Mee eensquote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef Kinga het volgende:
Blegh die Angenita heeft echt wat arrogants over zich, je ziet gewoon dat ze zichzelf geweldig vindt. Nee
Dat was ook mijn eerste gedachte, hahaquote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
Wat moet dit lied in godsnaam in dit programma?
Nou idd..quote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef Cee het volgende:
Wat moet dit lied in godsnaam in dit programma?
quote:Op zondag 13 december 2009 20:57 schreef automatic_ het volgende:
Simone ziet er nu heel anders uit met haar haar
Maar ik vind dit wel mooier dan de "originele vertaling" (van Van Dikhout?)quote:Op zondag 13 december 2009 21:08 schreef Kinga het volgende:
God wat haat ik van zulke vertalingen van al briljante nummers.
Pia zei dat dat de 'uitdaging' van deze week was. Elke week schijnt er eentje een aparte uitdaging te krijgen, een nummer dat lastig/anders/afwijkend is 'omdat ze alles moeten kunnen verkopen'.quote:Op zondag 13 december 2009 22:04 schreef Cee het volgende:
Je zou denken dat ze bij een Zoektocht naar een geschikte kandidate voor een bepaalde rol, ook nummers laten zingen waarin ze wat elementen uit die rol een beetje kunnen showcasen.
Misschien was dat bij Hot & Cold wel 'humoristisch'. Qua zang in ieder geval niet, haar stem is veels te klassiek voor zo'n popnummer. Niet slecht, maar gewoon niet geschikt, en ook totaal niet aan de orde voor de rol, lijkt me.
Ik vond die versie van die Engelse cast op de Musical Awards echt briljantquote:Op zondag 13 december 2009 22:25 schreef Cee het volgende:
Supercalifragilisticexpealidocious.
Uit m'n hoofd.
Nu je 't zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind Noortje wat weg hebben van Joan Cusack
[ afbeelding ]
Ik hoop het.quote:Op zondag 13 december 2009 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Komt William Spaaijook nog een keertje langs?
Dat wordt minstens 3 x per minuut verteld als ze in beeld is.quote:Op zondag 13 december 2009 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Sophie is toch degene die ook al Evita wilde worden
Ze doet mij erg denken aan Lo uit The Hills:quote:Op zondag 13 december 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind Noortje wat weg hebben van Joan Cusack
[ afbeelding ]
Zij was toch op voorhand de grote favoriete?quote:
Volgens mij heeft zij een mega sms fanclub ofzo...quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef WickedSunset het volgende:
Willemijn alweer door?!
Niet met dit gekke nummerquote:Op zondag 13 december 2009 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zij was toch op voorhand de grote favoriete?
Ik ben half dronken en ik zie alle Mary's dubbel dus krijg niet alles meequote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wordt minstens 3 x per minuut verteld als ze in beeld is.
Ik denk dat Willem d'r gaat redden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |