Ja goffer Greys, nu wil ik kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hier gekeken
http://www.bento-babe.nl/?cat=81
en dan even Ctrl-F op 'eivormpjes'.
Daar staat dat 15 minuten al voldoende is![]()
Maar doe het voor de zekerheid maar een uur ofzo ja.
Ben jij ambidexter dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb verschillende handschriften en het ligt er ook aan of je met links of rechts schrijft.
Warme choco met slagroomquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn net even bij het graf geweest en hebben boodschappen gedaan. Ergens heb ik wel zin om vanavond nog een beetje bijzonder te maken. Heeft iemand nog tips voor iets aparts zonder dat we teveel in huis moeten hebben?Ben geloof ik erg beperkt en kom niet veel verder dan cappucino met iets lekkers erbij
Moet je nog boodschappen doen? Dan misschien als toetje speculaasijs halen? Of een banketstaaf? Of gluhwein?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn net even bij het graf geweest en hebben boodschappen gedaan. Ergens heb ik wel zin om vanavond nog een beetje bijzonder te maken. Heeft iemand nog tips voor iets aparts zonder dat we teveel in huis moeten hebben?Ben geloof ik erg beperkt en kom niet veel verder dan cappucino met iets lekkers erbij
zou ik ook doen. Ik ben wel benieuwd!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ze voelen nog warm aan, dus ik laat ze mooi nog ff zitten waar ze zitten
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Wil wel ff melden dat Baloe er niet meer is![]()
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Ik heb wel choco koffie voor senseoquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Warme choco met slagroom
En lekkere dingetje idd. zoals caramel-kruidnoten (zag ik bij de Super), zo'n banketstaaf en chocolade.
Oh shit, je hebt al boodschappen gedaan...
oh wat erg...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Ach gossiequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Awwquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.quote:
Op zaterdag? Zaterdag 5 december?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
dat is ook wel heel fijn, dat ie zn laatste tijd leuk heeft doorgebracht!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook heel blij dat ie bij ons heeft gewoond![]()
![]()
Ik hoor je nog zo gillen "kijk nou Ing, hij wilt je!"
HIJ WILLLLLL JE!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook heel blij dat ie bij ons heeft gewoond![]()
![]()
Ik hoor je nog zo gillen "kijk nou Ing, hij wilt je!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |