ja!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja zeg hee, leuk zo'n lamp...
maar heb je al laarsjes????
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja!
Alleen ze doen tering pijn bij mn enkelsik moet ze nog uitlopen
30 euro goedkoper want 40% korting
En andere mensen zonder dieren maar zeggen...maar je hebt er toch nog 9....nee zo werkt het niet niet dierenliefhebbers...je mist die kat...die persoonlijkheid die bijna 12 jaar in je huis aanwezig is geweestquote:
Aah godverdommequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier nog geen pakje...
Wil wel ff melden dat Baloe er niet meer is![]()
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Weer ff confronterend dan he?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat is lief zeg!
Ik hoop dat je toch een beetje een fijne avond kan hebben vanavond
Ik kreeg zojuist het bedankkaartje van mn vader in de bus. Ik ben wel 1 vd afzenders, maar ik kreeg er toch ook 1, toch iets om te bewaren natuurlijk. Dat is dan toch ook weer een raar gevoel als je dat openmaakt.
Ik las je verhaal in IM, maar reageren daar vinnik nog ff lastig nuquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Aantal maakt niet uit...sinds vorige week Murphy hier is overleden lijkt het ook een stuk rustiger hier in huis, ze liep nogal eens in de weg op het aanrecht, zo vaak dat je de neiging kreeg haar hardhandig te verwijderen (nooit gedaan hoor), nu ze er niet meer is mis ik dat in de weg lopen ondanks het feit dat er hier nog 9 rondlopen.
Op dit moment voelt chi Sasha zich ook niet lekker, ik hoop dat haar darmpjes wat van slag af zijn (hoor borrelen) en dat het niet haar hartje is, wil haar vloeibare pijnstiller geven maar ze wil niets eten
, dan maar even zo een pilletje achter haar kiezen drukken.
Stelletje kneuzen zijn we hier toch de laatste tijd he?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:03 schreef Morretje het volgende:
De telefoon van mijn zusje zegt dat ze NU sinterklaas moet vieren..![]()
Dag liefjens
Fijn avondjequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:03 schreef Morretje het volgende:
De telefoon van mijn zusje zegt dat ze NU sinterklaas moet vieren..![]()
Dag liefjens
Snap ik helemaal hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik las je verhaal in IM, maar reageren daar vinnik nog ff lastig nu![]()
Maar ik weet helaas hoe je je voelt ja![]()
Hopelijk is Sasha morgen weer vrolijk ende frips!
Ik heb een varkentje gemaakt voor mijn moederquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
Weer terug![]()
Ach Ingetje, wat naar. Het zat er al aan te komen natuurlijk maar als het moment daar is, is het altijd heel vervelend![]()
![]()
En ondertussen gaat de Sinterklaasvrolijkheid door:
[..]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
We hebben hier een Carwash Catwash.
[ afbeelding ]
quote:
Ha, mooi van lelijkheidquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:08 schreef Pagan het volgende:
We hebben hier een Carwash Catwash.
[ afbeelding ]
zo, mijn moeder zou not amused zijn als ik een varkentje voor haar maakte!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb een varkentje gemaakt voor mijn moeder![]()
!
Oink oink oinkquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zo, mijn moeder zou not amused zijn als ik een varkentje voor haar maakte!!!
I'm a little teapot, short and stoutquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Oink oink oink
I'm a little piggy and here is my snout!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'm a little teapot, short and stout
here's my handle, here's my tout
Inderdaad, sommige mensen kunnen zo dom reageren, snappen niet dat de ene kat de andere absoluut niet is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:07 schreef trovey het volgende:
[..]
En andere mensen zonder dieren maar zeggen...maar je hebt er toch nog 9....nee zo werkt het niet niet dierenliefhebbers...je mist die kat...die persoonlijkheid die bijna 12 jaar in je huis aanwezig is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |