Ja, ik ook welquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nieuwsgierig naar het gedichtje is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst een chinese Ian lastig vallen
Vertelquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik weet wel hoe het gedichtje ging
Ik ga binnenkort ook weer ns chinezen, hoog tijd.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Done, babi pangang, geen kroepoek bij
ehhhquote:
Ook lekker, ik vind dat toch de meest gezellige manier van eten en errug lekker. Kwam trouwens spontaan op en er was nog plaats.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gaan wij komende week waarschijnlijk doen
Vanavond gourmetten
Bij ons is het de schuld van de AH.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook lekker, ik vind dat toch de meest gezellige manier van eten en errug lekker. Kwam trouwens spontaan op en er was nog plaats.
Mooi gedicht Dquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
ehhh
Lieve Toos
Je krijgt geen chocolade letter
Want je wordt met de dag vetter
Een lekker geurtje lijkt me wel iets voor jou
Dan ben ik af van die stinkende vrouw
Zoiets?
Wat eten Volendammers als ze een feestmaal willen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer ns chinezen, hoog tijd.
Echt,,wat een stout gedichtje...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:52 schreef D. het volgende:
[..]
ehhh
Lieve Toos
Je krijgt geen chocolade letter
Want je wordt met de dag vetter
Een lekker geurtje lijkt me wel iets voor jou
Dan ben ik af van die stinkende vrouw
Zoiets?
ligt eraan, de chinezen draaien hier heel goed, en op de dijk zitten een paar hele goede restaurants,tsja ze houden wel van lekker, bij die slager dit en bij die bakker dat, ze pluizen uit waar iets t lekkerst is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat eten Volendammers als ze een feestmaal willen?
Op zondag grote koeken?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ligt eraan, de chinezen draaien hier heel goed, en op de dijk zitten een paar hele goede restaurants,tsja ze houden wel van lekker, bij die slager dit en bij die bakker dat, ze pluizen uit waar iets t lekkerst is.
Laat me met lust, ik heb het al dluk genoeg.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar eerst een chinese Ian lastig vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |