quote:Op zondag 6 december 2009 15:40 schreef slackster het volgende:
[..]
mee eens of niet?
heb het over die link
hetgeen briljant is
Simpel, toxiciteit hang oa af van hoe je het binnen krijgt.quote:
hier word aangeboden het innemen van de substanties die weerloze babies middels injectie toegediend krijgenquote:Op zondag 6 december 2009 16:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Simpel, toxiciteit hang oa af van hoe je het binnen krijgt.
voeg je ook even de OP toe?
excuseer de naïviteit - [in dit enkele geval dan he!!!:o ]quote:Op zondag 6 december 2009 16:37 schreef ToT het volgende:
Originele titel weer!Of wacht....het is dezelfde!
En idd OP ff toevoegen!
Dat bedoel ik dus met naiefquote:Op zondag 6 december 2009 16:17 schreef slackster het volgende:
[..]
hier word aangeboden het innemen van de substanties die weerloze babies middels injectie toegediend krijgen
hier wordt een bedrag van 23.000 dollar voor aangeboden om dit in vergelijkbare lichaamsgewicht verhoudingen te willen opdrinken
waarom is dit een naïef voorstel en waarom zou de toxiciteit dan anders zijn?
hoe doe je die leuke truc precies?quote:Op zondag 6 december 2009 16:42 schreef ToT het volgende:
Vooruit, omdati k zo'n lieve jongen ben, zal ik je ff uit de brand helpen...
99% van het vaccin zal bij orale toediening gewoon door je maagzuur worden omgezet of door he lever in afvalproducten die je dan weer uitpoept of plastquote:Op zondag 6 december 2009 16:17 schreef slackster het volgende:
[..]
hier word aangeboden het innemen van de substanties die weerloze babies middels injectie toegediend krijgen
hier wordt een bedrag van 23.000 dollar voor aangeboden om dit in vergelijkbare lichaamsgewicht verhoudingen te willen opdrinken
waarom is dit een naïef voorstel en waarom zou de toxiciteit dan anders zijn?
schijnt echter niemand op het $23.000 aanbod te willen ingaanquote:Op zondag 6 december 2009 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
99% van het vaccin zal bij orale toediening gewoon door je maagzuur worden omgezet of door he lever in afvalproducten die je dan weer uitpoept of plast
Ik drink het iig zo op
Dat schreef ik al. Maar goed, op herhaling dan. De giftigheid van een stof hangt ook af van de route waarlangs je het binnenkrijgt.quote:Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef slackster het volgende:
[..]
doe niet zo vervelend man, leg het dan uit met je kinderlijke posts steeds, jeeemig
ten dele waar, en zou zeker niet met je willen ruilenquote:Op zondag 6 december 2009 17:04 schreef ToT het volgende:
In de Fok wiki zie je een basis voor deze openingspost, maar je kunt ook de originele openingspost van het vorige topic ff quoten en daar de nodige info uit kopieëren, en dan aanvullen met het oude topic zelf.
Wat betreft Tuinhek: zoals ik al zo vaak zeg, wordt er over en weer steeds behoorlijk prikkelend gereageerd. Ik wil best wel wat vaker mensen een tik op de neus geven, maar dan wil ik niet weer dat gezeur krijgen dat ik daarmee mensen weg jaag en continu als een Nazi aan het modereren ben.
dan nog, geef het spul maar hoor, maar ik den niet dat een CEO aan zo'n publiciteitsstuntje mee zal doen, waarom zouden ze?...quote:Op zondag 6 december 2009 17:02 schreef slackster het volgende:
[..]
schijnt echter niemand op het $23.000 aanbod te willen ingaanhoe zou dat dan komen?
er zou met de dosering relening gehouden kunnen worden, dus zodanig veel dat niet alles door het maagzuur kan worden omgezet
je moet op een dosering uitkomen dat uiteindelijk in het bloed gaat zitten zoals bij het arme baby'tje het geval is
dit met dezelfde lichaamsgewicht verhoudingen
$23.000 is toch geen publiciteitsstuntje? nog steeds best veel geldquote:Op zondag 6 december 2009 17:11 schreef Re het volgende:
[..]
dan nog, geef het spul maar hoor, maar ik den niet dat een CEO aan zo'n publiciteitsstuntje mee zal doen, waarom zouden ze?...
nee, waarom zou je willen samenwerken met mensen die ongefundeerde meuk het internet op flikkeren, daar wil je gewoon niet mee geassocieerd worden.quote:Op zondag 6 december 2009 17:12 schreef slackster het volgende:
kan het niet zijn dat ze het gewoon zelf ook niet best vies spul vinden?
quote:Op zondag 6 december 2009 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
nee, waarom zou je willen samenwerken met mensen die ongefundeerde meuk het internet op flikkeren, daar wil je gewoon niet mee geassocieerd worden.
en al zou er een CEO meewerken, 1 minuut nadat hij het heeft opgedronken komen ze alweer met...ja maar, maar zus en zo... altijd die eeuwige macabere dans.
by the way, het aanbod is tevens van kracht voor U.S.-licensed medical doctorsquote:Op zondag 6 december 2009 17:43 schreef Re het volgende:
[..]
nee, waarom zou je willen samenwerken met mensen die ongefundeerde meuk het internet op flikkeren, daar wil je gewoon niet mee geassocieerd worden.
en al zou er een CEO meewerken, 1 minuut nadat hij het heeft opgedronken komen ze alweer met...ja maar, maar zus en zo... altijd die eeuwige macabere dans.
nee, dat is geen bewijs dat het slecht is...quote:Op zondag 6 december 2009 17:56 schreef Re het volgende:
je kan gewoon niet simpel concluderen... er wil niemand aan meedoen dus is dat het bewijs dat het slecht is...
Wauwquote:Op zondag 6 december 2009 17:10 schreef slackster het volgende:
[..]
ten dele waar, en zou zeker niet met je willen ruilen
alhoewel tuin-hek is accumulatief bezig in de zin dat de man in toenemende mate geestesziek gedrag vertoond
dus ontiegelijk vervelend troll-erig doet.. hetgeen me zorgen begint te baren
zoals gezegd vind ik het echt opvallend gewoon, die gast voldoet aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid aan alle uber trol specs
dat kan toch ook niet de bedoeling zijn?
een glaasje water drinken in ruil voor een riante woning is niet hetzelfde als ergens mee geassocieerd willen wordenquote:Op zondag 6 december 2009 18:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
WauwGeestesziek zelfs. Vertel, hoe uit dit zich dan in mijn post gedrag?
OT: Wat Re schreef. Ik denk niet dat je als respectabele arts etc met dergelijke groepen geassocieerd wil worden. Ik denk ook dat het niet veel uit gaat maken mocht iemand dat doen. Wordt vast wel weer een excuus voor bedacht, zoals we in het verleden al vaker hebben gezien.
nee het zegt helemaal niets...quote:Op zondag 6 december 2009 17:58 schreef slackster het volgende:
[..]
nee, dat is geen bewijs dat het slecht is...
het is bewijs dat huisartsen in de V.S. het niet leuk vinden om een gratis huis te ontvangen
waardoor desbetreffende doelgroep geheel afwijkt van alle andere huisartsen ter wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |