidaten die ze ECHT willen hebben! :-)quote:Op maandag 14 december 2009 11:12 schreef lunapuella het volgende:
.....Overigens is het laten gaan van de betere/meer ervaren artiest ten faveure van een matig maar schattig nieuwelingetje niet nieuw. Vooral Andrew Lloyd Webber had er in de Britse shows een handje van om de jonge meisjes te redden... :s
Welnee, dat heet: een brede poel kweken.quote:Op maandag 14 december 2009 11:19 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Dat heet strategie! De meer ervaren 'rotte appels' eruit knikkeren zodat die schattige nieuwelingetjes uiteindelijk in het niet vallen bij de kandidaten die ze ECHT willen hebben! :-)
Dan was Bente er gisteren niet uitgevlogen... dat was toch op voorhand de grote favoriete als je het mij vraagt...quote:Op maandag 14 december 2009 12:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
die hele show is 1 grote schijnvertoning. de winnaar staat allang vast en de shows zijn mooie reclame voor de musical .
Ik ben daar nog steeds niet kapot van... ook omdat ik vind dat zij haar kans bij Evita al gehad heeft in dit programma....quote:Op maandag 14 december 2009 12:13 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ja ik denk ook dat het een schijnvertoning is, maar ik dacht dat Bente heel hoog in deze schijnvertoning zou komen.. mijn gevoel zegt me dat Sophie moet winnen van de productie.
Als het aan Willem Nijholt had gelegen was Roy vorig jaar Joseph geworden.....quote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
in dit wereldje laat men niets aan het toeval over ,daar gaat er te veel geld voor in om .
Roy is nou understudy Joseph als Freek niet kan spelen.quote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het aan Willem Nijholt had gelegen was Roy vorig jaar Joseph geworden.....
Je zult daar grif geld voor betaald hebben... die gast kan echt niet een hele avond op niveau presterenquote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Roy is nou understudy Joseph als Freek niet kan spelen.
Ik betaald hebben? Wat lul jij nou eigenlijk..dat jij smst wil niet zeggen dat ik ga stemmen op de favorieten en dat was vorig jaar ook nietquote:Op maandag 14 december 2009 15:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zult daar grif geld voor betaald hebben... die gast kan echt niet een hele avond op niveau presteren
quote:Op maandag 14 december 2009 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik betaald hebben? Wat lul jij nou eigenlijk..dat jij smst wil niet zeggen dat ik ga stemmen op de favorieten en dat was vorig jaar ook niet
[..]
Ik betaald hebben? Wat lul jij nou eigenlijk..dat jij smst wil niet zeggen dat ik ga stemmen op de favorieten en dat was vorig jaar ook niet
[..]
Helegaar mee eens. Vanaf het eerste moment dat ik Noortje zag, dacht ik 'here comes Mary'.quote:Op maandag 14 december 2009 00:00 schreef JeanVe het volgende:
Ik ga 100 % voor Noortje. Zowel qua uiterlijk, persoonlijkheid en stem perfect voor de rol. Er gewoon ff een donkerbruine pruik op denken, en voila; de ultieme Mary! (ze lijkt zelfs op de originele West End Mary: Laura Michelle Kelly).
Ik vind die Mary-jurken een verschrikkingquote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef Merel het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken, maar moet weer janken van de styling
Dat vooral ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die Mary-jurken een verschrikking
Maar goed, de hele musical is natuurlijk truttigheid ten top.... wat dat betreft spreekt ie mij sowieso een stuk minder aan dan Evita of Joseph... al maakte die Engelse cast er een spektakel van op de Musical Awardsquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vooral ja!
Ik schrok ook van die foto in de OP hier
De rechten kunnen toch gekocht worden door een andere producnt?quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:53 schreef Burdie het volgende:
Wat ik me afvraag... het is toch een Disney musical? Dan wil The Disney Company toch bepalen wie welke rol speelt?
Bente is ontegenzeggelijk getalenteerd, maar hoort niet thuis bij een Mary Poppins-casting. In die zin is het terecht dat ze naar huis is.quote:Op maandag 14 december 2009 01:07 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Totaal onterecht dat Bente eruit is, er zijn zat slechtere zangeressen die in die singoff hadden moeten staan.. vraag me haast af of de productie het zelf niet zo met Bente zag zitten, haar daarom een kutnummer gaf en een excuus om haar de exit te geven..
Ze kunnen moeilijk Mary Poppins spelen in een catsuit..quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind die Mary-jurken een verschrikking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |