Ik moest het ook oneindig proberenquote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten ''leren'' drinken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het wil gewoon niet lukken. Maar op feestjes en er is echt niets anders dan drink ik wel gewoon bier, kwestie van door de zure appel heen bijten. En ach na 10 merk ik het geen eens meer
Maar vind je bier echt lekker dan?quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest het ook oneindig proberenmaar nu als ik begin met andere drank en daarna overschakel op bier is het wel te doen.
Was het maar zo. Ik ben momenteel nog steeds een domme oppervlakkig MBO-er. Nog wel.quote:
Soms wel. Maar ik hou nog altijd meer van sterke drank.quote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je bier echt lekker dan?
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest het ook oneindig proberenmaar nu als ik begin met andere drank en daarna overschakel op bier is het wel te doen.
En jij drinkt echt totaal geen alcohol?quote:Op zondag 6 december 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?
Je bent zelf een Nog wel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik ben momenteel nog steeds een domme oppervlakkig MBO-er. Nog wel.
quote:
Zelden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij drinkt echt totaal geen alcohol?
Jup.quote:Op zondag 6 december 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?
Brave meidquote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.
Voor de volgende redenen:
- Het is goedkoop
- Het is vaak in happy hours etc
- Als men je een drankje aanbiedt ga je ook niet telkens om iets duurs vragen
- Je komt niet over als een zeikerd.
Al heb ik als het even kan nog steeds liever iets anders hoor.
Ik heb hem gedownload omdat elke andere film op mijn pc depressief of te diep was. Ik wil een hersenloze actiefilm, zit ik goed?quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Joah is wel leuk. Verwacht geen Shindler's List verhaal.
Daar kan in inkomen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.
Voor de volgende redenen:
- Het is goedkoop
- Het is vaak in happy hours etc
- Als men je een drankje aanbiedt ga je ook niet telkens om iets duurs vragen
Hier nietquote:- Je komt niet over als een zeikerd.
Ik schrijf hier ook maar wat anders ziet mijn geknipte quote er zo raar uit.quote:Al heb ik als het even kan nog steeds liever iets anders hoor.
In het tweede deel van de film zit wel wat meer actie en het is wel echt spannend!quote:Op zondag 6 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload omdat elke andere film op mijn pc depressief of te diep was. Ik wil een hersenloze actiefilm, zit ik goed?
Ja inderdaad beter die kankerlucht van die sigaretten dan die frisse mintsmaakquote:Op zondag 6 december 2009 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme ik rookte net een peuk, alles goed en wel, maar ik vond dat het niet echt lekker smaakte beetje eigenaardig. Dus ik rook zo in mijn pakje sigaretten, wat ruik ik? kauwgom smaak. Wat bleek nou? Ik had een pakje kauwgom achter mijn pakje peuken. Nu meurt mijn pakje sigaretten naar de kauwgom. Nu heb ik het pakje kauwgom verwijderd uit mijn jaszak, en nu hopen dat die gore penetrante kauwgom lucht eruit gaat. Anders kan ik het wel weggooien.
Kankerzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |