of of of, iemand die pas nog in Engeland is geweest...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke code ik moet hebben!
Het doosje komt wel uit Engeland, dus iedereen die ooit iets besteld heeft in Engeland is verdacht [ afbeelding ]
Dat is zeer zeker een optiequote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
of of of, iemand die pas nog in Engeland is geweest...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Mijn BF is nu in de kamer van mijn broertje zijn surprise aan het maken - met mijn broertje er bij.
Sommige mensen snappen het idee van een surprise niet!!
Of iemand die naar Engeland moest heeft het pakje voor een SS deelnemer meegenomen om verwarring te creëren.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Mijn BF is nu in de kamer van mijn broertje zijn surprise aan het maken - met mijn broertje er bij.
Ja, hallo, dus jij en mrS hebben het door een vrouw laten schrijven...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of iemand die naar Engeland moest heeft het pakje voor een SS deelnemer meegenomen om verwarring te creëren.![]()
Ik heb het adres laten schrijven door mijn buurmeisje, er doen zo weinig mannen mee dat ik anders direct door de mand viel.
Oe spannend MB ziet er ook weer mooi uit! Engeland hmmmmmquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:18 schreef MissBliss het volgende:
En ik heb ook een (lekker geurend) pakketje ontvangen
Bij gebrek aan kerstboom heb ik de katten maar laten poseren
[ afbeelding ]
Voor alle vrouwen die hun SS pakket nog moeten sturen; laat het door je man schrijven!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hallo, dus jij en mrS hebben het door een vrouw laten schrijven...
zo wordt het aantal mannen helemaal klein...
Aha jouw pakje is al verstuurdquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of iemand die naar Engeland moest heeft het pakje voor een SS deelnemer meegenomen om verwarring te creëren.![]()
Ik heb het adres laten schrijven door mijn buurmeisje, er doen zo weinig mannen mee dat ik anders direct door de mand viel.
Ja, nee het doosje komt alleen uit Engeland, het is wel in Nederland op de post gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:33 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of juist wel.....quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef P.F het volgende:
Ik kan met links en met rechts even goed schrijven,quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nee het doosje komt alleen uit Engeland, het is wel in Nederland op de post gedaan
Ik heb met links geschreven..... of met rechts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kan met links en met rechts even goed schrijven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Laten schrijven zegt niets over het moment van posten zeker niet met dit weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Aha jouw pakje is al verstuurdEr kan weer gestreept worden
Ja lief hequote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, wat ligt Ziggy lief op die foto![]()
Hopelijk mag jouw asielzoekert nog heeeeeel lang bij jullie blijven
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik kan met links en met rechts even goed schrijven,Ik kan met rechts goed schrijven, en met links ook heel behoorlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ingquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:42 schreef Ingetje79 het volgende:
MB, wat ligt Ziggy lief op die foto![]()
Hopelijk mag jouw asielzoekert nog heeeeeel lang bij jullie blijven
Een jaar of 15 jonger iddquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja lief he
Ik hoop het ook! Moet er niet aan denken haar te moeten missen... Maar ja, dat moest jij ook niet en Baloetje was toch een stuk jongen dan Ziggy
Oh dat is lief zeg!quote:Op zaterdag 5 december 2009 @ 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een jaar of 15 jonger idd![]()
Nee, het is echt zo kaal in huis, ondanks de 3 andere monsters.
Baloe stak qua kleur ook altijd zo gezellig af![]()
We gaan zo ff lekker uit eten met een vriend van ons die zo lief was om een heel mooi kistje te timmeren voor Loetje
Aantal maakt niet uit...sinds vorige week Murphy hier is overleden lijkt het ook een stuk rustiger hier in huis, ze liep nogal eens in de weg op het aanrecht, zo vaak dat je de neiging kreeg haar hardhandig te verwijderen (nooit gedaan hoor), nu ze er niet meer is mis ik dat in de weg lopen ondanks het feit dat er hier nog 9 rondlopen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een jaar of 15 jonger idd![]()
Nee, het is echt zo kaal in huis, ondanks de 3 andere monsters.
Baloe stak qua kleur ook altijd zo gezellig af![]()
We gaan zo ff lekker uit eten met een vriend van ons die zo lief was om een heel mooi kistje te timmeren voor Loetje
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Aantal maakt niet uit...sinds vorige week Murphy hier is overleden lijkt het ook een stuk rustiger hier in huis, ze liep nogal eens in de weg op het aanrecht, zo vaak dat je de neiging kreeg haar hardhandig te verwijderen (nooit gedaan hoor), nu ze er niet meer is mis ik dat in de weg lopen ondanks het feit dat er hier nog 9 rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |