Aldi wijn vind ik niets, moet wel echte klasse zijn. Bier vind ik ronduit smerig soms begin ik gewoon spontaan ervan te kokhalzen, Heineken kan ik nog wel hebben maar van Grolsch krijg ik een dag erna barstende koppijn en droge bek. En sterke drank die zwaar in de keel ligt vind ik het lekkerst. Johny Walker is ook wel lekkerquote:Op zondag 6 december 2009 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Wijn
Bier
Baileys trek ik ook nog wel
Maar echt sterke drank... daar kan ik niet tegen
Bij mij staat het gerant voor koppijn en droge bek, zelfs na 1 biertje al. En dat terwijl ik alles kan trekken/joint/glas melk over datum/fles wijn atten.quote:Op zondag 6 december 2009 00:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben van huis uit! gewend Grolsch te drinken
Ja hequote:
Mijn post hersenloos?quote:Op zondag 6 december 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja heHersenloos posten op de zaterdagavond weer
Mjah, ik vind baileys wel lekker maar eigenlijk is het niet echt drank te noemenquote:Op zondag 6 december 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Liever een [ afbeelding ] Of een stevige bordeaux. Bier en dat soort troep vind ik niks. Ja of ik moet me aangeschoten willen voelen
IKquote:
Heb je dit leuke (matige) boek al gelezen?quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef Maisnon het volgende:
Ik las net een matige grap net maar ik moest toch lachen
"I was wondering why that frisbee kept getting bigger, and then it hit me..."
Baileys met ijs, heerlijkquote:Op zondag 6 december 2009 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
Liever een [ afbeelding ] Of een stevige bordeaux. Bier en dat soort troep vind ik niks. Ja of ik moet me aangeschoten willen voelen
Ik ben de verpersoonlijking van intelligentie.quote:Op zondag 6 december 2009 00:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
IK![]()
Ja en jij eigenlijk ook, beter gezegd. Wie niet op FOK!?
Waarom zou ik dat moeten ''leren'' drinken? Ik heb het al zo vaak geprobeerd maar het wil gewoon niet lukken. Maar op feestjes en er is echt niets anders dan drink ik wel gewoon bier, kwestie van door de zure appel heen bijten. En ach na 10 merk ik het geen eens meerquote:Op zondag 6 december 2009 00:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mjah, ik vind baileys wel lekker maar eigenlijk is het niet echt drank te noemen
En dat je bier niet lust!! Waarschijnlijk heb je het pas 1x gedronken, als je het vaker drinkt wordt het vanzelf wel lekkerder
Je lijkt wel op zo'n vriend van me, die drinkt ook alleen maar sterk bailey's, chocolade likeur en andere zooi
Ik vind dure woorden heel leuk maar niet in deze zaterdagavond toestandquote:Op zondag 6 december 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van intelligentie.
Verpersoonlijking. IK kan het het zo niet in een twee drie relativeren.quote:
Stop met je moeilijke woorden. Je bent zelf een relativeren.quote:Op zondag 6 december 2009 00:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verpersoonlijking. IK kan het het zo niet in een twee drie relativeren.
En dat doet HBOquote:Op zondag 6 december 2009 00:20 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Stop met je moeilijke woorden. Je bent zelf een relativeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |