Nou, zo lollig is dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je voor, je scharrelt met een meisje, zij stuurt je een gedicht waarin ze zegt dat jullie nog vaak gaan neuken en de volgende dag dump je haar en laat je het gedicht aan al je matties lezen.Wat een smerige heldenstreek zou dat zijn.
Sint heeft zich af lopen vragen,quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Help mij hier met een gedicht want ik moet voor 6 uur er 1 hebben
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is een deel:
Want wie liggen daar zo heerlijk in bed,
het zijn ** en ** en ze maken dolle pret.
Och wat zijn ze keihard aan het palen,
en Piet weet dat ze dat nog vaak zullen herhalen.
Ik vond 'm leuk jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, hij is leuk hemet een heel lief einde
!
Hahaha ohmyquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een biggetje voor mijn moeder gemaakt en het begon er mee dat het niet persoonlijk was
omgquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een biggetje voor mijn moeder gemaakt en het begon er mee dat het niet persoonlijk was
Hihiquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef griekjeee het volgende:
BT erg lief gedichtsucces met dat voor je familie...ik vind dat altijd echt moeilijk.
Een PartyFlock account hebben en dan zeiken op PFquote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi!
Ja m'n zusje van 12 is aan het zeuren dat ze per se nu sinterklaas wil vieren dus ik heb één gedicht gemaakt en daar hou ik het lekker bijnu even iets leuks aantrekken en dan vieren
!
Fijne avond allemaal![]()
!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een Fleshlight gehad van mijn schoonouders.
Ja, maar alleen eenmalig. De gore slet.quote:
Nee, was het maar zo'n feest.. Dan kon ze bier voor mij halenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je haar van sinterklaas gekregen?
Mij ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:17 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest.. Dan kon ze bier voor mij halen
Sinterklaas is mij vergeten
Proostquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij ook![]()
* remlof haalt bier voor Devvie en zichzelf
Mij ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Mij ook![]()
* remlof haalt bier voor Devvie en zichzelf
bawwwquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
D'oh had bijna 5000 euro met mijn kraskalender dingmiste 1 van de 9 logo's nog
Dat gebeurt maar met 9/10 kalendersquote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Wokda!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mij ook
* Jasper haalt vodka voor Devvie, remlof en zichzelf
Balen!quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Aldi wijn vind ik niets, moet wel echte klasse zijn. Bier vind ik ronduit smerig soms begin ik gewoon spontaan ervan te kokhalzen, Heineken kan ik nog wel hebben maar van Grolsch krijg ik een dag erna barstende koppijn en droge bek. En sterke drank die zwaar in de keel ligt vind ik het lekkerst. Johny Walker is ook wel lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Wijn
Bier
Baileys trek ik ook nog wel
Maar echt sterke drank... daar kan ik niet tegen
Bij mij staat het gerant voor koppijn en droge bek, zelfs na 1 biertje al. En dat terwijl ik alles kan trekken/joint/glas melk over datum/fles wijn atten.quote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben van huis uit! gewend Grolsch te drinken
Ja hequote:
Mijn post hersenloos?quote:Op zondag 6 december 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja heHersenloos posten op de zaterdagavond weer
Mjah, ik vind baileys wel lekker maar eigenlijk is het niet echt drank te noemenquote:Op zondag 6 december 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Liever een [ afbeelding ] Of een stevige bordeaux. Bier en dat soort troep vind ik niks. Ja of ik moet me aangeschoten willen voelen
IKquote:
Heb je dit leuke (matige) boek al gelezen?quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik las net een matige grap net maar ik moest toch lachen
"I was wondering why that frisbee kept getting bigger, and then it hit me..."
Baileys met ijs, heerlijkquote:Op zondag 6 december 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Liever een [ afbeelding ] Of een stevige bordeaux. Bier en dat soort troep vind ik niks. Ja of ik moet me aangeschoten willen voelen
Ik ben de verpersoonlijking van intelligentie.quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
IK![]()
Ja en jij eigenlijk ook, beter gezegd. Wie niet op FOK!?
Waarom zou ik dat moeten ''leren'' drinken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het wil gewoon niet lukken. Maar op feestjes en er is echt niets anders dan drink ik wel gewoon bier, kwestie van door de zure appel heen bijten. En ach na 10 merk ik het geen eens meerquote:Op zondag 6 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjah, ik vind baileys wel lekker maar eigenlijk is het niet echt drank te noemen
En dat je bier niet lust!! Waarschijnlijk heb je het pas 1x gedronken, als je het vaker drinkt wordt het vanzelf wel lekkerder
Je lijkt wel op zo'n vriend van me, die drinkt ook alleen maar sterk bailey's, chocolade likeur en andere zooi
Ik vind dure woorden heel leuk maar niet in deze zaterdagavond toestandquote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van intelligentie.
Verpersoonlijking. IK kan het het zo niet in een twee drie relativeren.quote:
Stop met je moeilijke woorden. Je bent zelf een relativeren.quote:Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verpersoonlijking. IK kan het het zo niet in een twee drie relativeren.
En dat doet HBOquote:Op zondag 6 december 2009 00:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Stop met je moeilijke woorden. Je bent zelf een relativeren.
Ik moest het ook oneindig proberenquote:Op zondag 6 december 2009 00:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten ''leren'' drinken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het wil gewoon niet lukken. Maar op feestjes en er is echt niets anders dan drink ik wel gewoon bier, kwestie van door de zure appel heen bijten. En ach na 10 merk ik het geen eens meer
Maar vind je bier echt lekker dan?quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest het ook oneindig proberenmaar nu als ik begin met andere drank en daarna overschakel op bier is het wel te doen.
Was het maar zo. Ik ben momenteel nog steeds een domme oppervlakkig MBO-er. Nog wel.quote:
Soms wel. Maar ik hou nog altijd meer van sterke drank.quote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vind je bier echt lekker dan?
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moest het ook oneindig proberenmaar nu als ik begin met andere drank en daarna overschakel op bier is het wel te doen.
En jij drinkt echt totaal geen alcohol?quote:Op zondag 6 december 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?
Je bent zelf een Nog wel.quote:Op zondag 6 december 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ik ben momenteel nog steeds een domme oppervlakkig MBO-er. Nog wel.
quote:
Zelden.quote:Op zondag 6 december 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij drinkt echt totaal geen alcohol?
Jup.quote:Op zondag 6 december 2009 00:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dus je hebt serieus bier gedronken net zolang totdat je het lekker vond?
Brave meidquote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.
Voor de volgende redenen:
- Het is goedkoop
- Het is vaak in happy hours etc
- Als men je een drankje aanbiedt ga je ook niet telkens om iets duurs vragen
- Je komt niet over als een zeikerd.
Al heb ik als het even kan nog steeds liever iets anders hoor.
Ik heb hem gedownload omdat elke andere film op mijn pc depressief of te diep was. Ik wil een hersenloze actiefilm, zit ik goed?quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Joah is wel leuk. Verwacht geen Shindler's List verhaal.
Daar kan in inkomen.quote:Op zondag 6 december 2009 00:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jup.
Voor de volgende redenen:
- Het is goedkoop
- Het is vaak in happy hours etc
- Als men je een drankje aanbiedt ga je ook niet telkens om iets duurs vragen
Hier nietquote:- Je komt niet over als een zeikerd.
Ik schrijf hier ook maar wat anders ziet mijn geknipte quote er zo raar uit.quote:Al heb ik als het even kan nog steeds liever iets anders hoor.
In het tweede deel van de film zit wel wat meer actie en het is wel echt spannend!quote:Op zondag 6 december 2009 00:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb hem gedownload omdat elke andere film op mijn pc depressief of te diep was. Ik wil een hersenloze actiefilm, zit ik goed?
Ja inderdaad beter die kankerlucht van die sigaretten dan die frisse mintsmaakquote:Op zondag 6 december 2009 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
Verdomme ik rookte net een peuk, alles goed en wel, maar ik vond dat het niet echt lekker smaakte beetje eigenaardig. Dus ik rook zo in mijn pakje sigaretten, wat ruik ik? kauwgom smaak. Wat bleek nou? Ik had een pakje kauwgom achter mijn pakje peuken. Nu meurt mijn pakje sigaretten naar de kauwgom. Nu heb ik het pakje kauwgom verwijderd uit mijn jaszak, en nu hopen dat die gore penetrante kauwgom lucht eruit gaat. Anders kan ik het wel weggooien.
Kankerzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |