ik half 3quote:
ben benieuwd hoe je nichtje gaat reageren Laysa, maak je foto`s en Kally maak jij ook foto`s vind ik altijd leukquote:
Ja tuurlijk maak ik foto's, ik ga straks ook zwarte pietjes van ze maken hahaquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je nichtje gaat reageren Laysa, maak je foto`s en Kally maak jij ook foto`s vind ik altijd leuk
Stuur je de Sint wel weer op tijd naar Almere-studio, want hij heeft een afspraak met Paul de Leeuw, en dat vind ik altijd zo leuk om te zien, verheug me erop dus de Sint erop tijd uit zetten he desnoods zet je hem op de trein richting Almere als ie maar op tijd isquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
ik half 3dan de hele meuk van eten voorzien, en dan komt de sint
![]()
Ik heb ieder jaar de sint over de vloer gehad hij komt nu alleen maar kloppen omdat hij naar Paul de Leeuw moetquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Stuur je de Sint wel weer op tijd naar Almere-studio, want hij heeft een afspraak met Paul de Leeuw, en dat vind ik altijd zo leuk om te zien, verheug me erop dus de Sint erop tijd uit zetten he desnoods zet je hem op de trein richting Almere als ie maar op tijd is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:25 schreef Kally het volgende:
[..]
ik half 3dan de hele meuk van eten voorzien, en dan komt de sint
![]()
Lekker maar gedichten hoef ik gelukkig ook niet, het is gewoon kadootjes uitpakkenquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe helemaal niets met sinterklaas.
Moet opeens weer denken aan vorig jaar, dat ik nog wel kadootjes moest leveren maar het niet meer meevierde.
Geen gestres over de gedichten iig
En pepernoten eten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker maar gedichten hoef ik gelukkig ook niet, het is gewoon kadootjes uitpakken
Ik ga naar mijn kleinzoon..quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik doe helemaal niets met sinterklaas.
Moet opeens weer denken aan vorig jaar, dat ik nog wel kadootjes moest leveren maar het niet meer meevierde.
Geen gestres over de gedichten iig
Ik krijg ook heul nietsquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En pepernoten eten.
En ja kadootjes uitpakken is best leuk, maar kreeg toch altijd dingen waar ik niets mee kon
Snel naar de AlbertHeijn.
Ja een beetje opgelegd....zo van..je moet wat doen met kerst en oud en nieuw...terwijl dat eigenlijk onzin isquote:Op zaterdag 5 december 2009 11:45 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn kleinzoon..
Hou helemaal niet van die gein, maar ik mocht mee beslissen, en zei , alleen voor Lucas, het is
tenslotte een kinderfeest.
Dochter heeft het gisteren gevierd in Spanje, en de kleine een sinterklaasmuts opgezet, zo een leuke video.
Wat een kut maand eigenlijk, met die rare feesten...
De laatse jaren was ik gewoon op vakantie..quote:Op zaterdag 5 december 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja een beetje opgelegd....zo van..je moet wat doen met kerst en oud en nieuw...terwijl dat eigenlijk onzin is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:08 schreef Anniebab het volgende:
Ik vind deze ava ook wel wat ,niet zo opvallend..
Die taalfouten van daarnet zijn je instant vergeven, maar dat "gewoon omdat het kan" hè, moet dat nou echt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zwaai even naar Coos, gewoon omdat het kan.![]()
Ik doe even met je mee..quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
En ik zwaai even naar Coos, gewoon omdat het kan.![]()
Man, zeur niet!quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Die taalfouten van daarnet zijn je instant vergeven, maar dat "gewoon omdat het kan" hè, moet dat nou echt?
"Gewoon. Omdat"-roepertjes zijn trouwens nóg erger. Die proberen er dan (elkaar nawauwelend) een 'hippe' draai aan te geven.
Echt, dat elkaar maar nalullen van taalfrutsels op een forum, je kan er een boek over schrijven alleen is dat veel moeite voor iets dat je meteen in de open haard wil flikkerren. Heul veul irritant, en zulks. Dus dat.
Misschien moet ik gewoon nog wat koffie ook hoor.
Wel lekker , tuinfluitertje.quote:Op zaterdag 5 december 2009 12:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |