Nee hoor hier was die ouwe Niklaas gister al, konden de kids een dag langer met hun gekregen goederen vertoeven....lekker rustig hier vanavond.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier zit iedereen cadeaus uit te pakken zeker.
Godverdomme.
Ja, iedereen eet dat wel eens, maar staat mij toch wel iets van bij dat op die vissersdorpen tradities hoog gehouden worden. Daarin heeft "extra lekker"' op de zondag een speciale plaats.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gevulde bedoel je?Kan of beste boter koekjes, gebak, maar dat eet iedereen toch wel eens?
Ik was ondeugend in 2009 Ian, geen cadeaus of presentjes dit jaar.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier zit iedereen cadeaus uit te pakken zeker.
Godverdomme.
hier hetzelfdequote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was ondeugend in 2009 Ian, geen cadeaus of presentjes dit jaar.
Ja dat is ook wel zo, en zoals vanavond sinterklazen met lekkers, zoals opgemaakt visschalen, salade int midden en daar omheen stukjes gerookte paling,zalm, makreel, garnalen enz. en vooraf koffie met gebak en daar maken ze wel een gezellige doorzak avod van.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, iedereen eet dat wel eens, maar staat mij toch wel iets van bij dat op die vissersdorpen tradities hoog gehouden worden. Daarin heeft "extra lekker"' op de zondag een speciale plaats.
Dan krijg jij deze van mij,quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik was ondeugend in 2009 Ian, geen cadeaus of presentjes dit jaar.
Hè Sporti, je kwam even langsfietsen?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:35 schreef Sporti het volgende:
Hallo allemaal, voor de liefhebbers van Peter Fox vanavond ARD 00.40 concert
Ei op je patat?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:13 schreef hondjes het volgende:
Ga zo maar eens wat patat bakken,,,ook een feestmaal..
heel misschien een gebakken ei erop,, voor de versiering.
Hartelijk dankquote:
Lijkt me vet ranzigquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:54 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ja,,best lekker hoor..
Hier ook geen kadootjes
Hoi Teun , nee zit/zat aan de erwtensoepquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hè Sporti, je kwam even langsfietsen?
Zou je dat ook mooi vinden als het niet je buren waren?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:00 schreef Anniebab het volgende:
Hier hoef ik eigenlijk niks bij te zeggen....zo mooi.
Ja, ik vind ze echt goed, moet je maar eens andere songs van opzoeken op you tube.Je moet er van houden, en ik doe dat.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je dat ook mooi vinden als het niet je buren waren?
Ik ken helemaal niets van zequote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja, ik vind ze echt goed, moet je maar eens andere songs van opzoeken op you tube.Je moet er van houden, en ik doe dat.
Sorry, heb ht een eerlijke kans gegeven, maar naar 1:30m heb ik 'm toch afgezetquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
Ja een van hun beste, en deze vind ik super.
Die zijn toch ook Volendams?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:14 schreef Anniebab het volgende:
Ja een van hun beste, en deze vind ik super.
Hahah ik zeg al je moet er van houden...quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, heb ht een eerlijke kans gegeven, maar naar 1:30m heb ik 'm toch afgezet
Idem, 't komt niet echt door hierquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sorry, heb ht een eerlijke kans gegeven, maar naar 1:30m heb ik 'm toch afgezet
Nee ik vind t geen palingsound, tis toch aparter.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zijn toch ook Volendams?
't Is iets anders, maar 't heeft toch wel iets van een "Palingsound"
Clip = mooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:24 schreef Anniebab het volgende:
Dit is anders wel iets voor jou Teun, jij bent toch ook een watermensch?
Nou, dat 'moet' dus nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hahah ik zeg al je moet er van houden...
't Is wel iets anders idd, potentie lijken ze wel te hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee ik vind t geen palingsound, tis toch aparter.
Stem= kudt? .....Nou daar zijn we dan oneens over , maar goed we zullen t hierbij latenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Clip = mooi
Viool = mooi
Tekst = redelijk tot goed
Melodie = slecht tot matig
Stem = Kudt
't Is het gewoon net niet
Over smaak valt niet te twisten hè. Iets pakt je of het pakt je niet.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Stem= kudt? .....Nou daar zijn we dan oneens over , maar goed we zullen t hierbij laten
Ja zo is het! Sint is bij Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten hè. Iets pakt je of het pakt je niet.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
3Js![]()
![]()
![]()
Mij pakt het wel, en live zijn ze nóg beter gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou ook van heel veel muziek, laat ik dat ff rechtzetten.Niet alleen van de J''tjes.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Heel veel
60's, 70's, 80's, rock, dance, enz.
Da's het ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nou vooruit, omdat het zaterdagavond is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |