1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:
veel plezier!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef Cat22 het volgende:
Tot ergens vanavond allen, ik ga klaas vieren.![]()
Nu gaat het ineens hardquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!![]()
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda -- (pakje ontvangen)
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan -- (pakje ontvangen)
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle -- (pakje ontvangen)
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
ahhhhhh
maar je verhaaltje was leuk tombola
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:25 schreef Morretje het volgende:
Ik heb ineens zin in een gekookt ei op brood!![]()
Ik hou helemaal niet van gekookte ei..Wat is dit nu weer? Jullie schuld met je eivormpjes!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet je ook niet zo makkelijk laten beïnvloeden
![]()
Ok, de nieuwe bentobox, twee lagen, plus een zak:
[ afbeelding ]
In het deksel van de grotere bak zitten eetstokjes![]()
En in de kleine bak zit een verschuifbare divider![]()
[ afbeelding ]
Bakkies op elkaar:
[ afbeelding ]
Oh ja, even voor de grootte, met een yoghurtbak dr naast:
[ afbeelding ]
Ze lijken groter dan ze zijn![]()
[ afbeelding ]
En in de zak:
[ afbeelding ]
En dan nu de accesoires:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
* de groene dingen in het zakje zijn fooddividers
* roze ding met 4 vakken is een rijstvorm
* daaronder 4 sauceflesjes
* de eiervormen
* twee siliconen pinquin vormen, daar kun je iets in doen in je bento of je kan er ook bv jello of zo in maken.
* prikkertjes met beestjes
![]()
Dank je Sinterklaaaaaaasje
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Oele boele pakketje voele!
Leukquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Haraaaaaaaaaaaa! Ik heb op die foto hierboven met het Kluunboek jouw witte lakje trouwens al op de randjes
En met de kleurtjes moet ik nog even oefenen, zie het resultaat van net![]()
[ afbeelding ]
Die andere die ik heb is kleiner maar breder, maar die nieuwe heeft meer inhoud.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
(ze lijken inderdaad op foto's altijd heel groot...)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:28 schreef Muis006 het volgende:
Oele boele pakketje voele!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Hoe cutequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
kan het nog vrolijker?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:43 schreef DeZwabber het volgende:
kan het nog vrolijker?
[ afbeelding ]
Oh daar zeg je me wat ja!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Had jij trouwens al een foto gemaakt inmiddels?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, wat een toffe spullen!
Nu krijg ik er ook zin inIk lijk Morrie wel
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:44 schreef MrSubtle het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:44 schreef MrSubtle het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
wat een mooie!!!!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb dat ook altijd hoor. Hoor ik ergens het woord pindakaas, wil ik ook pindakaas.quote:
dat is domokun!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Die twee rechtsonder met die tandjes
[..]
Oh daar zeg je me wat ja!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ben gewoon blij met m'n boompjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
nou is dat ook weer niet moeilijk te maken he...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd hoor. Hoor ik ergens het woord pindakaas, wil ik ook pindakaas.
En nu heb ik ook trek in een gekookt ei, seriously
Stom he!quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd hoor. Hoor ik ergens het woord pindakaas, wil ik ook pindakaas.
En nu heb ik ook trek in een gekookt ei, seriously
Stond er de eerste 2 seconden geen afbeelding dan, klopt dat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben gewoon blij met m'n boompje![]()
misschien moest ie laden???quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Stond er de eerste 2 seconden geen afbeelding dan, klopt dat?
Of keek ik gewoon scheel?
bij mij laadde hij in eerste instantie ook niet, zat ook al raar te kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
je keek scheelquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden geen groterequote:Op zaterdag 5 december 2009 13:52 schreef nokwanda het volgende:
Nou mr.S, dat is geen subtiel boompje
Ja, maar nu niet meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:54 schreef DeZwabber het volgende:
subtle, zong jij ook abba toen je klein was?
waarschijnlijk hierom:quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:55 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja, maar nu niet meerik zing nu alleen nog maar Mika en Village People. Hoezo?
(en de discussie daaronder...quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh god, ik verpest mn oppaskinderen echt... hoor ik ineens naast me:
"mama mia, ko aken, mij mij, sist joe"
en
"jas wan loek nananananananana"
en dan zo'n heel trots koppie:
"zo moet dat he, tombolafan?"![]()
(hij is 2,5...)
* niet meer zo vaak abba draaien gaat...
Ik heb de discussie niet gevolgd, waar ging die over?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarschijnlijk hierom:
[..]
(en de discussie daaronder...)
@ zwabber:![]()
![]()
ja, ik vertelde dat van abba, en toen was het; zolang ie geen glitters gebruikt hoef je je vast geen zorgen te maken over zijn geaardheid...quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet gevolgd, waar ging die over?
Maar ik ging er van uit dat het ging over de roze glittertjes letters, vandaar ook mijn licht-sarcastische reactie
quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb de discussie niet gevolgd, waar ging die over?
Maar ik ging er van uit dat het ging over de roze glittertjes letters, vandaar ook mijn licht-sarcastische reactie
Ik kan het niet zo goed zien zo klein, ziet er uit als een mooi pakjequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:02 schreef Morretje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er staan best veel foto's hierboven (of op vorige pagina's in dit topic, afhankelijk van je instellingenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Al zou zo'n bento bakjes misschien wel iets voor me zijn. Ik heb nu vaak meerderebakjes of losse spullen mee. Laat eens een foto zien als je wilt oh-oh
Goeie genade, ik dacht 'ik maak ff snel ter illustratie een webcamfoto van scheel kijkende moi. Maar dat valt nog niet meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Done!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed zien zo klein, ziet er uit als een mooi pakje![]()
![]()
Kun je 'm groter maken?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie genade, ik dacht 'ik maak ff snel ter illustratie een webcamfoto van scheel kijkende moi. Maar dat valt nog niet meeScheler dan dit kreeg ik het niet en nu na 12 pogingen heb ik hoofdpijn
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, deze had ik ook, maar die ga ik natuurlijk niet posten![]()
OMGweleens gedacht aan een tongpiercing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weleens gedacht aan een tongpiercing?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
Morrie wat tofffffffffffffff!
En nu afblijven he?
En ik kan de poststempel niet lezen
*hintenboek weer weglegt*
ja doen Greysquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Goeie genade, ik dacht 'ik maak ff snel ter illustratie een webcamfoto van scheel kijkende moi. Maar dat valt nog niet meeScheler dan dit kreeg ik het niet en nu na 12 pogingen heb ik hoofdpijn
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, deze had ik ook, maar die ga ik natuurlijk niet posten![]()
OMGIk snap dat jij niet herkend wilt worden onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
Naar aanleiding van het poststempel denk ik nu dat ik ernaast zitquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
dat ik daar niet aan gedacht heb.
Hoewel ik een sterk gevoel had over wie me getrokken heeft. Maar nu twijfel ik toch weer
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap dat jij niet herkend wilt worden online![]()
Ik zie niet eens een poststempel!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
Morrie wat tofffffffffffffff!
En nu afblijven he?
En ik kan de poststempel niet lezen
*hintenboek weer weglegt*
Nee dat zoent niet lekkerquote:
En een jonge vrouwen handschrift. Groot en rond. Niet zoals het mijne, klein en cursiefquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik zie niet eens een poststempel!![]()
![]()
het is wel echt een vrouwenhandschrift..
Ik heb mijn fobo toch ook al lang weer gevuld?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik snap dat jij niet herkend wilt worden online![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee dat zoent niet lekker(dus dat is niet sympathiek voor Loveless)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb mijn fobo toch ook al lang weer gevuld?
Al weken?
Of gaat dit nu weer over het filmpje?![]()
Oh ik las verkeerd.
Snap ipv 'dacht'.
Lummel![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En een jonge vrouwen handschrift. Groot en rond. Niet zoals het mijne, klein en cursief
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal,
Na afwezigheid van een paar dagen ben ik blij jullie allen weer te zien.
Ga zo na een bakkie koffie lekker bij lezen![]()
en zometeen eerst eens even mezelf verdiepen in de vorderingen van de novelle.
Ik ben zeer nieuwsgierig. Dus ben er weer, maar wel even stil.
Oh-Oh, geweldig die nieuwe bentobox!
Het enige waar ik van de week op de pc even naar gekeken heb waren joe nieuwe foto's
van Billy en Chico, ewat zien ze er weer geweldig uit!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal,
Het enige waar ik van de week op de pc even naar gekeken heb waren joe nieuwe foto's
Hoe ziet jouw handschrift dan uit?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ben je jezelf niet-verdacht aan het maken?
Mijn handschrift lijkt daar ook niet op trouwens.. Nog jonger dan ik dus?![]()
Ik ook!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Oeh mn zuurvlees ruikt goed.
Ik ga es wat aan mn huishouden doen, strakjes komen pa en ma alweer![]()
IK WIL WETEN HOE MN EIEREN ER UIT ZIEN
En waar zijt gij geweest al die dagen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal,
Jij had toch ook het adres door een vrouw laten schrijven?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw handschrift dan uit?
*kijkt naar pakje*![]()
Nee, ik ben iemand een hint aan het geven, mocht dat nog nodig zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ben je jezelf niet-verdacht aan het maken?
Mijn handschrift lijkt daar ook niet op trouwens.. Nog jonger dan ik dus?![]()
Welkom terug!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:17 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal,
Yepquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij had toch ook het adres door een vrouw laten schrijven?
dit maakt het nu wel erg moeilijk anders...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Yep
Er doen maar heel weinig mannen mee, dus anders werd het TE makkelijk
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw handschrift dan uit?
*kijkt naar pakje*![]()
Echt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, hoe lang ligt je ei al in de koelkast?
Want na 15 minuten mag je al kijken geloof ik!
Ik had hier gekekenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Ik laat ze denk ik wel minstens een uur liggen hoor, zou zonde zijn als ze mislukken
Ja goffer Greys, nu wil ik kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hier gekeken
http://www.bento-babe.nl/?cat=81
en dan even Ctrl-F op 'eivormpjes'.
Daar staat dat 15 minuten al voldoende is![]()
Maar doe het voor de zekerheid maar een uur ofzo ja.
Ben jij ambidexter dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb verschillende handschriften en het ligt er ook aan of je met links of rechts schrijft.
Warme choco met slagroomquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn net even bij het graf geweest en hebben boodschappen gedaan. Ergens heb ik wel zin om vanavond nog een beetje bijzonder te maken. Heeft iemand nog tips voor iets aparts zonder dat we teveel in huis moeten hebben?Ben geloof ik erg beperkt en kom niet veel verder dan cappucino met iets lekkers erbij
Moet je nog boodschappen doen? Dan misschien als toetje speculaasijs halen? Of een banketstaaf? Of gluhwein?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn net even bij het graf geweest en hebben boodschappen gedaan. Ergens heb ik wel zin om vanavond nog een beetje bijzonder te maken. Heeft iemand nog tips voor iets aparts zonder dat we teveel in huis moeten hebben?Ben geloof ik erg beperkt en kom niet veel verder dan cappucino met iets lekkers erbij
zou ik ook doen. Ik ben wel benieuwd!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ze voelen nog warm aan, dus ik laat ze mooi nog ff zitten waar ze zitten
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Wil wel ff melden dat Baloe er niet meer is![]()
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Ik heb wel choco koffie voor senseoquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Warme choco met slagroom
En lekkere dingetje idd. zoals caramel-kruidnoten (zag ik bij de Super), zo'n banketstaaf en chocolade.
Oh shit, je hebt al boodschappen gedaan...
oh wat erg...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Ach gossiequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Awwquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.quote:
Op zaterdag? Zaterdag 5 december?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
dat is ook wel heel fijn, dat ie zn laatste tijd leuk heeft doorgebracht!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook heel blij dat ie bij ons heeft gewoond![]()
![]()
Ik hoor je nog zo gillen "kijk nou Ing, hij wilt je!"
HIJ WILLLLLL JE!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zo sneu... en welke gek doet nu een huisdier weg omdat hij TE aanhankelijk en knuffelig is?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.
Was er ook bij toen zij en Baloeloeloe head over heals voor elkaar vielen in het asiel.
De vorige eigenaars hadden hem weggedaan omdat hij 'te aanhankelijk en te knuffelig' was![]()
Ben zo blij dat ie de laatste jaren van zijn veel te korte leventje bij Ing en Heer Ing heeft gewoond
Maar toen dacht ik echt 'jeetje, als ik er al zo verdrietig van ben, hoe moeten zij zich dan wel voelen'![]()
hoe durf je!quote:Oh en ik hoop niet dat jullie het brutaal vonden dat ik de kaart namens ons hele kliekje heb gestuurd
Maar ik wist eigenlijk zeker dat ik namens ons allemaal kon spreken in deze.
Ja, echtquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
HIJ WILLLLLL JE!
Je moet hem nemen!![]()
Je viel echt als een baksteen he?
Tot laterquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga er weer vandoor....druk enzo![]()
Tnx all!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Onze eerste ontmoeting![]()
[ afbeelding ]
En terugquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om es naar de winkels te gaan
*HINT HINT HINT*
Dat kostte weinig moeite eerlijk gezegd; meneer I, vond een Rooie ook wel leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij maar snoepjes uitdelen!
Maar hij wilde je écht!Ik ben blij dat je Heer Ingetje hebt weten over te halen toen
Dat pikkie van anesthesiologie wil dat Strega pre-operatief haar piercings uit doet. Hoefde vorige keren niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach gos.. Verdorie!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier nog geen pakje...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat pikkie van anesthesiologie wil dat Strega pre-operatief haar piercings uit doet. Hoefde vorige keren niet.
Wij: Waarom?
Hij: Mogelijk allergische reactie tijdens operatie
Wij: Ze zijn van chirurgisch staal
Hij: Daar kun je ook op reageren
Wij: Maar jullie gaan een pen in haar voet plaatsen, van chirurgisch staal
Hij: Euh!![]()
Pikkie gaat snel door naar ander onderwerp.
Mja.. dat, nu!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.
Was er ook bij toen zij en Baloeloeloe head over heals voor elkaar vielen in het asiel.
De vorige eigenaars hadden hem weggedaan omdat hij 'te aanhankelijk en te knuffelig' was![]()
Ben zo blij dat ie de laatste jaren van zijn veel te korte leventje bij Ing en Heer Ing heeft gewoond
Maar toen dacht ik echt 'jeetje, als ik er al zo verdrietig van ben, hoe moeten zij zich dan wel voelen'![]()
quote:Oh en ik hoop niet dat jullie het brutaal vonden dat ik de kaart namens ons hele kliekje heb gestuurd
Maar ik wist eigenlijk zeker dat ik namens ons allemaal kon spreken in deze.
Dag meissie..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er nu echt vandoor...jullie zijn lief en van lief moet ik huilen enzo![]()
Ach meid wat naar, veel liefs en sterkte van ons.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Och wijffie tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er nu echt vandoor...jullie zijn lief en van lief moet ik huilen enzo![]()
Ik kijk even naar de 3S code:)quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Die 3S code zegt veul meer dan die poststempel
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:19 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is ie dan![]()
![]()
![]()
De poststempel is niet leesbaar maar begint met een H.
Mijn zoon is hier met 3 vrienden en ze zijn alle vier even nieuwsgierig en ik ook. Ik denk dat ik hem boven op mijn kledingkast leg dan zie ik em niet.
Ja leuk he? Dat vind ik ook zo schattigquote:
Die vertelt je het sorteercentrum in ieder geval. Wat kwam daaruit?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:33 schreef Maes het volgende:
Van die 3S code word je ook niet veel wijzer
Zelfs het punt waar het op de post is gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die vertelt je het sorteercentrum in ieder geval. Wat kwam daaruit?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs het punt waar het op de post is gedaan hoor![]()
Even bij Track & Trace van TNT die code invoeren met je eigen postcode en je weet zo op welk postkantoor het is gepost
Ja en dan nog uitvogelen wie waar vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even bij Track & Trace van TNT die code invoeren met je eigen postcode en je weet zo op welk postkantoor het is gepost
Goeie tip!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morretje, geef me jouw adres eens in PM?quote:
Voor wat hoort wat he?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Morretje, geef me jouw adres eens in PM?Zomaar...
Ik kliktequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat he?![]()
Je hebt PM!
quote:
Och Ingetje, vreselijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Lief van je dat kaartje!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
HIJ WILLLLLL JE!
Je moet hem nemen!![]()
Je viel echt als een baksteen he?
Toen ik zag dat ik echt een berichtje had ging er wel zo'n flits moment door me heen jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Tegen beter weten in toch nieuwsgierig of ik zo dom zou zijn? !
![]()
Tja, en wie zegt dat Secret Santa naar het postkantoor in z'n woonplaats gaat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Het poststempel hoeft toch niet de plaats te zijn waar het gepost is? Per regio zijn er toch enkele postsorteercentrums? Of heb ik het nu zo mis?
ik weet inmiddels ook het favoriete postkantoor van mijn SSquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef Maes het volgende:
Nou ik heb de TNT truc gedaan maar mooi geen sorteercentrum
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:56 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan jullie hard met de topics
Ik heb eindelijk windows 7 op mn laptop! Werkt zoooooooooooveel sneller dan Vista![]()
![]()
![]()
En hier gaat het alleen maar over secret santa zeker?Ben wel benieuwd naar de foto's! ^^
Zooo ziet er al cool uit!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje -- (pakje ontvangen)
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda -- (pakje ontvangen)
- ferrari_rood
- Maes -- (pakje ontvangen)
- JJH
- Pagan -- (pakje ontvangen)
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle -- (pakje ontvangen)
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
Bruin papier?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb eindelijk sinterklaas cadeautjes gekocht
Alleen kon ik geen bruin papier vinden voor de chocolade letter
Piet kleurig papier klinkt correcterquote:
Wat cutequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Onze eerste ontmoeting![]()
[ afbeelding ]
Wordt het een surprise dan PF?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Ja dat dacht ikOf moet ik alles met chocopasta insmeren of zo
!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Och Ingetje, vreselijk.
Heel veel sterkte!
Volgens mij gaat er iets mis met je smilies, of niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Lief van je dat kaartje!
Voor jou ook dikke
Nee hoor, het mag uiterlijk maandag a.s. nog verstuurd worden, dus maandag en dinsdag zal er ook nog e.e.a. binnenkomen. Hoop ik danquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zooo ziet er al cool uit!
Moet de rest allemaal vandaag nog binnenkomen?Nee toch?
Jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wordt het een surprise dan PF?
En Strega, geniet er van!
The Holy Book?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
GREYS!!! Geef me je adressenboekje eens?
Pie-emquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
En houden jullie eens op met die TNT codes.
Da's toch heul nie leuk nie?
[..]
The Holy Book?
No wayyyyyyyyyyyyyyyy!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
The Holy Book?
No wayyyyyyyyyyyyyyyy!
Ja, ik zie het nu pas, wat stomquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat er iets mis met je smilies, of niet?![]()
![]()
Maar ik snap wat je bedoelt
Het was Ll zijn ideequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft toch niets, Ing begrijpt dat echt wel hoorquote:
Naar ZIJN ideeën moet je dus gewoon nooit luisteren!quote:
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Veel plezier allemaal vanaafIk ben pleiten!
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb je gelijk. Puberaal gedrag is hetquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Naar ZIJN ideeën moet je dus gewoon nooit luisteren!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Puberaal gedrag is het
Maar hij is wel liefquote:
wedden dat het je al verveelt na een maandquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een soort van philips living colors
Mja, achquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wedden dat het je al verveelt na een maand
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
nou post ik helemaal extraspeciaal een schele foto zegt niemand er wat van
oeh daar moet ik ook nog eens naar kijken, licht achter m'n tvquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, achdaarom heb ik ook geen echte gekocht
Nu heb ik mooi licht achter mn tv
Deze heeft ook gewoon wit licht wat je erop kan zettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oeh daar moet ik ook nog eens naar kijken, licht achter m'n tv
kijkt een stuk relaxedter () alleen geen kleurtjes, gewoon wit voor mij
ik word al gek van dat ambilight
nee valt op zich nog wel meequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Deze heeft ook gewoon wit licht wat je erop kan zettenIk ben verslaafd aan de kleur paars.
40 euri, wasnieduur IMHO
Maar dat witte licht is best kek achter je tv. Ik zal straks wel ff een foto maken.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee valt op zich nog wel mee
mensen die meer dan 100 euro betalen voor een vissenkom met 4 ledjes van een euro
ja zeg hee, leuk zo'n lamp...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat witte licht is best kek achter je tv. Ik zal straks wel ff een foto maken.
Nu ff vreten maken
Ik zou niet weten welke code ik moet hebben!quote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:20 schreef Pagan het volgende:
En, ook al met poststempels en tracktrace aan de weer om de herkomst te achterhalen?
Mooi pakje overigens.
of of of, iemand die pas nog in Engeland is geweest...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke code ik moet hebben!
Het doosje komt wel uit Engeland, dus iedereen die ooit iets besteld heeft in Engeland is verdacht [ afbeelding ]
Dat is zeer zeker een optiequote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of of of, iemand die pas nog in Engeland is geweest...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Mijn BF is nu in de kamer van mijn broertje zijn surprise aan het maken - met mijn broertje er bij.
Sommige mensen snappen het idee van een surprise niet!!
Of iemand die naar Engeland moest heeft het pakje voor een SS deelnemer meegenomen om verwarring te creëren.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Mijn BF is nu in de kamer van mijn broertje zijn surprise aan het maken - met mijn broertje er bij.
Ja, hallo, dus jij en mrS hebben het door een vrouw laten schrijven...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of iemand die naar Engeland moest heeft het pakje voor een SS deelnemer meegenomen om verwarring te creëren.![]()
Ik heb het adres laten schrijven door mijn buurmeisje, er doen zo weinig mannen mee dat ik anders direct door de mand viel.
Oe spannend MB ziet er ook weer mooi uit! Engeland hmmmmmquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:18 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb ook een (lekker geurend) pakketje ontvangen
Bij gebrek aan kerstboom heb ik de katten maar laten poseren
[ afbeelding ]
Voor alle vrouwen die hun SS pakket nog moeten sturen; laat het door je man schrijven!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hallo, dus jij en mrS hebben het door een vrouw laten schrijven...
zo wordt het aantal mannen helemaal klein...
Aha jouw pakje is al verstuurdquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of iemand die naar Engeland moest heeft het pakje voor een SS deelnemer meegenomen om verwarring te creëren.![]()
Ik heb het adres laten schrijven door mijn buurmeisje, er doen zo weinig mannen mee dat ik anders direct door de mand viel.
Ja, nee het doosje komt alleen uit Engeland, het is wel in Nederland op de post gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of juist wel.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Ik kan met links en met rechts even goed schrijven,quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nee het doosje komt alleen uit Engeland, het is wel in Nederland op de post gedaan
Ik heb met links geschreven..... of met rechts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kan met links en met rechts even goed schrijven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Laten schrijven zegt niets over het moment van posten zeker niet met dit weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Aha jouw pakje is al verstuurdEr kan weer gestreept worden
Ja lief hequote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, wat ligt Ziggy lief op die foto![]()
Hopelijk mag jouw asielzoekert nog heeeeeel lang bij jullie blijven
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kan met links en met rechts even goed schrijven,Ik kan met rechts goed schrijven, en met links ook heel behoorlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ingquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, wat ligt Ziggy lief op die foto![]()
Hopelijk mag jouw asielzoekert nog heeeeeel lang bij jullie blijven
Een jaar of 15 jonger iddquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja lief he
Ik hoop het ook! Moet er niet aan denken haar te moeten missen... Maar ja, dat moest jij ook niet en Baloetje was toch een stuk jongen dan Ziggy
Oh dat is lief zeg!quote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een jaar of 15 jonger idd![]()
Nee, het is echt zo kaal in huis, ondanks de 3 andere monsters.
Baloe stak qua kleur ook altijd zo gezellig af![]()
We gaan zo ff lekker uit eten met een vriend van ons die zo lief was om een heel mooi kistje te timmeren voor Loetje
Aantal maakt niet uit...sinds vorige week Murphy hier is overleden lijkt het ook een stuk rustiger hier in huis, ze liep nogal eens in de weg op het aanrecht, zo vaak dat je de neiging kreeg haar hardhandig te verwijderen (nooit gedaan hoor), nu ze er niet meer is mis ik dat in de weg lopen ondanks het feit dat er hier nog 9 rondlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een jaar of 15 jonger idd![]()
Nee, het is echt zo kaal in huis, ondanks de 3 andere monsters.
Baloe stak qua kleur ook altijd zo gezellig af![]()
We gaan zo ff lekker uit eten met een vriend van ons die zo lief was om een heel mooi kistje te timmeren voor Loetje
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Aantal maakt niet uit...sinds vorige week Murphy hier is overleden lijkt het ook een stuk rustiger hier in huis, ze liep nogal eens in de weg op het aanrecht, zo vaak dat je de neiging kreeg haar hardhandig te verwijderen (nooit gedaan hoor), nu ze er niet meer is mis ik dat in de weg lopen ondanks het feit dat er hier nog 9 rondlopen.
ja!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja zeg hee, leuk zo'n lamp...
maar heb je al laarsjes????
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Alleen ze doen tering pijn bij mn enkelsik moet ze nog uitlopen
30 euro goedkoper want 40% korting
En andere mensen zonder dieren maar zeggen...maar je hebt er toch nog 9....nee zo werkt het niet niet dierenliefhebbers...je mist die kat...die persoonlijkheid die bijna 12 jaar in je huis aanwezig is geweestquote:
Aah godverdommequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier nog geen pakje...
Weer ff confronterend dan he?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat is lief zeg!
Ik hoop dat je toch een beetje een fijne avond kan hebben vanavond
Ik kreeg zojuist het bedankkaartje van mn vader in de bus. Ik ben wel 1 vd afzenders, maar ik kreeg er toch ook 1, toch iets om te bewaren natuurlijk. Dat is dan toch ook weer een raar gevoel als je dat openmaakt.
Ik las je verhaal in IM, maar reageren daar vinnik nog ff lastig nuquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Aantal maakt niet uit...sinds vorige week Murphy hier is overleden lijkt het ook een stuk rustiger hier in huis, ze liep nogal eens in de weg op het aanrecht, zo vaak dat je de neiging kreeg haar hardhandig te verwijderen (nooit gedaan hoor), nu ze er niet meer is mis ik dat in de weg lopen ondanks het feit dat er hier nog 9 rondlopen.
Op dit moment voelt chi Sasha zich ook niet lekker, ik hoop dat haar darmpjes wat van slag af zijn (hoor borrelen) en dat het niet haar hartje is, wil haar vloeibare pijnstiller geven maar ze wil niets eten
, dan maar even zo een pilletje achter haar kiezen drukken.
Stelletje kneuzen zijn we hier toch de laatste tijd he?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:03 schreef Morretje het volgende:
De telefoon van mijn zusje zegt dat ze NU sinterklaas moet vieren..![]()
Dag liefjens
Fijn avondjequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:03 schreef Morretje het volgende:
De telefoon van mijn zusje zegt dat ze NU sinterklaas moet vieren..![]()
Dag liefjens
Snap ik helemaal hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las je verhaal in IM, maar reageren daar vinnik nog ff lastig nu![]()
Maar ik weet helaas hoe je je voelt ja![]()
Hopelijk is Sasha morgen weer vrolijk ende frips!
Ik heb een varkentje gemaakt voor mijn moederquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
Weer terug![]()
Ach Ingetje, wat naar. Het zat er al aan te komen natuurlijk maar als het moment daar is, is het altijd heel vervelend![]()
![]()
En ondertussen gaat de Sinterklaasvrolijkheid door:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
We hebben hier een Carwash Catwash.
[ afbeelding ]
quote:
Ha, mooi van lelijkheidquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
We hebben hier een Carwash Catwash.
[ afbeelding ]
zo, mijn moeder zou not amused zijn als ik een varkentje voor haar maakte!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een varkentje gemaakt voor mijn moeder![]()
!
Oink oink oinkquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo, mijn moeder zou not amused zijn als ik een varkentje voor haar maakte!!!
I'm a little teapot, short and stoutquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Oink oink oink
I'm a little piggy and here is my snout!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'm a little teapot, short and stout
here's my handle, here's my tout
Inderdaad, sommige mensen kunnen zo dom reageren, snappen niet dat de ene kat de andere absoluut niet is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
En andere mensen zonder dieren maar zeggen...maar je hebt er toch nog 9....nee zo werkt het niet niet dierenliefhebbers...je mist die kat...die persoonlijkheid die bijna 12 jaar in je huis aanwezig is geweest
Toen in 2004 hier de eerste kat stierf kreeg ik er meteen wel 10 aangebodenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen kunnen zo dom reageren, snappen niet dat de ene kat de andere absoluut niet is.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:34 schreef Pagan het volgende:
Huh, ik post hier net een reactie met een geschredderde bank, doe F5 en alles na 19:12 is pleite!
* Pagan snapt er nix van
jaaa pappa die elk jaar zn eigen surprise maaktequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Of juist wel.....
Zus en ik hebben gisteren herinneringen opgehaald aan die drie jaar achter elkaar dat zij papa getrokken had en het ook drie jaar op rij voor elkaar gekregen heeft dat hij zelf zijn surprises maakte zonder dat hij wist dat het voor hem was.....
Snappiehemnog?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
i'm a little topickillert, here's my snout
oink oink oink, oink oink oink
Herkansing:quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooie bank!
![]()
foei tombolafan!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry!!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jaaa pappa die elk jaar zn eigen surprise maakteen hij deed het zelf, was ik aan het klooien in de schuur, en nog eens klooien, en dan ff vloeken en schelden, en dan kwam die naar buiten en ging zelf bezig, en o wee als ik het dan weer overnam, dan maakte hij het ook af ook (straks ging zijn gereedschap kapot)
oi, dat is inderdaad zonde...quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Herkansing:
Het was een mooie bank, voor hij geschredderd werd.![]()
[ afbeelding ]
wow ik en rennenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het bij mijn stiefvader ook wel eens gedaan hoor: ik moet van alles zagen, kun je helpen? en dan zn eigen hout gezaagd hebben...![]()
Je staat in het verhaal trouwens!!!
Nieuw kussen ¤150,-. Twee stuk en de derde kleurt er dan niet meer bij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oi, dat is inderdaad zonde...
niets meer aan te doen? (nieuw deel of plaid ofzo???)
Wat zonde!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Herkansing:
Het was een mooie bank, voor hij geschredderd werd.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wow ik en rennenkomt nooit voor, zelfs niet als de metro deraan komt. de combinatie roken en chronisch vermoeidheids syndroom hebben dat wel verknald voor me
oh, dat is vervelend!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef Pagan het volgende:
* Pagan schaamt zich diep. We zouden een kleinigheidje doen qua kadoo vandaag. Dat wat Strega had besteld is nog niet gekomen, en ik ben het in alle drukte totaal vergeten. Nooit vergeet ik een trouwdag, altijd neem ik een bloemetje mee en dan dit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
Zonde van die bank
Ik heb net O.P.I. Princesses Rule gekregen
Ben er blij mee
[ afbeelding ]
Daarom staan er dus zoveel op marktplaatsquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wedden dat het je al verveelt na een maand
whahahahaha, ja, je kan een maand na sint/kerst ook vaak goed zien wat tijdens die tijd "hip" was om te krijgen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Daarom staan er dus zoveel op marktplaats
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh die bank, das echt niet meer te redden he![]()
Ik zou zelf hoezen maken voor eromheen denk ik, van dik jute achtig stof of zo, of dik linnen.
Echt balen!
Mijn ouders zouden komen eten en ze belden rond vieren dat mn broertje ook mee kwam.
Dus ik besloot last minute toch nog maar ff Sintkadootjes te scoren, snel naar de winkels hier beneden gehold, wilde drie chocoladeletters kopen , hadden ze geen J's meer, en ik moest dr dus drie![]()
Gelukkig hadden ze wel nog een M van mama, P van papa en B van broertje![]()
Twee zakken nootjes voor de papa dr bij, decemberkraskalenders voor pa en broertje, voor moeder de agenda die ik bij de decemberzegels kreeg en een Lush zeepje uit de stash, en voor broertje een briefje waarop stond "tegoedbon voor bapao's die bapaopiet nu aan het maken is " en dus idd nog even snel een berg bapao's getoverd![]()
Ze vonden het allemaal geweldig leuk![]()
En het zuurvlees was lekkerrrrrrrrr![]()
Oh ja en de eieren, die waren gelukt, heel goed zelfs, ik heb wel foto's gemaakt maar dat was moeilijk, ik maak morgen ff nieuwe ( deze zijn in de salade gegaan ) zodat ik overdag zonder flits goede foto's kan maken
oh... ik dacht al...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die nagellak pas net gehad dus ik heb hem nog helemaal niet op kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |