hahaha, oordopjes in?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zonde
Als ik in mijn vlees prik moet het net geen 'auw' meer roepen
Luisterboek?! Val je daar niet van in slaap?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk maar lekker liggen, met mijn luisterboek
Neem aan dat je anders wel auw roept toch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef D. het volgende:
mijn vlees is dus het vlees op mijn bord, voordat daar onduidelijkheden over ontstaan
Zullen we het even over drinken hebben want ik heb me toch een dorst na dat etenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
Maar oke nu maar ff niet meer over eten hebben
ik heb heel de avond aan de fris gezeten terwijl de rest aan de drank was ...echt een drama....maar ook dan ben ik gezelligquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het even over drinken hebben want ik heb me toch een dorst na dat eten
Wat ben je allemaal van plan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
ik heb verdorrie samen met mn schoonzus allemaal wilde plannen voor 2010 gemaakt....
Nou ik had een biertje tijdens het eten en zit nu aan een Portje, de dorst valt wel mee anders moet je niet aan de Port beginnen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het even over drinken hebben want ik heb me toch een dorst na dat eten
we zijn idd geval van plan om samen te gaan zumba-en....en de rest durf ik niet openbaar te makenquote:
Het blijft naasquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mijn desktop zat ie toch bijna een halve cm verder weg
Ik zat vanavond ook aan het fris, na 4 dagen hoofdpijn achter elkaar, die eindelijk gezakt is leek me dat toch een beter plan.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb heel de avond aan de fris gezeten terwijl de rest aan de drank was ...echt een drama....maar ook dan ben ik gezellig
Als ik ga meld ik dat netjes hoorquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee hoor ik dacht gewoon dat je nu al wegging...dammm...doe niet zo negatief
psiesquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat vanavond ook aan het fris, na 4 dagen hoofdpijn achter elkaar, die eindelijk gezakt is leek me dat toch een beter plan.
Dat hebben wij niet nodig joh, wij zijn zonder ook heel gezellig
Ik heb grote handen, en het is bij zo'n laptop allemaal net een beetje krapper, en dat went maar nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het blijft naast elkaar, met een btje enthousiasme ram je nog de verkeerde knop in
Zou ik ook van in slaap vallen. Ik lees dan liever. Oooo laseren, ik wil wel maar durf niet en ik moet mijn lenzen 6 weken uit voordat dat kan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luisterboek?! Val je daar niet van in slaap?
Ik heb 3 jaar geleden mijn ogen laten laseren en toen kon ik een paar dagen niet goed zien en ook niet werken, dus had ik ook een paar van die luisterboeken. Maar ik viel er telkens van in slaap en de ellende was dat de cd gewoon verder liep en het dan heel moeiljk terug te zoeken is waar je gebleven bent
Ik vind een laptop maar niks, op vakantie hebben we zo'n ding mee en ik moet er telkens weer aan wennen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb grote handen, en het is bij zo'n laptop allemaal net een beetje krapper, en dat went maar niet
en flink tafelenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:24 schreef D. het volgende:
Maar ik voel 'm wel een beetje, maar dat wijt ik aan mijn moeheid
Per ongeluk overheen gelezen @quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Luisterboek?! Val je daar niet van in slaap?
Ik heb 3 jaar geleden mijn ogen laten laseren en toen kon ik een paar dagen niet goed zien en ook niet werken, dus had ik ook een paar van die luisterboeken. Maar ik viel er telkens van in slaap en de ellende was dat de cd gewoon verder liep en het dan heel moeiljk terug te zoeken is waar je gebleven bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |