Maar dat is bij 1 toch ook, de VOTE mode....quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, ja, nog zoiets kuts. Moet je gaan voten om te skippen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een falert inderdaad.
Maar zoals ik al zei: Doet me denken aan een verwend enigskind die weinig met anderen te maken heeft wat betreft delen van spullen etc.
Hij snapt het gewoon niet. Typerend.
Ik ga altijd maar zeehonden doodknuppelen in de tussentijd dat dat kutsysteem loopt te mergen en te lobbyen en al dat soort crap.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Goldfoxx het volgende:
Bij MW1 kon je gewoon een van je favoriete servers selecteren, en kon je gelijk het potje laden. Door het ontbreken van de dedicated servers word je door het ***** matchmaking systeem in een lobby gegooid.
Voordat hij bij mij de lobby vind duurt het soms een halve minuut tot een minuut. Voordat hij dan het potje begint mag je dus minimaal een minuut wachten tot het potje begint. Na het potje word je weer in de lobby gegooid, en mag je weer een minuut wachten totdat hij het level gaat laden. Met veel geluk kan ik met een minuut een potje spelen.
Met een beetje ongeluk vind hij geen lobby, gooit hij je uit de lobby of gaat hij de lobby mergen wat 4 van de 5 gevallen mislukt. Als je dan eenmaal bent begonnen en het potje is voorbij mag je minimaal een minuut wachten als hij je niet uit de lobby gooit en je opnieuw naar een lobby mag gaan zoeken.(gebeurt om de 2 á 3 potjes)
Je begrijpt dat dat het speelplezier flink kan bederven van een verder fantastische game...
En idd, je kan niet zelf een server met lage ping kiezen, maar je word in een team gegooid waarvan het systeem denkt dat dat het beste is...
Klopt, vind ik ook kut wapens, gebruik ik zelf nooit maar word er maar al te vaak mee neergepoptquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:52 schreef WooZ het volgende:
- de tubes en dubbele shotgun zijn veeeeeeeel te krachtig, wordt er tamelijk simpel van moet ik bekennen als ik weer neergetubed word blergh....
belooft veel goedsquote:Infinity Ward's Robert Bowling tweets about plans for the first patch for Call of Duty: Modern Warfare 2, offering a status report with 18 characters to spare: "First title update will be a big one. We've been taking notes since release and working. I'll post details before it ships."
Lol.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef M4a1 het volgende:
[..]
![]()
boehoehoe![]()
![]()
Gewoon betalen voor je eigen game dus, armoedzaaiert
Nee het gebruik van het woord kanker is een uitstekende aanduiding voor je eigen opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol.
Kankerhard falen en dan nog praatjes.
Maak het vmbo eerst eens af, paradepaardje
Die vind ik juist echt fokking vetquote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Wriggles het volgende:
De enige map waar ik echt een schijthekel aan heb is Wasteland.
Terwijl ik die map in CoD1 & 2 (Brecourt) noujuist wel leuk vond.
Vind Rust eigenlijk 1 van de leukere maps, tenmiste niet zo godsgruwelijk groot als sommige andere, en weinig mogelijkheden om lang op 1 punt stil te zitten. Ben ook regelmatig eerste in die map en gebruik ook nooit shotguns omdat ik daar gewoon niet mee overweg kanquote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
'Slechte' maps aanhalen omdat je er gepwned wordt. Altijd een goed argument.
Op Rust word ik regelmatig eerste zonder dubbele shotgun (SMG met Rapid Fire) en zonder marathon (Sleight of Hand Pro). Heb ik eindelijk een spel gevonden waarin zelfs ik pwn, word het spel afgekraakt omdat de FOK!kers er geen fuck van kunnen. Jammer hoor.
Terminal vind ik noujuist weer wel leuk.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die vind ik juist echt fokking vet![]()
Lekker in het gras liggen
Mijn kloterigste kenkermap moet wel Terminal zijn (en die FFA rust map)
Dat is inderdaad de reden dat Wasteland kut is, ik word er elke keer geowned.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
Op Rust word ik regelmatig eerste zonder dubbele shotgun (SMG met Rapid Fire) en zonder marathon (Sleight of Hand Pro). Heb ik eindelijk een spel gevonden waarin zelfs ik pwn, word het spel afgekraakt omdat de FOK!kers er geen fuck van kunnen. Jammer hoor.
Dat dus. Als je daar faalt, komt dat omdat je de verkeerde perks+wapens hebt. P90+holo-sight en Sleight of hand= insta win.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
Die komt idd niet voor, SP spawn je al voor elkaar ik wil MP niet meemakenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef Blik het volgende:
Het is bizar, maar na 10 uur MP heb ik nog nooit de map Rust gespeeld, komt die niet voor in Team Deathmatch?
Denk dat die alleen in 1v1 voor komt gezien hoe klein de map is.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef Blik het volgende:
Het is bizar, maar na 10 uur MP heb ik nog nooit de map Rust gespeeld, komt die niet voor in Team Deathmatch?
FFA volgens mij ook, heb 3 potjes ffa gedaan en 1 was rust volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk dat die alleen in 1v1 voor komt gezien hoe klein de map is.
idd met 19 manquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef Lysdexie het volgende:
Ground War @ Rust![]()
Dat zou geweldig zijn.
Ah wist ik niet speel nooit FFA ook maar eens doen danquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef WooZ het volgende:
Klopt, ik speel veel FFA, vaak rust, veel te klein
Neuh, niet te klein, gewoon goed rondkijken en slim bewegen, dan is Rust best leukquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef WooZ het volgende:
Klopt, ik speel veel FFA, vaak rust, veel te klein
Ja, ik wens jou ook een fijn leven toequote:Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef Dibble het volgende:
gore kut kankerspel. Picking new host daarna disconnect van de game.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik wens jou ook een fijn leven toe
Hij heeft gelijk, alleen gebruikt hij een beetje kansloze taal om zijn punt te maken..quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Toch is het spel té vet om te laten liggen
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Booomer het volgende:
Hoe join je nou een game dan? Want hij blijft maar zoeken...
Ja dat is het grootste gemis; ant-cheat maatregelen. Gisteren ook weer iemand die de winning kill had, zag je overduidelijk in zijn cam dat hij auto-aim hadquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik btw ook mis, is een cheater-button ofzo.. Je kan nu niemand reporten..
Ik heb nu een cheater op mn friendslist die doodleuk ook toegeeftquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat is het grootste gemis; ant-cheat maatregelen. Gisteren ook weer iemand die de winning kill had, zag je overduidelijk in zijn cam dat hij auto-aim had
Dat is echt het meest waardeloze argument ooit...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nu een cheater op mn friendslist die doodleuk ook toegeeft
"Ja, want iedereen cheat"____
er is wel een anti-cheat systeem, maar dat bant periodiek, vooral om niet weg te geven waardoor het systeem de hack herkende. Totdat de banhammer landt zitten we dus nog met de cheaters.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat is het grootste gemis; ant-cheat maatregelen. Gisteren ook weer iemand die de winning kill had, zag je overduidelijk in zijn cam dat hij auto-aim had
OMG, ik word bijna net zo braindead als jou door dit te lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier te maken met een verwend enigskind, toch?
Als ik een bus deodorant koop, dan wil dat niet zeggen dat alleen ik er gebruik van mag maken.
Er kunnen meerdere mensen gebruik van maken.
Maar even over je voorbeeld over de bioscoop he:
Dus jij vind het wel normaal dat je met 1 kaartje zelf de film kijkt(iemand speelt game), en wanneer de film afgelopen is (game uitgespeeld) je het kaartje doorgeeft zodat de ander er nog mee naar binnen kan (iemand anders speelt spel op dezelfde CD).
Je voorbeeld slaat dus als een lul op een drumstel.
Ered_from_scythia als ik 't goed hebquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef CheeseFrog het volgende:
Wat is je ID? Voeg ik je wel toe, ik zoek ook nog een Spec Ops mattie. Maar het slaat idd nergens op dat random mensen je niet kunnen joinen in specops...
Ja of "in oorlog cheaten mensen ook"quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Dat is echt het meest waardeloze argument ooit...
Stomme mensen
Schijnt redelijk makkelijk op te lossen te zijn door in de instellingen van de router UPNP te activeren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:08 schreef Ered het volgende:
Hmm, dat zou wel gay zijn aangezien die van mij ook op strict staat.
Nee hoeft niet per se. Dat NAT gebeuren is alleen om te zorgen dat je zelf kan optreden als host zijnde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef RickoKun het volgende:
Hey negerinnen,
moet je met covert ops persé je NAT op open hebben? Ik bedoel, ik heb hem op strict (toch wel alle ports geopend dus wat zeikt ie) maar elk potje verloopt zonder lag!
Accept me dan :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Ered het volgende:
[..]
Ered_from_scythia als ik 't goed heb. Stomme Steam namen waren allemaal al bezet
Toegevoegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wil ook wel met iemand Co-Oppen,
ID = Rave_NL
En herr Rickokun ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
ID = steam id?
ID steam: Rikok0 (de laatste is een nul)
naam multiplayer: Rickokun
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ben ik toch een domme lul om het spel toch te kopen.
Het spel is echt KUT! De potjes duren heel erg kort! Het wachten tussendoor duurt nog langer dan dat je aan het spelen bent. Ook zijn de servers dood, leeg en saai! Ik ben nu al meerdere keren van de server geflikkerd, en speel regelmatig met een kleine lag![]()
WAT EEN KOTSSPEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Gore teringhufters door de opvolger van het beste knalspel ooit, zo te verkrachten.
Van mijn mogen alle medewerkers die MW2 hebben de tering krijgen.
Geldverspilling! Ik raad iedereen aan om lekker MW1 te blijven spelen, want MW2 is RUK!
Zo, dan ben ik kwijt!Tyfusspel!
?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]Jij zit alleen maar te kankeren in het topic, koopt het vervolgens wel, en zit nu te bashen op MW2. Ik had al lang door dat MW2 geen game voor jou was. Je koopt het toch, jouw probleem
Amper last van. Veel plezier met MW1.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ben ik toch een domme lul om het spel toch te kopen.
Het spel is echt KUT! De potjes duren heel erg kort! Het wachten tussendoor duurt nog langer dan dat je aan het spelen bent. Ook zijn de servers dood, leeg en saai! Ik ben nu al meerdere keren van de server geflikkerd, en speel regelmatig met een kleine lag![]()
WAT EEN KOTSSPEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Geldverspilling! Ik raad iedereen aan om lekker MW1 te blijven spelen, want MW2 is RUK!
Zo, dan ben ik kwijt!Tyfusspel!
![]()
Altijd mee uitkijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb mijn (te) vroege oordeel even teruggetrokken
Ik ben vanavond vanaf 1830 uur online...dan ga ik wel even knallen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef Ered het volgende:
Ik ben ook even lid geworden, iemand zin in een potje online?
Hoe word je lid van een groep dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef Ered het volgende:
Ik ben ook even lid geworden, iemand zin in een potje online?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de mensen die genadeloos door mij geowned willen worden: Bootvluchteling op steam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |