Blegh ik heb voor heel de week genoeg vlees opquote:
Vlees isquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blegh ik heb voor heel de week genoeg vlees op
kapotmoequote:
ga ook vroeg slapen denk ik want deze doorgedraaide tante is kapotmoe
Nah met een dolgedraaid nichtje van ruim anderhalf een paar uur rondrennen sloopt...geloof mijquote:
ik doe maar een frisje vanavondquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:41 schreef D. het volgende:
Mijn glas is weer leeg, maar de fles is nog bijna vol
Ik vind dit gewoon niet eens echt heel slechtquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
hahaaa![]()
HEUL hard zetten op 2:00![]()
en oooooo wat heb ik zin in een feeeeest![]()
ik heb ook niks gehad....maar dat geeft nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik een beetje veel gegeten heb, maar het was wel lekker![]()
Denk je van die Sint verlost te zijn, komt hij in dat restaurant ook nog eens langs![]()
Maar ik ben ook niet lief geweest, heb geen kadootje gehad
Hee, jij ook gewokt?quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zit keivol van het wokken, het was dan ook weer ongelofelijk jammie
Dan moeten we onszelf maar iets gevenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb ook niks gehad....maar dat geeft niet
Ik altijd veel gambas, zowel wok als bakplaat, maar deze keer ook vlees en natuurlijk lekkere groentetjes, ook wat sushi, man o man wat het ik zitten schranzenquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hee, jij ook gewokt?
Ik heb vooral veel vis en garnalen op in een 3-peper-sausje![]()
Heb mijzelf streng toegesproken voor de spiegel, als Sint het vertikt, dan doe ik het zelf welquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moeten we onszelf maar iets geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |