quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Sint zat te denken... wat zou die deze arme jonge man dit jaar gaan schenken.
Een slotje leek hem een past idee. Dit topic? Weg ermee!
Sint zat te denken, wat hij deze rukker zou schenken,quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Een slotje leek hem een past idee. Dit topic? Weg ermee!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:55 schreef reetveter het volgende:
Ik heb nog geen kado dat moet ik zo halen
Hoogstaande was weer niet creatief, want deze arme knul was erg depressief.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sint zat te denken, wat hij deze rukker zou schenken,
Een enkeltje shredder leek hem een gepast idee.
Deze kutuser? Weg ermee!
Wat moeten al die herpesnoobs hierzoquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Een slotje leek hem een gepast idee. Dit topic? Weg ermee!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoogstaande was weer niet creatief, want deze arme knul was erg depressief.
Zijn gedichten rijmen ook nog eens niet, wat ben jij toch een deugniet!
Ik heb je liever weg van hier, dus maak jezelf van kant voor mijn plezier.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wat moeten al die herpesnoobs hierzo![]()
Die Paula is een koe.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die denken te kunnen rhymen!
[..]
[..]
Baas.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Zes vijf vier drie twee één nul.
Maak het pakje nou maar open, kankerlul.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kun je dat voor mij een beetje uitlichten?
Wie ben jij?quote:
Massahe 5 euro, Massahe, you massahe??quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kenkerhindelijke spierpijn in mijn rug. Ik wil een MASSAHÉ
Dat laat jij wel over aan zwarte piet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
Ik kan niet dichten en doe het dan ook niet.
En terecht, onbekende klaploper.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:26 schreef Hetiszover het volgende:
Welke klapjosti heeft mij uit de OP gehaald?
Beter laat dan nooit, nietwaar?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:19 schreef Adelante het volgende:
Is dat niet wat laat voor een OP, de 20e post ofzo?
Precies wat mijn eerste vriendinnetje zei toen ze bleef slapenquote:
QFTquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Thema]
[ afbeelding ]
Deel vol? De OP vind je hier.
De laatste poster opent in principe het nieuwe topic, als dat niet binnen een minuut of vijf gebeurt is het eerste reekstopic dat daarna wordt geopend het volgende deel, eventueel andere geopende KLB SC-topics gaan dicht.
[ afbeelding ]
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!
Toen je om 3 uur 's nachts eindelijk een stijfje begon te krijgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies wat mijn eerste vriendinnetje zei toen ze bleef slapen
En wat is jouw toegevoegde waarde?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:33 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zegt hij, met zijn okselhaar.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deze OP moet weer in ere worden hersteld.
Mensen die drie keer achterelkaar posten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat is jouw toegevoegde waarde?
Dat is geen antwoord op mijn vraag, gladiool.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die drie keer achterelkaar posten.
Gladiool.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, gladiool.
Ontwijk de vraag eens nietquote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die sinterbaas vieren
Kerst
Eens, daar heb ik ook veel meer mee. Ik werd ook wakker vanochtend door het geschreeuw van talloze kutkinderen die mijn buren nu blijkbaar op visite hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mensen die sinterbaas vieren
Kerst
Ik hebbem gekekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
Wat een meesterlijke aflevering:
http://www.megavideo.com/?d=8AMY1EN4
Hehe dat had een vriend van me nagemaaktquote:
Die is echt goed ja.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
Maisnon, ik vind dat je deze paint moet overtreffen!
Neger, alsjeblieft...quote:
Share it with mequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net vet een lief sinterklaasgedicht gemaakt.
Ik mis alleen nog een goede afsluiterquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:19 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb net vet een lief sinterklaasgedicht gemaakt.
Nee die stuur ik niet door. Ik heb hem zelf nodig.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee want dan ga je het doorsturen naar je vriendin zonder mij props te geven.
WAARVOOR?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee die stuur ik niet door. Ik heb hem zelf nodig.
Je bent echt keihard gedisst als hij jou de dag erop dumpt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is een deel:
Want wie liggen daar zo heerlijk in bed,
het zijn ** en ** en ze maken dolle pret.
Och wat zijn ze keihard aan het palen,
en Piet weet dat ze dat nog vaak zullen herhalen.
Ik heb 't 'm allang gemailed, doe het niet bij een cadeau ofzo. Hij vond 't heel leuk en hij gaat me zeker niet dumpen, BITCH.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent echt keihard gedisst als hij jou de dag erop dumpt.
Stel je voor, je scharrelt met een meisje, zij stuurt je een gedicht waarin ze zegt dat jullie nog vaak gaan neuken en de volgende dag dump je haar en laat je het gedicht aan al je matties lezen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb 't 'm allang gemailed, doe het niet bij een cadeau ofzo. Hij vond 't heel leuk en hij gaat me zeker niet dumpen, BITCH.
Nou, zo lollig is dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je voor, je scharrelt met een meisje, zij stuurt je een gedicht waarin ze zegt dat jullie nog vaak gaan neuken en de volgende dag dump je haar en laat je het gedicht aan al je matties lezen.Wat een smerige heldenstreek zou dat zijn.
Sint heeft zich af lopen vragen,quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Help mij hier met een gedicht want ik moet voor 6 uur er 1 hebben
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is een deel:
Want wie liggen daar zo heerlijk in bed,
het zijn ** en ** en ze maken dolle pret.
Och wat zijn ze keihard aan het palen,
en Piet weet dat ze dat nog vaak zullen herhalen.
Ik vond 'm leuk jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, hij is leuk hemet een heel lief einde
!
Hahaha ohmyquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een biggetje voor mijn moeder gemaakt en het begon er mee dat het niet persoonlijk was
omgquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een biggetje voor mijn moeder gemaakt en het begon er mee dat het niet persoonlijk was
Hihiquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef griekjeee het volgende:
BT erg lief gedichtsucces met dat voor je familie...ik vind dat altijd echt moeilijk.
Een PartyFlock account hebben en dan zeiken op PFquote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi!
Ja m'n zusje van 12 is aan het zeuren dat ze per se nu sinterklaas wil vieren dus ik heb één gedicht gemaakt en daar hou ik het lekker bijnu even iets leuks aantrekken en dan vieren
!
Fijne avond allemaal![]()
!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een Fleshlight gehad van mijn schoonouders.
Ja, maar alleen eenmalig. De gore slet.quote:
Nee, was het maar zo'n feest.. Dan kon ze bier voor mij halenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je haar van sinterklaas gekregen?
Mij ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.. Dan kon ze bier voor mij halen
Sinterklaas is mij vergeten
Proostquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij ook![]()
* remlof haalt bier voor Devvie en zichzelf
Mij ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij ook![]()
* remlof haalt bier voor Devvie en zichzelf
bawwwquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
D'oh had bijna 5000 euro met mijn kraskalender dingmiste 1 van de 9 logo's nog
Dat gebeurt maar met 9/10 kalendersquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Wokda!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mij ook
* Jasper haalt vodka voor Devvie, remlof en zichzelf
Balen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Aldi wijn vind ik niets, moet wel echte klasse zijn. Bier vind ik ronduit smerig soms begin ik gewoon spontaan ervan te kokhalzen, Heineken kan ik nog wel hebben maar van Grolsch krijg ik een dag erna barstende koppijn en droge bek. En sterke drank die zwaar in de keel ligt vind ik het lekkerst. Johny Walker is ook wel lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Wijn
Bier
Baileys trek ik ook nog wel
Maar echt sterke drank... daar kan ik niet tegen
Bij mij staat het gerant voor koppijn en droge bek, zelfs na 1 biertje al. En dat terwijl ik alles kan trekken/joint/glas melk over datum/fles wijn atten.quote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben van huis uit! gewend Grolsch te drinken
Ja hequote:
Mijn post hersenloos?quote:Op zondag 6 december 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja heHersenloos posten op de zaterdagavond weer
Mjah, ik vind baileys wel lekker maar eigenlijk is het niet echt drank te noemenquote:Op zondag 6 december 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Liever een [ afbeelding ] Of een stevige bordeaux. Bier en dat soort troep vind ik niks. Ja of ik moet me aangeschoten willen voelen
IKquote:
Heb je dit leuke (matige) boek al gelezen?quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik las net een matige grap net maar ik moest toch lachen
"I was wondering why that frisbee kept getting bigger, and then it hit me..."
Baileys met ijs, heerlijkquote:Op zondag 6 december 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Liever een [ afbeelding ] Of een stevige bordeaux. Bier en dat soort troep vind ik niks. Ja of ik moet me aangeschoten willen voelen
Ik ben de verpersoonlijking van intelligentie.quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
IK![]()
Ja en jij eigenlijk ook, beter gezegd. Wie niet op FOK!?
Waarom zou ik dat moeten ''leren'' drinken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het wil gewoon niet lukken. Maar op feestjes en er is echt niets anders dan drink ik wel gewoon bier, kwestie van door de zure appel heen bijten. En ach na 10 merk ik het geen eens meerquote:Op zondag 6 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjah, ik vind baileys wel lekker maar eigenlijk is het niet echt drank te noemen
En dat je bier niet lust!! Waarschijnlijk heb je het pas 1x gedronken, als je het vaker drinkt wordt het vanzelf wel lekkerder
Je lijkt wel op zo'n vriend van me, die drinkt ook alleen maar sterk bailey's, chocolade likeur en andere zooi
Ik vind dure woorden heel leuk maar niet in deze zaterdagavond toestandquote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van intelligentie.
Verpersoonlijking. IK kan het het zo niet in een twee drie relativeren.quote:
Stop met je moeilijke woorden. Je bent zelf een relativeren.quote:Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verpersoonlijking. IK kan het het zo niet in een twee drie relativeren.
En dat doet HBOquote:Op zondag 6 december 2009 00:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Stop met je moeilijke woorden. Je bent zelf een relativeren.
Ik moest het ook oneindig proberenquote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten ''leren'' drinken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het wil gewoon niet lukken. Maar op feestjes en er is echt niets anders dan drink ik wel gewoon bier, kwestie van door de zure appel heen bijten. En ach na 10 merk ik het geen eens meer
Maar vind je bier echt lekker dan?quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest het ook oneindig proberenmaar nu als ik begin met andere drank en daarna overschakel op bier is het wel te doen.
Was het maar zo. Ik ben momenteel nog steeds een domme oppervlakkig MBO-er. Nog wel.quote:
Soms wel. Maar ik hou nog altijd meer van sterke drank.quote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je bier echt lekker dan?
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest het ook oneindig proberenmaar nu als ik begin met andere drank en daarna overschakel op bier is het wel te doen.
En jij drinkt echt totaal geen alcohol?quote:Op zondag 6 december 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?
Je bent zelf een Nog wel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik ben momenteel nog steeds een domme oppervlakkig MBO-er. Nog wel.
quote:
Zelden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij drinkt echt totaal geen alcohol?
Jup.quote:Op zondag 6 december 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?
Brave meidquote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.
Voor de volgende redenen:
- Het is goedkoop
- Het is vaak in happy hours etc
- Als men je een drankje aanbiedt ga je ook niet telkens om iets duurs vragen
- Je komt niet over als een zeikerd.
Al heb ik als het even kan nog steeds liever iets anders hoor.
Ik heb hem gedownload omdat elke andere film op mijn pc depressief of te diep was. Ik wil een hersenloze actiefilm, zit ik goed?quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Joah is wel leuk. Verwacht geen Shindler's List verhaal.
Daar kan in inkomen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.
Voor de volgende redenen:
- Het is goedkoop
- Het is vaak in happy hours etc
- Als men je een drankje aanbiedt ga je ook niet telkens om iets duurs vragen
Hier nietquote:- Je komt niet over als een zeikerd.
Ik schrijf hier ook maar wat anders ziet mijn geknipte quote er zo raar uit.quote:Al heb ik als het even kan nog steeds liever iets anders hoor.
In het tweede deel van de film zit wel wat meer actie en het is wel echt spannend!quote:Op zondag 6 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload omdat elke andere film op mijn pc depressief of te diep was. Ik wil een hersenloze actiefilm, zit ik goed?
Ja inderdaad beter die kankerlucht van die sigaretten dan die frisse mintsmaakquote:Op zondag 6 december 2009 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme ik rookte net een peuk, alles goed en wel, maar ik vond dat het niet echt lekker smaakte beetje eigenaardig. Dus ik rook zo in mijn pakje sigaretten, wat ruik ik? kauwgom smaak. Wat bleek nou? Ik had een pakje kauwgom achter mijn pakje peuken. Nu meurt mijn pakje sigaretten naar de kauwgom. Nu heb ik het pakje kauwgom verwijderd uit mijn jaszak, en nu hopen dat die gore penetrante kauwgom lucht eruit gaat. Anders kan ik het wel weggooien.
Kankerzooi.
Qua films schrikt niks mij af behalve stomme filmsquote:Op zondag 6 december 2009 00:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In het tweede deel van de film zit wel wat meer actie en het is wel echt spannend!
Maar het begin schrikt veel mensen af omdat het begint in documentaire stijl (om dat vervolgens totaal los te laten)
Zolang het maar geen mindfuck álá Mulholland Dr. of Donnie Darko isquote:En ja, wat hersenloosheid betreft: je moet wel een beetje nadenken, maar niks hersen krakends
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je rookt?quote:Op zondag 6 december 2009 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme ik rookte net een peuk, alles goed en wel, maar ik vond dat het niet echt lekker smaakte beetje eigenaardig. Dus ik rook zo in mijn pakje sigaretten, wat ruik ik? kauwgom smaak. Wat bleek nou? Ik had een pakje kauwgom achter mijn pakje peuken. Nu meurt mijn pakje sigaretten naar de kauwgom. Nu heb ik het pakje kauwgom verwijderd uit mijn jaszak, en nu hopen dat die gore penetrante kauwgom lucht eruit gaat. Anders kan ik het wel weggooien.
Kankerzooi.
WHWHEHEHEHHE JIJ KAMDE NOOIT JE HAREN AUTIST OMG HEB JE GEEN SOCIAAL LEVEN??quote:Op zondag 6 december 2009 00:39 schreef Biels het volgende:
Ik heb een koptelefoon, een kam, een boek en wat geld gekregen.
Ja als ik gerookt heb neem ik altijd een kauwgompje, zodat die afstotelijke lucht uit mijn mond gaat. Maar had er vandaag niet bij nagedacht dat die kauwgom geur in mijn pakje peuken zou trekken. Helemaal doordrenkt door die lucht nu.quote:Op zondag 6 december 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja inderdaad beter die kankerlucht van die sigaretten dan die frisse mintsmaak
BWEHE m'n moeder vroeg net of ik wel eens drugs had gebruiktquote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je rookt?
Mwah me moeder weet het. Me pa niet. En me moeder heeft er gewoon een uitgesproken mening over, niet dat mij het ook maar in het minste boeit.quote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat vinden je ouders er eigenlijk van dat je rookt?
En ik lees ook nooit boeken. Oh, en ook nog 3 dvd's gekregen. Bourne trilogie. Ik ben tevreden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
WHWHEHEHEHHE JIJ KAMDE NOOIT JE HAREN AUTIST OMG HEB JE GEEN SOCIAAL LEVEN??
Nu praat jij dus onzinquote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
Oh en Japsnars, dingen "leren" eten en drinken is de grootst mogelijke onzin die er bestaat. Je vindt iets lekker of je vindt iets vies. Je gaat niet je best doen om iets lekker te vinden.
Junkquote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BWEHE m'n moeder vroeg net of ik wel eens drugs had gebruikt
Dus ik zo: Ja gisteravond nog!
Nee ik zo: Dat wil je niet weten..
Zij: Nee?
Ik: Nouja, wel eens dus ja.
Zij: Oh, oke!
Dat vind ik altijd zo zwakquote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah me moeder weet het. Me pa niet. En me moeder heeft er gewoon een uitgesproken mening over, niet dat mij het ook maar in het minste boeit.
Mijn ouders zouden meteen hysterisch wordenquote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hehe, mijn pa vind het volgens mij prima als ik eens een jointje rook, als ik maar geen sigaretten ga roken.quote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed kado heb ik ook voor een vriend gekocht.quote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
En ik lees ook nooit boeken. Oh, en ook nog 3 dvd's gekregen. Bourne trilogie. Ik ben tevreden.
Die films zijn pas goed hersenloos vermaakquote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
En ik lees ook nooit boeken. Oh, en ook nog 3 dvd's gekregen. Bourne trilogie. Ik ben tevreden.
Nja, ik heb ook al aardig wat keertjes bier gedronken, maar het wordt er totaal niet beter op hoorquote:Op zondag 6 december 2009 00:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nu praat jij dus onzinIk zeg niet per se dat je het helemaal moeten leren drinken ofzo maar ik had het er gisteren toevallig nog met een vriend over, die vond de eerst paar keren dat hij bier dronk het ook niet echt geweldig smaken maar als je eenmaal een beetje gewend bent aan die smaak, dan wordt het wel heel lekker
Net zoals voedsel met een sterke smaak, aan die penetrante smaak moet je eerst wennen.
Mijn mama was heel chillquote:Op zondag 6 december 2009 00:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mijn ouders zouden meteen hysterisch worden
Heb er echt wel mijn redenen voor. Ik zou ook graag wat transparanter willen zijn. Maar dat wordt mij toch niet in dank afgenomen. Dan niet toch.quote:Op zondag 6 december 2009 00:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo zwakIets achter de rug van je naasten om doen
Goldstrikequote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Baileys met ijs, heerlijkof goldstrike
jager, dropshots
yummm.
Staat altijd goed in je kast. Kan je ook rustig 10 keer kijken, niks mis mee.quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Goed kado heb ik ook voor een vriend gekocht.
Kunnen we ruilen van ouders?quote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn mama was heel chill! Zegt ze ook nog, ja probeer maar lekker uit hoor, als je maar niet verslaafd raakt.
Hou eens op met die moeilijke woorden op zaterdagavond.quote:Op zondag 6 december 2009 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb er echt wel mijn redenen voor. Ik zou ook graag wat transparanter willen zijn. Maar dat wordt mij toch niet in dank afgenomen. Dan niet toch.
je bent zelf zaterdagavondquote:Op zondag 6 december 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Hou eens op met die moeilijke woorden op zaterdagavond.
Hehe, ik heb laatst 2 halve liters Guinness voor twee euro bij de Gall & Gall meegenomen. Heb er laatst eentje gedronken en ik vond het eerst nog wel lekker maar toen ik onderweg naar een vriend het laatste restje uit het blik dronk, vond ik het echter kenkersmerig. Ik ga nu maar eens die andere erbij pakkenquote:Op zondag 6 december 2009 00:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die films zijn pas goed hersenloos vermaak
[..]
Nja, ik heb ook al aardig wat keertjes bier gedronken, maar het wordt er totaal niet beter op hoor
Met als dieptepunt trouwens het biermerk "Guinness".
Welk moeilijk woord?quote:Op zondag 6 december 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Hou eens op met die moeilijke woorden op zaterdagavond.
Ik weet hetquote:Op zondag 6 december 2009 00:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goldstrike
Echt iedereen vind het smerig en gaat ervan nekken maar ik vind die kaneelsmaak echt geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Heb het een paar keer gedaan en alhoewel het gevoel wel lekker is, houd ik mij toch maar gewoon in als iemand mij een sigaret aanbiedtquote:Op zondag 6 december 2009 00:45 schreef S.Seagal het volgende:
Nou ik ben weg.
Siniti veel plezier met de film.
Biels goed je haar kammen.
BT neem nog eentje zou ik zeggen.
Japsnars niet beginnen met echt roken.
Php...![]()
![]()
fijne avond/slaap lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 00:45 schreef S.Seagal het volgende:
Nou ik ben weg.
Siniti veel plezier met de film.
Biels goed je haar kammen.
BT neem nog eentje zou ik zeggen.
Japsnars niet beginnen met echt roken.
Php...![]()
![]()
quote:
Ach van acht a negen sigaretten ga je echt niet dood hoor!quote:Op zondag 6 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb het een paar keer gedaan en alhoewel het gevoel wel lekker is, houd ik mij toch maar gewoon in als iemand mij een sigaret aanbiedt
Nja ik was met een mattie in Ierland en in zo'n Ierse pub kom je er echt niet onderuitquote:Op zondag 6 december 2009 00:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hehe, ik heb laatst 2 halve liters Guinness voor twee euro bij de Gall & Gall meegenomen. Heb er laatst eentje gedronken en ik vond het eerst nog wel lekker maar toen ik onderweg naar een vriend het laatste restje uit het blik dronk, vond ik het echter kenkersmerig. Ik ga nu maar eens die andere erbij pakken
Toen ik het inschonk had ik echt zoiets van wtf, het ziet er gewoon uit als cola![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik was pas uit met twee vriendinnen, dus ik zo, jaaa kom we gaan een shotje doen ik bestel wel iets
!
Dus ik goldstrike bestellenzij echt: Noeeees.
Zij drinken en daarna echt doen van, haha wat erg en m'n keel brand en aaaah..
En ik stond daar zo: Hmmm fireballsnog eentje doen?
Vroeger, in mijn wilde dagen, heb ik op een gegeven moment een halve fles gedronken, paar bier erbij, paar glazen tequila, helemaal in orde. Dus ik stap op de fiets van het feestje vandaan om wat vrienden op te halen, niks aan de hand. Toen ik daar aankwam was het ingeslagen en ben ik gewoon bij die vriend gaan slapen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik was pas uit met twee vriendinnen, dus ik zo, jaaa kom we gaan een shotje doen ik bestel wel iets
!
Dus ik goldstrike bestellenzij echt: Noeeees.
Zij drinken en daarna echt doen van, haha wat erg en m'n keel brand en aaaah..
En ik stond daar zo: Hmmm fireballsnog eentje doen?
Je vertelt het op zo'n puberale wijze.quote:Op zondag 6 december 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Ik vind dat gewoon echt heel erg lekker.
Ik heb ook echt mijn andere kanten hoor. Niet het recalcitrante rebelse boefje wat ik hier uit hangquote:Op zondag 6 december 2009 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, mijne zouden helemaal gestoord worden van jou. Sorry!
Ik zie het ook voor me zoquote:Op zondag 6 december 2009 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vertelt het op zo'n puberale wijze.
Ik speel triangel op hoog niveau.quote:Op zondag 6 december 2009 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Hey Fas speel jij toevallig contrabass of een obscuur instrument
quote:Op zondag 6 december 2009 00:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Vroeger, in mijn wilde dagen, heb ik op een gegeven moment een halve fles gedronken, paar bier erbij, paar glazen tequila, helemaal in orde. Dus ik stap op de fiets van het feestje vandaan om wat vrienden op te halen, niks aan de hand. Toen ik daar aankwam was het ingeslagen en ben ik gewoon bij die vriend gaan slapen.
Ik ben ook zo puberaal, en jij zo volwassen Fas.quote:Op zondag 6 december 2009 00:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vertelt het op zo'n puberale wijze.
Wat een moeilijke woorden weer. Het is zaterdagavond hoor.quote:Op zondag 6 december 2009 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ook echt mijn andere kanten hoor. Niet het recalcitrantie rebelse boefje wat ik hier uit hang
Wat was het moeilijke woord? Rebelsquote:Op zondag 6 december 2009 00:52 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat een moeilijke woorden weer. Het is zaterdagavond hoor.
Dat zeg ik niet.quote:Op zondag 6 december 2009 00:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Zonde is dat
!
[..]
Ik ben ook zo puberaal, en jij zo volwassen Fas.
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat was het moeilijke woord? Rebels![]()
![]()
![]()
Ik moest keihard lachenquote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.
Wat speel jij dan?quote:Op zondag 6 december 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
Speelt er iemand hier iets?
Ik wil een collaboration doen
Ik ben mij er terdege van bewust dat het FOK! niveau hier op een bedenkelijk laag niveau zit. Ik zal dan ook betrachten mijn spreek niveau naar een lager niveau te zetten om zodoende intonatie te voorkomen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Probeer gewoon even normaal te converseren, in plaats van zo'n initieel hoog niveau na te begeleiden.
Fijn dat je jezelf zo makkelijk registreert aan onze zonden en waarden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben mij er terdege van bewust dat het FOK! niveau hier op een bedenkelijk laag niveau zit. Ik zal dan ook betrachten mijn spreek niveau naar een lager niveau te zetten om zodoende intonatie te voorkomen.
Ik kan een beetje Fur Elise op mijn keyboard spelen, als je dat wiltquote:Op zondag 6 december 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
En spreekniveau is één woord.quote:Op zondag 6 december 2009 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben mij er terdege van bewust dat het FOK! niveau hier op een bedenkelijk laag niveau zit. Ik zal dan ook betrachten mijn spreek niveau naar een lager niveau te zetten om zodoende intonatie te voorkomen.
Ik conformeer me graag. Je kent me.quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Fijn dat je jezelf zo makkelijk registreert aan onze zonden en waarden.
Ik speel:quote:Op zondag 6 december 2009 00:55 schreef Maisnon het volgende:
2008, op welke console?quote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel:
Warcraft III: The Frozen Throne; Defense of the Ancients
Devil May Cry 4
TrackMania Nations
Pro Evolution Soccer 2008
Interesse om te collaboraten?
Ik kon Fur Elise 8 jaar geleden helemaal. HAH!quote:Op zondag 6 december 2009 00:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan een beetje Fur Elise op mijn keyboard spelen, als je dat wilt
Nee klopt, je jankt gewoon weer ergens over for no reasonquote:
Echt, als ik ooit een sig maak gaat deze erinquote:Op zondag 6 december 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee klopt, je jankt gewoon weer ergens over for no reasonmaar geeft niet.
Ik ga slapen, welterusten allemaal![]()
!
Welke map?quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb voor de eerste Trackmania één van de populairste maps gemaakt, en de Benelux trackbouw wedstrijd voor Trackmania Sunrise gewonnen.
Waardoor ik nu een officiele Trackmania trui heb hahahaha
Imitatiequote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Echt, als ik ooit een sig maak gaat deze erinBeste imitatie van php die Fok! rijk is.
Ik ook ooit.quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik kon Fur Elise 8 jaar geleden helemaal. HAH!
De afgelopen week hebben we een aantal keer ge-unreal tournament met de SC via Hamachiquote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik speel:
Warcraft III: The Frozen Throne; Defense of the Ancients
Devil May Cry 4
TrackMania Nations
Pro Evolution Soccer 2008
Interesse om te collaboraten?
Zo oud is Siniti nietquote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Imitatie![]()
![]()
Wie moet hier geen moeilijke woorden gebruiken?????
LTS-er.
Trusten.quote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Kanker op.quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Christus, wat zijn velen van jullie dom en onnozel en nutteloos, als je dit zo leest bij elkaar.
Maar no worries, het is gewoon een losse constatering, ik ga er verder niet op in, zoals het topic betaamt.
..en tot zover mijn Boxxy-imitatie. Carry-on.
Nah je snapt wat ik bedoel met LTSquote:
Trustenquote:Op zondag 6 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Vroeger was muziek spelen kut, héquote:
Command & Conquerquote:[..]
De afgelopen week hebben we een aantal keer ge-unreal tournament met de SC via Hamachi
Ik heb Fifa 10, COD4 t/m COD6 en alle Command & Conquers in de aanbieding om te collaboraten op de PC.
O trackmania heb ik trouwens ook nog ergens liggen.
Op mijn PS3 heb ik ook nog genoeg spellen
Namen!quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Christus, wat zijn velen van jullie dom en onnozel en nutteloos, als je dit zo leest bij elkaar.
Maar no worries, het is gewoon een losse constatering, ik ga er verder niet op in, zoals het topic betaamt.
Lekker Tiener Sletje?quote:Op zondag 6 december 2009 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nah je snapt wat ik bedoel met LTS
Die had je er dacht ik niet.quote:
Heb jij je hotspot momentje ook weer gehad?quote:Op zondag 6 december 2009 01:00 schreef Lamon. het volgende:
Noh spangquote:Op zondag 6 december 2009 01:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Kut, ik heb het op de PS2. Anders had ik je knakenhard gebattled, jeweets.
Ik speel ook gitaar.quote:Op zondag 6 december 2009 00:58 schreef Maisnon het volgende:
ik speel gitaar en ukelele.
En op dit moment ook panty/sok model plastic been. Die mijn zusje van mijn tante (die bij de V&D werkt) heeft gehad als inside joke.
Die maakt echt leuke geluiden
Ik bedoel, ik ben wel in voor een inhoudelijke discussie over wanneer een bestaan nutteloos is, en wie andere mensen nou zijn om over andermans leven te oordelen.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 01:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik ben wel in voor een inhoudelijke discussie over wanneer een bestaan nutteloos is, en wie andere mensen nou zijn om over andermans leven te oordelen.
Het ligt aan jou.quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
Ligt het aan mij of zijn pc-games van tegenwoordig geen ruk meer aan? Vroeger was het mooi omdat het duidelijk was. Tegenwoordig is het niets meer dan een uitbreiding van het huidige spel, gewoon wat domme functies er bij in bouwen zodat het weer mooi en nieuw lijkt.
We gaan hier toch niet de zin van het leven bespreken he?quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
Ja wat is bestaan eigenlijk?
Ik ken mensen die zeggen: "Bestaan is plagiaat", maar ja; wie oordeelt daar uiteindelijk over?
quote:
quote:
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.quote:
Er is geen zin in het leven, keukenrol.quote:Op zondag 6 december 2009 01:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We gaan hier toch niet de zin van het leven bespreken he?
Daar kan ik namelijk heel kort in zijn.
Zegt de persoon die maar door blijft jammeren dat hij weggaat uit deze SC omdat er hier alleen maar kutusers zijn maar toch constant terug blijft komenquote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.
Lamon.quote:Op zondag 6 december 2009 01:06 schreef Siniti het volgende:
Ja wat is bestaan eigenlijk?
Ik ken mensen die zeggen: "Bestaan is plagiaat", maar ja; wie oordeelt daar uiteindelijk over?
Ik kan een deel wel beamen horen. Maar misschien wil je het even expliceren de hoe en waarom?quote:Op zondag 6 december 2009 01:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met name Skylark, BT, Japsnars, Fascination, Siniti in iets mindere mate, en nog wat nietszeggende users die te klein zijn om hun namen te onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |