SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was het zo'n stukje snoepgoed ts?
[ Bericht 22% gewijzigd door Adelante op 25-10-2009 17:41:26 ]I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
dat...quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:37 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
was het zo'n stukje snoepgoed ts?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
Bodemdrift noemen ze dat is het niet? Herkenbaar.
Ik zo zoeken op googlenaar bodemdrift, kom ik als eerste hit uit bij een replie van jou van drie jaar geledenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
Bodemdrift noemt men dat. Komt me zeer bekend voor, ookal begint het je op den duur tegen te staan.
ga het proberenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:35 schreef zoefschildpad het volgende:
Eet een boterham met kaas, beste medicijn
edit: een bruine
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
Ik zo zoeken op googlenaar bodemdrift, kom ik als eerste hit uit bij een replie van jou van drie jaar geleden
Vertel me: wat is het
quote:Beschrijving Heb je dat wel eens? Dat je een zak snoep of chips zit te eten en dat je eigenlijk al vol zit, maar dat je toch door gaat omdat de zak leeg MOET!!
Ook al ben je misselijk , je gaat gewoon door! Dat heet bodemdrift! voor al deze mensen is er nu deze hyves!!
Geen idee, al jaren niet meer op zo'n ding gestaanquote:
Zonder vetquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik heb dat altijd met Katja Apekoppen.
[ afbeelding ]
Indicatie?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, al jaren niet meer op zo'n ding gestaan
Weet jij zeker dat het door het snoepgoed komt en niet door de wedstrijd?quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb in m'n eentje zo'n hele zak kikkers en muizen opgevreten tijdens AZ-AJAX en ben nu redelijk misselijk. Daar kan het snoepgoed niets aan doen, wel mijn gebrek aan discipline om er gewoon twee uit de zak te halen en de rest terug te leggen in de kast.
Gelukkig eten we pas na 19-en.
Weet ik veel, 85 kilo ofzoquote:
Nee, die wedstrijd was wel aardig. Ik heb met beide ploegen niks, maar dit seizoen gun ik Jol net iets meer dan Koeman.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat het door het snoepgoed komt en niet door de wedstrijd?
Het moet met vet zijn. Kon even geen ander plaatje vinden.quote:
Ooh valt mee, ik had van een KLB-mod toch 120++ verwacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |