Nou, zo lollig is dat nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stel je voor, je scharrelt met een meisje, zij stuurt je een gedicht waarin ze zegt dat jullie nog vaak gaan neuken en de volgende dag dump je haar en laat je het gedicht aan al je matties lezen.Wat een smerige heldenstreek zou dat zijn.
Sint heeft zich af lopen vragen,quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:51 schreef reetveter het volgende:
Help mij hier met een gedicht want ik moet voor 6 uur er 1 hebben
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Dit is een deel:
Want wie liggen daar zo heerlijk in bed,
het zijn ** en ** en ze maken dolle pret.
Och wat zijn ze keihard aan het palen,
en Piet weet dat ze dat nog vaak zullen herhalen.
Ik vond 'm leuk jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, hij is leuk hemet een heel lief einde
!
Hahaha ohmyquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een biggetje voor mijn moeder gemaakt en het begon er mee dat het niet persoonlijk was
omgquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een biggetje voor mijn moeder gemaakt en het begon er mee dat het niet persoonlijk was
Hihiquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:57 schreef griekjeee het volgende:
BT erg lief gedichtsucces met dat voor je familie...ik vind dat altijd echt moeilijk.
Een PartyFlock account hebben en dan zeiken op PFquote:
Fijne avondquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi!
Ja m'n zusje van 12 is aan het zeuren dat ze per se nu sinterklaas wil vieren dus ik heb één gedicht gemaakt en daar hou ik het lekker bijnu even iets leuks aantrekken en dan vieren
!
Fijne avond allemaal![]()
!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:04 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb een Fleshlight gehad van mijn schoonouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |