De laatse jaren was ik gewoon op vakantie..quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja een beetje opgelegd....zo van..je moet wat doen met kerst en oud en nieuw...terwijl dat eigenlijk onzin is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:08 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind deze ava ook wel wat ,niet zo opvallend..
Die taalfouten van daarnet zijn je instant vergeven, maar dat "gewoon omdat het kan" hè, moet dat nou echt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zwaai even naar Coos, gewoon omdat het kan.![]()
Ik doe even met je mee..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zwaai even naar Coos, gewoon omdat het kan.![]()
Man, zeur niet!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die taalfouten van daarnet zijn je instant vergeven, maar dat "gewoon omdat het kan" hè, moet dat nou echt?
"Gewoon. Omdat"-roepertjes zijn trouwens nóg erger. Die proberen er dan (elkaar nawauwelend) een 'hippe' draai aan te geven.
Echt, dat elkaar maar nalullen van taalfrutsels op een forum, je kan er een boek over schrijven alleen is dat veel moeite voor iets dat je meteen in de open haard wil flikkerren. Heul veul irritant, en zulks. Dus dat.
Misschien moet ik gewoon nog wat koffie ook hoor.
Wel lekker , tuinfluitertje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad lief van je broerquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:17 schreef Laysa het volgende:
Ik hoor net dat we gaan gourmetten...maar mn broer koopt speciaal voor mij borstplaat....de lieverd
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 december 2009 12:34 schreef Gert het volgende:
En Teun: Coos doet niet aan kloontjes of aan dingen via anderen roepen. Die is mans genoeg om het recht in je gezicht te zeggen.
Tsja, of je gaat in de zak hè, richting zon. Nou ja, ook niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:57 schreef Jian het volgende:
Zo nog ruim een uurtje en dan ga ik naar huis![]()
Kom maar op met die kadootjes
Logeren in (Zuid)Spanje, 3 maandjes ofzo, geen puntquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, of je gaat in de zak hè, richting zon. Nou ja, ook niet verkeerd toch?
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnenquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, voller gaat gewoon NIET.
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag avond hebben, stelletje fuckers
Preciesquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnen
Zo is dat, en ze komen dan ook geheid terug, weer met z'n allen, zodat je later nog een paar keer druk bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Aaach, denk aan al die blije, dankbare gezichtjes als ze straks die culinaire hoogstandjes van je op tafel zien verschijnen
Hoe kun je het nou erg vinden als de zaak goed loopt!quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, voller gaat gewoon NIET.
Ik hoop dat jullie een fijne zaterdag avond hebben, stelletje fuckers
Succes Ian. Zet um op.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Er zijn 2 reserveringen boven op mijn al veel te volgeboekte kutzaterdag gekomen.
Spannend! Veel plezierquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemiddag!![]()
We gaan zo los, ff de zakken verslepen.
Ah! Boerenkool hebben wij vanmiddag (ook) gedaan. Als een soort luner. Toen er nog wat eetlust was. Wij wachten op Buum die een practical joke aan het maken is voor twee vrienden van hem, en dan gaan wij ook los.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef Gert het volgende:
Boerenkool met worst en dan pakjesavond! Iedereen die het gaat vieren: veel plezier. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik ook welquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het gedichtje is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst een chinese Ian lastig vallen
Vertelquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik weet wel hoe het gedichtje ging
Ik ga binnenkort ook weer ns chinezen, hoog tijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Done, babi pangang, geen kroepoek bij
ehhhquote:
Ook lekker, ik vind dat toch de meest gezellige manier van eten en errug lekker. Kwam trouwens spontaan op en er was nog plaats.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaan wij komende week waarschijnlijk doen
Vanavond gourmetten
Bij ons is het de schuld van de AH.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik vind dat toch de meest gezellige manier van eten en errug lekker. Kwam trouwens spontaan op en er was nog plaats.
Mooi gedicht Dquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
ehhh
Lieve Toos
Je krijgt geen chocolade letter
Want je wordt met de dag vetter
Een lekker geurtje lijkt me wel iets voor jou
Dan ben ik af van die stinkende vrouw
Zoiets?
Wat eten Volendammers als ze een feestmaal willen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer ns chinezen, hoog tijd.
Echt,,wat een stout gedichtje...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
ehhh
Lieve Toos
Je krijgt geen chocolade letter
Want je wordt met de dag vetter
Een lekker geurtje lijkt me wel iets voor jou
Dan ben ik af van die stinkende vrouw
Zoiets?
ligt eraan, de chinezen draaien hier heel goed, en op de dijk zitten een paar hele goede restaurants,tsja ze houden wel van lekker, bij die slager dit en bij die bakker dat, ze pluizen uit waar iets t lekkerst is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat eten Volendammers als ze een feestmaal willen?
Op zondag grote koeken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ligt eraan, de chinezen draaien hier heel goed, en op de dijk zitten een paar hele goede restaurants,tsja ze houden wel van lekker, bij die slager dit en bij die bakker dat, ze pluizen uit waar iets t lekkerst is.
Laat me met lust, ik heb het al dluk genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst een chinese Ian lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |