Vrij vaak, bij het overvaren van klippers vanuit Nederland naar de Oostzee doe je meestal Helgoland even aan om een gunstig tij af te wachten voordat je de Elbe opvaart. Je komt met stroom tegen die Elbe niet op, 't gaat hard daar.quote:
Ja, dus je gaat?quote:
Vandaar die rots... hoelang heb je gevaren?quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrij vaak, bij het overvaren van klippers vanuit Nederland naar de Oostzee doe je meestal Helgoland even aan om een gunstig tij af te wachten voordat je de Elbe opvaart. Je komt met stroom tegen die Elbe niet op, 't gaat hard daar.
Dat was niet echt beroepsmatig hè, dat wil zeggen, je behoorde wel tot de crew, maar het was een soort van Dementorbaantje. Voor kost en inwoning ging ik met vrienden die die dingen hadden mee tijdens vakanties, weekenden, periodes van werkeloosheid. In de jaren 80 ben ik heel erg vaak en veel mee geweest. Daarna, begin '90 had ik mijn eigen zeiljacht (en vrouw) en werd het minderquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vandaar die rots... hoelang heb je gevaren?
Ah zo. Zo zie je wel nog eens wat van de wereldquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was niet echt beroepsmatig hè, dat wil zeggen, je behoorde wel tot de crew, maar het was een soort van Dementorbaantje. Voor kost en inwoning ging ik met vrienden die die dingen hadden mee tijdens vakanties, weekenden, periodes van werkeloosheid. In de jaren 80 ben ik heel erg vaak en veel mee geweest. Daarna, begin '90 had ik mijn eigen zeiljacht (en vrouw) en werd het minder
hij betaalt nu gewoon mee bij juud thuis, hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was niet echt beroepsmatig hè, dat wil zeggen, je behoorde wel tot de crew, maar het was een soort van Dementorbaantje. Voor kost en inwoning ging ik met vrienden die die dingen hadden mee tijdens vakanties, weekenden, periodes van werkeloosheid. In de jaren 80 ben ik heel erg vaak en veel mee geweest. Daarna, begin '90 had ik mijn eigen zeiljacht (en vrouw) en werd het minder
Schattig tochquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Op 1:40 zie je het verschijnen, 't is niks
Was een fantastisch mooie tijd waar ik veel dierbare herinneringen aan heb overgehoudenquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ah zo. Zo zie je wel nog eens wat van de wereld
Ik denk ook dat Juud de baas is. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed, een beetje richtingquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hij betaalt nu gewoon mee bij juud thuis, hoor
Ja, dat past ook wel een beetje bij jequote:Op zaterdag 5 december 2009 04:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was een fantastisch mooie tijd waar ik veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden![]()
'n Beetje aanschurken tegen het redelijk ongecultiveerde zeemansleven en alles wat daar bij hoort.
ja, dahaag, wij op de terugreis en dan liesje (opeens!) jaloers de boot helemaal onderkrassen zekerquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schattig toch![]()
Perfect voor WJ en remlof
de boot, das modernquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dahaag, wij op de terugreis en dan liesje (opeens!) jaloers de boot helemaal onderkrassen zeker
en sly als peetvader, wat wenst een mens nog meerquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Juud de baas is. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed, een beetje richting![]()
Hij is er niet minder van geworden. Nog een jaartje en hij kan wel papa worden
Zou Liesje nooit doenquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, dahaag, wij op de terugreis en dan liesje (opeens!) jaloers de boot helemaal onderkrassen zeker
vlektyfus en gonorrhoeaquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Was een fantastisch mooie tijd waar ik veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden![]()
'n Beetje aanschurken tegen het redelijk ongecultiveerde zeemansleven en alles wat daar bij hoort.
Cc als meter?quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en sly als peetvader, wat wenst een mens nog meer
haha, da's waar ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou Liesje nooit doen![]()
Ze zou dat schip gewoon stelen![]()
Die dusquote:
ik ook.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dzjee, 't is alweer half vijf![]()
Ik ga maar pitten denk ik, anders breng ik de hele zaterdag slapen door
quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die dus![]()
Die hier wel in past tzt, over naar ik hoop 80 jaar, want die gun ik echt wel![]()
[ afbeelding ]
best wijf, ze moest alleen de taal en vooral het werkwoord 'worden' is onder de knie krijgen alvorens te gaan taal-nazien en -naziën bij anderen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die dus![]()
Die hier wel in past tzt, over naar ik hoop 80 jaar, want die gun ik echt wel![]()
[ afbeelding ]
Leuk, een fok babyquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Juud de baas is. Lijkt mij eigenlijk ook wel goed, een beetje richting![]()
Hij is er niet minder van geworden. Nog een jaartje en hij kan wel papa worden
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 december 2009 04:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou Liesje nooit doen![]()
Ze zou dat schip gewoon stelen![]()
Jep, geen nieuws is goed nieuwsquote:
Yeah!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, geen nieuws is goed nieuws.
oh morgen ga je naar Ramstein (of hoe ze ook heten) is het in de openlucht dan hoop ik dat het droog blijft voor jequote:Op zaterdag 5 december 2009 10:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, geen nieuws is goed nieuws.
Neuh, in ernem (Gelredome) hebben ze een dak.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh morgen ga je naar Ramstein (of hoe ze ook heten) is het in de openlucht dan hoop ik dat het droog blijft voor je
Klopt en 5 decemberquote:
oh lekker dan sta je tenminste droog, heel veel plezier dan morgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, in ernem (Gelredome) hebben ze een dak.
veel plezier vandaag met je jongens en sinterklaasquote:
quote:
gaat lukkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
veel plezier vandaag met je jongens en sinterklaas
ik half 3quote:
ben benieuwd hoe je nichtje gaat reageren Laysa, maak je foto`s en Kally maak jij ook foto`s vind ik altijd leukquote:
Ja tuurlijk maak ik foto's, ik ga straks ook zwarte pietjes van ze maken hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je nichtje gaat reageren Laysa, maak je foto`s en Kally maak jij ook foto`s vind ik altijd leuk
Stuur je de Sint wel weer op tijd naar Almere-studio, want hij heeft een afspraak met Paul de Leeuw, en dat vind ik altijd zo leuk om te zien, verheug me erop dus de Sint erop tijd uit zetten he desnoods zet je hem op de trein richting Almere als ie maar op tijd isquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
ik half 3dan de hele meuk van eten voorzien, en dan komt de sint
![]()
Ik heb ieder jaar de sint over de vloer gehad hij komt nu alleen maar kloppen omdat hij naar Paul de Leeuw moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Stuur je de Sint wel weer op tijd naar Almere-studio, want hij heeft een afspraak met Paul de Leeuw, en dat vind ik altijd zo leuk om te zien, verheug me erop dus de Sint erop tijd uit zetten he desnoods zet je hem op de trein richting Almere als ie maar op tijd is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
ik half 3dan de hele meuk van eten voorzien, en dan komt de sint
![]()
Lekker maar gedichten hoef ik gelukkig ook niet, het is gewoon kadootjes uitpakkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe helemaal niets met sinterklaas.
Moet opeens weer denken aan vorig jaar, dat ik nog wel kadootjes moest leveren maar het niet meer meevierde.
Geen gestres over de gedichten iig
En pepernoten eten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker maar gedichten hoef ik gelukkig ook niet, het is gewoon kadootjes uitpakken
Ik ga naar mijn kleinzoon..quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe helemaal niets met sinterklaas.
Moet opeens weer denken aan vorig jaar, dat ik nog wel kadootjes moest leveren maar het niet meer meevierde.
Geen gestres over de gedichten iig
Ik krijg ook heul nietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En pepernoten eten.
En ja kadootjes uitpakken is best leuk, maar kreeg toch altijd dingen waar ik niets mee kon
Snel naar de AlbertHeijn.
Ja een beetje opgelegd....zo van..je moet wat doen met kerst en oud en nieuw...terwijl dat eigenlijk onzin isquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn kleinzoon..
Hou helemaal niet van die gein, maar ik mocht mee beslissen, en zei , alleen voor Lucas, het is
tenslotte een kinderfeest.
Dochter heeft het gisteren gevierd in Spanje, en de kleine een sinterklaasmuts opgezet, zo een leuke video.
Wat een kut maand eigenlijk, met die rare feesten...
De laatse jaren was ik gewoon op vakantie..quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja een beetje opgelegd....zo van..je moet wat doen met kerst en oud en nieuw...terwijl dat eigenlijk onzin is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:08 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind deze ava ook wel wat ,niet zo opvallend..
Die taalfouten van daarnet zijn je instant vergeven, maar dat "gewoon omdat het kan" hè, moet dat nou echt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zwaai even naar Coos, gewoon omdat het kan.![]()
Ik doe even met je mee..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zwaai even naar Coos, gewoon omdat het kan.![]()
Man, zeur niet!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die taalfouten van daarnet zijn je instant vergeven, maar dat "gewoon omdat het kan" hè, moet dat nou echt?
"Gewoon. Omdat"-roepertjes zijn trouwens nóg erger. Die proberen er dan (elkaar nawauwelend) een 'hippe' draai aan te geven.
Echt, dat elkaar maar nalullen van taalfrutsels op een forum, je kan er een boek over schrijven alleen is dat veel moeite voor iets dat je meteen in de open haard wil flikkerren. Heul veul irritant, en zulks. Dus dat.
Misschien moet ik gewoon nog wat koffie ook hoor.
Wel lekker , tuinfluitertje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad lief van je broerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:17 schreef Laysa het volgende:
Ik hoor net dat we gaan gourmetten...maar mn broer koopt speciaal voor mij borstplaat....de lieverd
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
En Teun: Coos doet niet aan kloontjes of aan dingen via anderen roepen. Die is mans genoeg om het recht in je gezicht te zeggen.
Tsja, of je gaat in de zak hè, richting zon. Nou ja, ook niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Jian het volgende:
Zo nog ruim een uurtje en dan ga ik naar huis![]()
Kom maar op met die kadootjes
Logeren in (Zuid)Spanje, 3 maandjes ofzo, geen puntquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, of je gaat in de zak hè, richting zon. Nou ja, ook niet verkeerd toch?
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, voller gaat gewoon NIET.
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag avond hebben, stelletje fuckers
Preciesquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnen
Zo is dat, en ze komen dan ook geheid terug, weer met z'n allen, zodat je later nog een paar keer druk bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnen
Hoe kun je het nou erg vinden als de zaak goed loopt!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, voller gaat gewoon NIET.
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag avond hebben, stelletje fuckers
Succes Ian. Zet um op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn 2 reserveringen boven op mijn al veel te volgeboekte kutzaterdag gekomen.
Spannend! Veel plezierquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!![]()
We gaan zo los, ff de zakken verslepen.
Ah! Boerenkool hebben wij vanmiddag (ook) gedaan. Als een soort luner. Toen er nog wat eetlust was. Wij wachten op Buum die een practical joke aan het maken is voor twee vrienden van hem, en dan gaan wij ook los.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
Boerenkool met worst en dan pakjesavond! Iedereen die het gaat vieren: veel plezier. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik ook welquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het gedichtje is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst een chinese Ian lastig vallen
Vertelquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik weet wel hoe het gedichtje ging
Ik ga binnenkort ook weer ns chinezen, hoog tijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Done, babi pangang, geen kroepoek bij
ehhhquote:
Ook lekker, ik vind dat toch de meest gezellige manier van eten en errug lekker. Kwam trouwens spontaan op en er was nog plaats.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaan wij komende week waarschijnlijk doen
Vanavond gourmetten
Bij ons is het de schuld van de AH.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik vind dat toch de meest gezellige manier van eten en errug lekker. Kwam trouwens spontaan op en er was nog plaats.
Mooi gedicht Dquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
ehhh
Lieve Toos
Je krijgt geen chocolade letter
Want je wordt met de dag vetter
Een lekker geurtje lijkt me wel iets voor jou
Dan ben ik af van die stinkende vrouw
Zoiets?
Wat eten Volendammers als ze een feestmaal willen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer ns chinezen, hoog tijd.
Echt,,wat een stout gedichtje...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
ehhh
Lieve Toos
Je krijgt geen chocolade letter
Want je wordt met de dag vetter
Een lekker geurtje lijkt me wel iets voor jou
Dan ben ik af van die stinkende vrouw
Zoiets?
ligt eraan, de chinezen draaien hier heel goed, en op de dijk zitten een paar hele goede restaurants,tsja ze houden wel van lekker, bij die slager dit en bij die bakker dat, ze pluizen uit waar iets t lekkerst is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat eten Volendammers als ze een feestmaal willen?
Op zondag grote koeken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ligt eraan, de chinezen draaien hier heel goed, en op de dijk zitten een paar hele goede restaurants,tsja ze houden wel van lekker, bij die slager dit en bij die bakker dat, ze pluizen uit waar iets t lekkerst is.
Laat me met lust, ik heb het al dluk genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst een chinese Ian lastig vallen
Nee hoor hier was die ouwe Niklaas gister al, konden de kids een dag langer met hun gekregen goederen vertoeven....lekker rustig hier vanavond.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier zit iedereen cadeaus uit te pakken zeker.
Godverdomme.
Ja, iedereen eet dat wel eens, maar staat mij toch wel iets van bij dat op die vissersdorpen tradities hoog gehouden worden. Daarin heeft "extra lekker"' op de zondag een speciale plaats.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gevulde bedoel je?Kan of beste boter koekjes, gebak, maar dat eet iedereen toch wel eens?
Ik was ondeugend in 2009 Ian, geen cadeaus of presentjes dit jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier zit iedereen cadeaus uit te pakken zeker.
Godverdomme.
hier hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was ondeugend in 2009 Ian, geen cadeaus of presentjes dit jaar.
Ja dat is ook wel zo, en zoals vanavond sinterklazen met lekkers, zoals opgemaakt visschalen, salade int midden en daar omheen stukjes gerookte paling,zalm, makreel, garnalen enz. en vooraf koffie met gebak en daar maken ze wel een gezellige doorzak avod van.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, iedereen eet dat wel eens, maar staat mij toch wel iets van bij dat op die vissersdorpen tradities hoog gehouden worden. Daarin heeft "extra lekker"' op de zondag een speciale plaats.
Dan krijg jij deze van mij,quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was ondeugend in 2009 Ian, geen cadeaus of presentjes dit jaar.
Hè Sporti, je kwam even langsfietsen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef Sporti het volgende:
Hallo allemaal, voor de liefhebbers van Peter Fox vanavond ARD 00.40 concert
Ei op je patat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:13 schreef hondjes het volgende:
Ga zo maar eens wat patat bakken,,,ook een feestmaal..
heel misschien een gebakken ei erop,, voor de versiering.
Hartelijk dankquote:
Lijkt me vet ranzigquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja,,best lekker hoor..
Hier ook geen kadootjes
Hoi Teun , nee zit/zat aan de erwtensoepquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè Sporti, je kwam even langsfietsen?
Zou je dat ook mooi vinden als het niet je buren waren?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
Hier hoef ik eigenlijk niks bij te zeggen....zo mooi.
Ja, ik vind ze echt goed, moet je maar eens andere songs van opzoeken op you tube.Je moet er van houden, en ik doe dat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je dat ook mooi vinden als het niet je buren waren?
Ik ken helemaal niets van zequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze echt goed, moet je maar eens andere songs van opzoeken op you tube.Je moet er van houden, en ik doe dat.
Sorry, heb ht een eerlijke kans gegeven, maar naar 1:30m heb ik 'm toch afgezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
Ja een van hun beste, en deze vind ik super.
Die zijn toch ook Volendams?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
Ja een van hun beste, en deze vind ik super.
Hahah ik zeg al je moet er van houden...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, heb ht een eerlijke kans gegeven, maar naar 1:30m heb ik 'm toch afgezet
Idem, 't komt niet echt door hierquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, heb ht een eerlijke kans gegeven, maar naar 1:30m heb ik 'm toch afgezet
Nee ik vind t geen palingsound, tis toch aparter.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zijn toch ook Volendams?
't Is iets anders, maar 't heeft toch wel iets van een "Palingsound"
Clip = mooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Dit is anders wel iets voor jou Teun, jij bent toch ook een watermensch?
Nou, dat 'moet' dus nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hahah ik zeg al je moet er van houden...
't Is wel iets anders idd, potentie lijken ze wel te hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik vind t geen palingsound, tis toch aparter.
Stem= kudt? .....Nou daar zijn we dan oneens over , maar goed we zullen t hierbij latenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Clip = mooi
Viool = mooi
Tekst = redelijk tot goed
Melodie = slecht tot matig
Stem = Kudt
't Is het gewoon net niet
Over smaak valt niet te twisten hè. Iets pakt je of het pakt je niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Stem= kudt? .....Nou daar zijn we dan oneens over , maar goed we zullen t hierbij laten
Ja zo is het! Sint is bij Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten hè. Iets pakt je of het pakt je niet.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
3Js![]()
![]()
![]()
Mij pakt het wel, en live zijn ze nóg beter gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou ook van heel veel muziek, laat ik dat ff rechtzetten.Niet alleen van de J''tjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Heel veel
60's, 70's, 80's, rock, dance, enz.
Da's het ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou vooruit, omdat het zaterdagavond is![]()
Ik houd veel van muziek, en daardoor ook van veel muziek, maar dus ook van veel muziek nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik hou ook van heel veel muziek, laat ik dat ff rechtzetten.Niet alleen van de J''tjes.![]()
Het hoeft voor jou niet echt hoogstaand te zijn he?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hahaaa![]()
HEUL hard zetten op 2:00![]()
en oooooo wat heb ik zin in een feeeeest![]()
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
3Js![]()
![]()
![]()
Mij pakt het wel, en live zijn ze nóg beter gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag....ik ben gewoon ietwat moequote:Op zaterdag 5 december 2009 21:30 schreef D. het volgende:
Als Laysa nu haar zonnebril afzet ziet ze dat wij er zijn
Ik doe mee met volzitten van het gourmettenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:30 schreef Laysa het volgende:
Ik zit echt vol van het gourmetten...kan me niet heugen wanneer ik zoveel vlees heb gegeten
en visquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe mee met volzitten van het gourmetten
Al eet ik vaker veel vlees
haaiquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zag....ik ben gewoon ietwat moe...haaiii
Geen vis hierquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
en vis...ook van de appie overigens
Blegh ik heb voor heel de week genoeg vlees opquote:
Vlees isquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blegh ik heb voor heel de week genoeg vlees op
kapotmoequote:
ga ook vroeg slapen denk ik want deze doorgedraaide tante is kapotmoe
Nah met een dolgedraaid nichtje van ruim anderhalf een paar uur rondrennen sloopt...geloof mijquote:
ik doe maar een frisje vanavondquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:41 schreef D. het volgende:
Mijn glas is weer leeg, maar de fles is nog bijna vol
Ik vind dit gewoon niet eens echt heel slechtquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hahaaa![]()
HEUL hard zetten op 2:00![]()
en oooooo wat heb ik zin in een feeeeest![]()
ik heb ook niks gehad....maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik een beetje veel gegeten heb, maar het was wel lekker![]()
Denk je van die Sint verlost te zijn, komt hij in dat restaurant ook nog eens langs![]()
Maar ik ben ook niet lief geweest, heb geen kadootje gehad
Hee, jij ook gewokt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit keivol van het wokken, het was dan ook weer ongelofelijk jammie
Dan moeten we onszelf maar iets gevenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehad....maar dat geeft niet
Ik altijd veel gambas, zowel wok als bakplaat, maar deze keer ook vlees en natuurlijk lekkere groentetjes, ook wat sushi, man o man wat het ik zitten schranzenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee, jij ook gewokt?
Ik heb vooral veel vis en garnalen op in een 3-peper-sausje![]()
Heb mijzelf streng toegesproken voor de spiegel, als Sint het vertikt, dan doe ik het zelf welquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we onszelf maar iets geven
Waarom uitstellen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
ik mag mezelf dit jaar alleen nog een setje fietskleding kado geven...en zelfs dat kan ik beter uitstellen tot 2010...maar dat red ik vast niet
Ik wissel altijd afquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik laat trouwens wokken in de Gon Bao saus, een mix van pittig, kruidig en knoflook zoooo zalig
ik denk dat jouw broek mij net iets te groot zal zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom uitstellen?
Je mag mijn broek wel lenen hoor
Ik zocht een oplossing voor mijn vermoeide ogen.quote:
Beetje patsen met je strakke kontjequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat jouw broek mij net iets te groot zal zijn
Dus daar schiet je niks mee opquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht een oplossing voor mijn vermoeide ogen.
Maar behalve dat jullie mijn posts dan niet kunnen lezen, kan ik met mijn ogen dicht die van jullie ook niet zo goed zien
Hier ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdmaar op de bakplaat gebruikt de kok zijn eigen kruiden en kun je niet kiezen
Ze weten zeker wat ze doen, alleen wat instructies betreft de ossehaas of hij vraagt het zelf, heel even gebakken dus voor mij, geen doorgebakken rommel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook
Maar hij weet wat ie doet, dus ik laat 'm zijn gang maar gaan
geniet en luister zequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk maar lekker liggen, met mijn luisterboek
Lekker luieren, groot gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat helemaal niets daar doorbakken is, tenzij je er om vraagtquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze weten zeker wat ze doen, alleen wat instructies betreft de ossehaas of hij vraagt het zelf, heel even gebakken dus voor mij, geen doorgebakken rommel.
Er zijn idd mensen die daar om vragen hoor( mijn dochter) zondeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat helemaal niets daar doorbakken is, tenzij je er om vraagt
Vertel eens, wat had jij jezelf te vertellen, wat heb je voor stouts gedaan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb mijzelf streng toegesproken voor de spiegel, als Sint het vertikt, dan doe ik het zelf wel
Zondequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zijn idd mensen die daar om vragen hoor( mijn dochter) zondeee
Bij jou ook al, gohquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:14 schreef D. het volgende:
Capslock
Die knop zit bij mijn laptop veel te dicht bij de a
okquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke nu maar ff niet meer over eten hebben
hahaha, oordopjes in?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde
Als ik in mijn vlees prik moet het net geen 'auw' meer roepen
Luisterboek?! Val je daar niet van in slaap?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat je anders wel auw roept toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef D. het volgende:
mijn vlees is dus het vlees op mijn bord, voordat daar onduidelijkheden over ontstaan
Zullen we het even over drinken hebben want ik heb me toch een dorst na dat etenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke nu maar ff niet meer over eten hebben
ik heb heel de avond aan de fris gezeten terwijl de rest aan de drank was ...echt een drama....maar ook dan ben ik gezelligquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het even over drinken hebben want ik heb me toch een dorst na dat eten
Wat ben je allemaal van plan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
ik heb verdorrie samen met mn schoonzus allemaal wilde plannen voor 2010 gemaakt....
Nou ik had een biertje tijdens het eten en zit nu aan een Portje, de dorst valt wel mee anders moet je niet aan de Port beginnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het even over drinken hebben want ik heb me toch een dorst na dat eten
we zijn idd geval van plan om samen te gaan zumba-en....en de rest durf ik niet openbaar te makenquote:
Het blijft naasquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mijn desktop zat ie toch bijna een halve cm verder weg
Ik zat vanavond ook aan het fris, na 4 dagen hoofdpijn achter elkaar, die eindelijk gezakt is leek me dat toch een beter plan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb heel de avond aan de fris gezeten terwijl de rest aan de drank was ...echt een drama....maar ook dan ben ik gezellig
Als ik ga meld ik dat netjes hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor ik dacht gewoon dat je nu al wegging...dammm...doe niet zo negatief
psiesquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat vanavond ook aan het fris, na 4 dagen hoofdpijn achter elkaar, die eindelijk gezakt is leek me dat toch een beter plan.
Dat hebben wij niet nodig joh, wij zijn zonder ook heel gezellig
Ik heb grote handen, en het is bij zo'n laptop allemaal net een beetje krapper, en dat went maar nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het blijft naast elkaar, met een btje enthousiasme ram je nog de verkeerde knop in
Zou ik ook van in slaap vallen. Ik lees dan liever. Oooo laseren, ik wil wel maar durf niet en ik moet mijn lenzen 6 weken uit voordat dat kan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luisterboek?! Val je daar niet van in slaap?
Ik heb 3 jaar geleden mijn ogen laten laseren en toen kon ik een paar dagen niet goed zien en ook niet werken, dus had ik ook een paar van die luisterboeken. Maar ik viel er telkens van in slaap en de ellende was dat de cd gewoon verder liep en het dan heel moeiljk terug te zoeken is waar je gebleven bent
Ik vind een laptop maar niks, op vakantie hebben we zo'n ding mee en ik moet er telkens weer aan wennen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb grote handen, en het is bij zo'n laptop allemaal net een beetje krapper, en dat went maar niet
en flink tafelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:24 schreef D. het volgende:
Maar ik voel 'm wel een beetje, maar dat wijt ik aan mijn moeheid
Per ongeluk overheen gelezen @quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luisterboek?! Val je daar niet van in slaap?
Ik heb 3 jaar geleden mijn ogen laten laseren en toen kon ik een paar dagen niet goed zien en ook niet werken, dus had ik ook een paar van die luisterboeken. Maar ik viel er telkens van in slaap en de ellende was dat de cd gewoon verder liep en het dan heel moeiljk terug te zoeken is waar je gebleven bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |