Tsja, of je gaat in de zak hè, richting zon. Nou ja, ook niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Jian het volgende:
Zo nog ruim een uurtje en dan ga ik naar huis![]()
Kom maar op met die kadootjes
Logeren in (Zuid)Spanje, 3 maandjes ofzo, geen puntquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, of je gaat in de zak hè, richting zon. Nou ja, ook niet verkeerd toch?
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, voller gaat gewoon NIET.
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag avond hebben, stelletje fuckers
Preciesquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnen
Zo is dat, en ze komen dan ook geheid terug, weer met z'n allen, zodat je later nog een paar keer druk bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnen
Hoe kun je het nou erg vinden als de zaak goed loopt!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, voller gaat gewoon NIET.
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag avond hebben, stelletje fuckers
Succes Ian. Zet um op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn 2 reserveringen boven op mijn al veel te volgeboekte kutzaterdag gekomen.
Spannend! Veel plezierquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!![]()
We gaan zo los, ff de zakken verslepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |