Toen in 2004 hier de eerste kat stierf kreeg ik er meteen wel 10 aangebodenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:07 schreef Pagan het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige mensen kunnen zo dom reageren, snappen niet dat de ene kat de andere absoluut niet is.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:34 schreef Pagan het volgende:
Huh, ik post hier net een reactie met een geschredderde bank, doe F5 en alles na 19:12 is pleite!
* Pagan snapt er nix van
jaaa pappa die elk jaar zn eigen surprise maaktequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Of juist wel.....
Zus en ik hebben gisteren herinneringen opgehaald aan die drie jaar achter elkaar dat zij papa getrokken had en het ook drie jaar op rij voor elkaar gekregen heeft dat hij zelf zijn surprises maakte zonder dat hij wist dat het voor hem was.....
Snappiehemnog?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
i'm a little topickillert, here's my snout
oink oink oink, oink oink oink
Herkansing:quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooie bank!
![]()
foei tombolafan!![]()
![]()
![]()
![]()
sorry!!!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jaaa pappa die elk jaar zn eigen surprise maakteen hij deed het zelf, was ik aan het klooien in de schuur, en nog eens klooien, en dan ff vloeken en schelden, en dan kwam die naar buiten en ging zelf bezig, en o wee als ik het dan weer overnam, dan maakte hij het ook af ook (straks ging zijn gereedschap kapot)
oi, dat is inderdaad zonde...quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Herkansing:
Het was een mooie bank, voor hij geschredderd werd.![]()
[ afbeelding ]
wow ik en rennenquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het bij mijn stiefvader ook wel eens gedaan hoor: ik moet van alles zagen, kun je helpen? en dan zn eigen hout gezaagd hebben...![]()
Je staat in het verhaal trouwens!!!
Nieuw kussen ¤150,-. Twee stuk en de derde kleurt er dan niet meer bij.quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oi, dat is inderdaad zonde...
niets meer aan te doen? (nieuw deel of plaid ofzo???)
Wat zonde!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Herkansing:
Het was een mooie bank, voor hij geschredderd werd.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
wow ik en rennenkomt nooit voor, zelfs niet als de metro deraan komt. de combinatie roken en chronisch vermoeidheids syndroom hebben dat wel verknald voor me
oh, dat is vervelend!!!quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:49 schreef Pagan het volgende:
* Pagan schaamt zich diep. We zouden een kleinigheidje doen qua kadoo vandaag. Dat wat Strega had besteld is nog niet gekomen, en ik ben het in alle drukte totaal vergeten. Nooit vergeet ik een trouwdag, altijd neem ik een bloemetje mee en dan dit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:56 schreef P.F het volgende:
Zonde van die bank
Ik heb net O.P.I. Princesses Rule gekregen
Ben er blij mee
[ afbeelding ]
Daarom staan er dus zoveel op marktplaatsquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wedden dat het je al verveelt na een maand
whahahahaha, ja, je kan een maand na sint/kerst ook vaak goed zien wat tijdens die tijd "hip" was om te krijgen...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Daarom staan er dus zoveel op marktplaats
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ooooh die bank, das echt niet meer te redden he![]()
Ik zou zelf hoezen maken voor eromheen denk ik, van dik jute achtig stof of zo, of dik linnen.
Echt balen!
Mijn ouders zouden komen eten en ze belden rond vieren dat mn broertje ook mee kwam.
Dus ik besloot last minute toch nog maar ff Sintkadootjes te scoren, snel naar de winkels hier beneden gehold, wilde drie chocoladeletters kopen , hadden ze geen J's meer, en ik moest dr dus drie![]()
Gelukkig hadden ze wel nog een M van mama, P van papa en B van broertje![]()
Twee zakken nootjes voor de papa dr bij, decemberkraskalenders voor pa en broertje, voor moeder de agenda die ik bij de decemberzegels kreeg en een Lush zeepje uit de stash, en voor broertje een briefje waarop stond "tegoedbon voor bapao's die bapaopiet nu aan het maken is " en dus idd nog even snel een berg bapao's getoverd![]()
Ze vonden het allemaal geweldig leuk![]()
En het zuurvlees was lekkerrrrrrrrr![]()
Oh ja en de eieren, die waren gelukt, heel goed zelfs, ik heb wel foto's gemaakt maar dat was moeilijk, ik maak morgen ff nieuwe ( deze zijn in de salade gegaan ) zodat ik overdag zonder flits goede foto's kan maken
oh... ik dacht al...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die nagellak pas net gehad dus ik heb hem nog helemaal niet op kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |