Waarom uitstellen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Laysa het volgende:
ik mag mezelf dit jaar alleen nog een setje fietskleding kado geven...en zelfs dat kan ik beter uitstellen tot 2010...maar dat red ik vast niet
Ik wissel altijd afquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Chanel5 het volgende:
Ik laat trouwens wokken in de Gon Bao saus, een mix van pittig, kruidig en knoflook zoooo zalig
ik denk dat jouw broek mij net iets te groot zal zijnquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom uitstellen?
Je mag mijn broek wel lenen hoor
Ik zocht een oplossing voor mijn vermoeide ogen.quote:
Beetje patsen met je strakke kontjequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik denk dat jouw broek mij net iets te groot zal zijn
Dus daar schiet je niks mee opquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zocht een oplossing voor mijn vermoeide ogen.
Maar behalve dat jullie mijn posts dan niet kunnen lezen, kan ik met mijn ogen dicht die van jullie ook niet zo goed zien
Hier ookquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafdmaar op de bakplaat gebruikt de kok zijn eigen kruiden en kun je niet kiezen
Ze weten zeker wat ze doen, alleen wat instructies betreft de ossehaas of hij vraagt het zelf, heel even gebakken dus voor mij, geen doorgebakken rommel.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook
Maar hij weet wat ie doet, dus ik laat 'm zijn gang maar gaan
geniet en luister zequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk maar lekker liggen, met mijn luisterboek
Lekker luieren, groot gelijkquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk maar lekker liggen, met mijn luisterboek
Ik heb het idee dat helemaal niets daar doorbakken is, tenzij je er om vraagtquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze weten zeker wat ze doen, alleen wat instructies betreft de ossehaas of hij vraagt het zelf, heel even gebakken dus voor mij, geen doorgebakken rommel.
Er zijn idd mensen die daar om vragen hoor( mijn dochter) zondeeequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat helemaal niets daar doorbakken is, tenzij je er om vraagt
Vertel eens, wat had jij jezelf te vertellen, wat heb je voor stouts gedaan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb mijzelf streng toegesproken voor de spiegel, als Sint het vertikt, dan doe ik het zelf wel
Zondequote:Op zaterdag 5 december 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Er zijn idd mensen die daar om vragen hoor( mijn dochter) zondeee
Bij jou ook al, gohquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:14 schreef D. het volgende:
Capslock
Die knop zit bij mijn laptop veel te dicht bij de a
okquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke nu maar ff niet meer over eten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |