Nou, dat vond ik dus ook precies.quote:Op zondag 6 december 2009 22:59 schreef fratsman het volgende:
Na Shaffy draait nu Brel zich om in z'n graf. Nederlandse versie doet me helemaal niks, in tegenstelling tot het origineel.
Ik niet, toen Irene zong kreeg ik kippenvel.quote:Op zondag 6 december 2009 23:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nou, dat vond ik dus ook precies.
Ik ben gewoon gek op Frans en vind dat je die teksten niet goed genoeg kunt vertalen, had verder weinig met de kandidaten te maken..quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik niet, toen Irene zong kreeg ik kippenvel.
Me 2quote:Op zondag 6 december 2009 23:03 schreef sheotah het volgende:
Mhhm, ik had liever Carmen of Willemijn eruit gehad
Ik vond ze juist te aardig. Ze mochten best wat negatiefs zeggen over de kandidaten van mij. Vooral over Willemijn!quote:Op zondag 6 december 2009 23:07 schreef Merel het volgende:
Maar ik vond dat de mensen in de uitzending ook al op elkaar zaten te hakken! Thom die gepikeerd reageerde op Frits, Willem die de keuze van de liedjes maar stom vond en daarmee het hele productieteam affakkelde, Frits die de notaris even lekker zat af te zeiken.. Wat hád iedereen vanavond??
Beetje jammer dat ze dat niet deden...quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vond ze juist te aardig. Ze mochten best wat negatiefs zeggen over de kandidaten van mij. Vooral over Willemijn!
"Krijgen we nu elke keer die shit? Dat we later beginnen om die shit? Ik haat musicals."quote:
Dat ze de stylist ervan langs geven, maar dat werd dan weer niet gedaan.quote:Op zondag 6 december 2009 23:07 schreef Merel het volgende:
Maar ik vond dat de mensen in de uitzending ook al op elkaar zaten te hakken! Thom die gepikeerd reageerde op Frits, Willem die de keuze van de liedjes maar stom vond en daarmee het hele productieteam affakkelde, Frits die de notaris even lekker zat af te zeiken.. Wat hád iedereen vanavond??
Echt zo'n 'Ik sta boven deze homo-troep'-achtige opmerking van die Hugo.quote:
Die heeft een typisch 'commercieel' hoofdje, wat haar verder zou kunnen brengen dan wanneer ze dat niet had gehad.quote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vond ze juist te aardig. Ze mochten best wat negatiefs zeggen over de kandidaten van mij. Vooral over Willemijn!
De ergste moet nog komen... (licht blauw)quote:Op zondag 6 december 2009 23:47 schreef ElizabethR het volgende:
Triootje uit de Drie Musketiers was geweldig, maar dat nederlandstalige was erg erg slecht zeg! Waarom zijn die meiden in godesnaam door??
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma hebben het ooit gezongen, heel mooiquote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik had nog nooit de Nederlandse versie gehoord volgens mij.
Oké, moet ik een keertje opzoeken dan.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma hebben het ooit gezongen, heel mooi
quote:Op zondag 6 december 2009 23:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké, moet ik een keertje opzoeken dan.
Ja, heel mooi gezongen door Simone en Paul.quote:Op zondag 6 december 2009 23:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Paul de Leeuw en Simone Kleinsma hebben het ooit gezongen, heel mooi
Prachtig nummer ja, alleen hadden we het over het lied "Laat me niet alleen", oftewel "Ne me quitte pas"quote:
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 00:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Prachtig nummer ja, alleen hadden we het over het lied "Laat me niet alleen", oftewel "Ne me quitte pas".
Damn, die is wel aardig opgeknapt, ze ziet echt geweldig uit in dat MP pakquote:Op zondag 6 december 2009 22:53 schreef PluisigNijntje het volgende:
Kijk maar, hier heeft ze een haakneus en nu is haar neus perfect![]()
Het singoff nummer was juist "Laat me niet alleen"quote:Op maandag 7 december 2009 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhIk dacht hierover omdat het het singoff nummer was
Mooi! Had ik nog nooit gehoord, bedankt voor de link.quote:
Nou inderdaad ze hadden best wat negatiefs over de kandidaten mogen zeggen ipv van op elkaar in te hakken. Ik kreeg een beetje een Chantal Janzenquote:Op zondag 6 december 2009 23:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik vind Evita ook een stuk leuker dan op zoek naar MPquote:Op zondag 6 december 2009 23:28 schreef ElizabethR het volgende:
Nou, ik ben twee duetten ver. Het eerste duet 'no more tears' was echt afschuwelijk, slecht geluid, slechte zang,, onverstaanbaar. Het tweede duet was heel fraai, en Cee, ik zag Hans en Marya ook. Marya is wel oud geworden viel me op. Maar ja, die heb ik dan ook al een jaar of tien niet meer gezien.
Op naar de rest, maar ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden hoor, van het geheel. Tot nu toe vond ik Evita al een heel stuk leuker
Dat gevoel kreeg ik ook meteen ja. Die ligt er nu dus ook uit.quote:Op zondag 6 december 2009 23:58 schreef ElizabethR het volgende:
Irene lijkt op Isabeau!
Tell me was toch ook wel weer aardig.
Nu maar even zien wie er uitvliegen.
Er is er eentje die ik al meteen niet uit kan staan, geen idee hoe ze heet nog, maar het was die lange lijs in het trio. Wat een bitch lijkt me dat.
Dat viel mij ook al op, die decolletee's. Vond het niet mooi gedaan.quote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef Aarti het volgende:
Ik vond niemand gisteren echt eruitspringen. Misschien moeten ze nog inkomen?
De jury mag wel iets van kritiek geven, waarom zitten ze er anders?
En wat is the deal met al die lage decolletee's in beeld?
quote:Op maandag 7 december 2009 11:10 schreef Panda72 het volgende:
Ik had bij de voorrondes/theaterrondes meteen al een affectie tegen teefje. Dus ik ben blij dat zij er uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |