Ja goffer Greys, nu wil ik kijkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hier gekeken
http://www.bento-babe.nl/?cat=81
en dan even Ctrl-F op 'eivormpjes'.
Daar staat dat 15 minuten al voldoende is![]()
Maar doe het voor de zekerheid maar een uur ofzo ja.
Ben jij ambidexter dan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb verschillende handschriften en het ligt er ook aan of je met links of rechts schrijft.
Warme choco met slagroomquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn net even bij het graf geweest en hebben boodschappen gedaan. Ergens heb ik wel zin om vanavond nog een beetje bijzonder te maken. Heeft iemand nog tips voor iets aparts zonder dat we teveel in huis moeten hebben?Ben geloof ik erg beperkt en kom niet veel verder dan cappucino met iets lekkers erbij
Moet je nog boodschappen doen? Dan misschien als toetje speculaasijs halen? Of een banketstaaf? Of gluhwein?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:28 schreef bigbird het volgende:
Wij zijn net even bij het graf geweest en hebben boodschappen gedaan. Ergens heb ik wel zin om vanavond nog een beetje bijzonder te maken. Heeft iemand nog tips voor iets aparts zonder dat we teveel in huis moeten hebben?Ben geloof ik erg beperkt en kom niet veel verder dan cappucino met iets lekkers erbij
zou ik ook doen. Ik ben wel benieuwd!!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Ze voelen nog warm aan, dus ik laat ze mooi nog ff zitten waar ze zitten
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Wil wel ff melden dat Baloe er niet meer is![]()
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Ik heb wel choco koffie voor senseoquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Warme choco met slagroom
En lekkere dingetje idd. zoals caramel-kruidnoten (zag ik bij de Super), zo'n banketstaaf en chocolade.
Oh shit, je hebt al boodschappen gedaan...
oh wat erg...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Verhaal volgt nog; ik wil ff een mooie In Memoriam maken voor die lekkere Rooie en daar moet ik echt ff rustig voor gaan zitten.
Greys was al op de hoogte en heeft namens jullie allemaal een heel lief kaartje gestuurd...bedankt allemaal voor het duimen en medeleven
Ach gossiequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Awwquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.quote:
Op zaterdag? Zaterdag 5 december?quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
dat is ook wel heel fijn, dat ie zn laatste tijd leuk heeft doorgebracht!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook heel blij dat ie bij ons heeft gewoond![]()
![]()
Ik hoor je nog zo gillen "kijk nou Ing, hij wilt je!"
HIJ WILLLLLL JE!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Zo sneu... en welke gek doet nu een huisdier weg omdat hij TE aanhankelijk en knuffelig is?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.
Was er ook bij toen zij en Baloeloeloe head over heals voor elkaar vielen in het asiel.
De vorige eigenaars hadden hem weggedaan omdat hij 'te aanhankelijk en te knuffelig' was![]()
Ben zo blij dat ie de laatste jaren van zijn veel te korte leventje bij Ing en Heer Ing heeft gewoond
Maar toen dacht ik echt 'jeetje, als ik er al zo verdrietig van ben, hoe moeten zij zich dan wel voelen'![]()
hoe durf je!quote:Oh en ik hoop niet dat jullie het brutaal vonden dat ik de kaart namens ons hele kliekje heb gestuurd
Maar ik wist eigenlijk zeker dat ik namens ons allemaal kon spreken in deze.
Ja, echtquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
HIJ WILLLLLL JE!
Je moet hem nemen!![]()
Je viel echt als een baksteen he?
Tot laterquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweej, ik ga er weer vandoor....druk enzo![]()
Tnx all!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Onze eerste ontmoeting![]()
[ afbeelding ]
En terugquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Tijd om es naar de winkels te gaan
*HINT HINT HINT*
Dat kostte weinig moeite eerlijk gezegd; meneer I, vond een Rooie ook wel leuk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
En jij maar snoepjes uitdelen!
Maar hij wilde je écht!Ik ben blij dat je Heer Ingetje hebt weten over te halen toen
Dat pikkie van anesthesiologie wil dat Strega pre-operatief haar piercings uit doet. Hoefde vorige keren niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weleens gedacht aan een tongpiercing?
Ach gos.. Verdorie!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Hier nog geen pakje...
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat pikkie van anesthesiologie wil dat Strega pre-operatief haar piercings uit doet. Hoefde vorige keren niet.
Wij: Waarom?
Hij: Mogelijk allergische reactie tijdens operatie
Wij: Ze zijn van chirurgisch staal
Hij: Daar kun je ook op reageren
Wij: Maar jullie gaan een pen in haar voet plaatsen, van chirurgisch staal
Hij: Euh!![]()
Pikkie gaat snel door naar ander onderwerp.
Mja.. dat, nu!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hardop zitten janken toen ik de smsjes van Ing kreeg van de week.
Was er ook bij toen zij en Baloeloeloe head over heals voor elkaar vielen in het asiel.
De vorige eigenaars hadden hem weggedaan omdat hij 'te aanhankelijk en te knuffelig' was![]()
Ben zo blij dat ie de laatste jaren van zijn veel te korte leventje bij Ing en Heer Ing heeft gewoond
Maar toen dacht ik echt 'jeetje, als ik er al zo verdrietig van ben, hoe moeten zij zich dan wel voelen'![]()
quote:Oh en ik hoop niet dat jullie het brutaal vonden dat ik de kaart namens ons hele kliekje heb gestuurd
Maar ik wist eigenlijk zeker dat ik namens ons allemaal kon spreken in deze.
Dag meissie..quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er nu echt vandoor...jullie zijn lief en van lief moet ik huilen enzo![]()
Ach meid wat naar, veel liefs en sterkte van ons.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:36 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hier nog geen pakje...
Och wijffie tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben er nu echt vandoor...jullie zijn lief en van lief moet ik huilen enzo![]()
Ik kijk even naar de 3S code:)quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
Die 3S code zegt veul meer dan die poststempel
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:19 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is ie dan![]()
![]()
![]()
De poststempel is niet leesbaar maar begint met een H.
Mijn zoon is hier met 3 vrienden en ze zijn alle vier even nieuwsgierig en ik ook. Ik denk dat ik hem boven op mijn kledingkast leg dan zie ik em niet.
Ja leuk he? Dat vind ik ook zo schattigquote:
Die vertelt je het sorteercentrum in ieder geval. Wat kwam daaruit?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:33 schreef Maes het volgende:
Van die 3S code word je ook niet veel wijzer
Zelfs het punt waar het op de post is gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:35 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Die vertelt je het sorteercentrum in ieder geval. Wat kwam daaruit?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfs het punt waar het op de post is gedaan hoor![]()
Even bij Track & Trace van TNT die code invoeren met je eigen postcode en je weet zo op welk postkantoor het is gepost
Ja en dan nog uitvogelen wie waar vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Even bij Track & Trace van TNT die code invoeren met je eigen postcode en je weet zo op welk postkantoor het is gepost
Goeie tip!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morretje, geef me jouw adres eens in PM?quote:
Voor wat hoort wat he?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Morretje, geef me jouw adres eens in PM?Zomaar...
Ik kliktequote:Op zaterdag 5 december 2009 15:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat he?![]()
Je hebt PM!
quote:
Och Ingetje, vreselijk.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Lief van je dat kaartje!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
HIJ WILLLLLL JE!
Je moet hem nemen!![]()
Je viel echt als een baksteen he?
Toen ik zag dat ik echt een berichtje had ging er wel zo'n flits moment door me heen jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:46 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Tegen beter weten in toch nieuwsgierig of ik zo dom zou zijn? !
![]()
Tja, en wie zegt dat Secret Santa naar het postkantoor in z'n woonplaats gaat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Het poststempel hoeft toch niet de plaats te zijn waar het gepost is? Per regio zijn er toch enkele postsorteercentrums? Of heb ik het nu zo mis?
ik weet inmiddels ook het favoriete postkantoor van mijn SSquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:52 schreef Maes het volgende:
Nou ik heb de TNT truc gedaan maar mooi geen sorteercentrum
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:56 schreef Enfermera het volgende:
Damn wat gaan jullie hard met de topics
Ik heb eindelijk windows 7 op mn laptop! Werkt zoooooooooooveel sneller dan Vista![]()
![]()
![]()
En hier gaat het alleen maar over secret santa zeker?Ben wel benieuwd naar de foto's! ^^
Zooo ziet er al cool uit!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje -- (pakje ontvangen)
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda -- (pakje ontvangen)
- ferrari_rood
- Maes -- (pakje ontvangen)
- JJH
- Pagan -- (pakje ontvangen)
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle -- (pakje ontvangen)
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
Bruin papier?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb eindelijk sinterklaas cadeautjes gekocht
Alleen kon ik geen bruin papier vinden voor de chocolade letter
Piet kleurig papier klinkt correcterquote:
Wat cutequote:Op zaterdag 5 december 2009 14:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt![]()
Onze eerste ontmoeting![]()
[ afbeelding ]
Wordt het een surprise dan PF?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Uhm.. Ja dat dacht ikOf moet ik alles met chocopasta insmeren of zo
!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:47 schreef Strega het volgende:
[..]
Och Ingetje, vreselijk.
Heel veel sterkte!
Volgens mij gaat er iets mis met je smilies, of niet?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Lief van je dat kaartje!
Voor jou ook dikke
Nee hoor, het mag uiterlijk maandag a.s. nog verstuurd worden, dus maandag en dinsdag zal er ook nog e.e.a. binnenkomen. Hoop ik danquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zooo ziet er al cool uit!
Moet de rest allemaal vandaag nog binnenkomen?Nee toch?
Jaquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wordt het een surprise dan PF?
En Strega, geniet er van!
The Holy Book?quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
![]()
GREYS!!! Geef me je adressenboekje eens?
Pie-emquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
En houden jullie eens op met die TNT codes.
Da's toch heul nie leuk nie?
[..]
The Holy Book?
No wayyyyyyyyyyyyyyyy!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
The Holy Book?
No wayyyyyyyyyyyyyyyy!
Ja, ik zie het nu pas, wat stomquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat er iets mis met je smilies, of niet?![]()
![]()
Maar ik snap wat je bedoelt
Het was Ll zijn ideequote:Op zaterdag 5 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geeft toch niets, Ing begrijpt dat echt wel hoorquote:
Naar ZIJN ideeën moet je dus gewoon nooit luisteren!quote:
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:
Veel plezier allemaal vanaafIk ben pleiten!
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk heb je gelijk. Puberaal gedrag is hetquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Naar ZIJN ideeën moet je dus gewoon nooit luisteren!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk. Puberaal gedrag is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |