Terminal vind ik noujuist weer wel leuk.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die vind ik juist echt fokking vet![]()
Lekker in het gras liggen
Mijn kloterigste kenkermap moet wel Terminal zijn (en die FFA rust map)
Dat is inderdaad de reden dat Wasteland kut is, ik word er elke keer geowned.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
'Slechte' maps aanhalen omdat je er gepwned wordt. Altijd een goed argument.
Op Rust word ik regelmatig eerste zonder dubbele shotgun (SMG met Rapid Fire) en zonder marathon (Sleight of Hand Pro). Heb ik eindelijk een spel gevonden waarin zelfs ik pwn, word het spel afgekraakt omdat de FOK!kers er geen fuck van kunnen. Jammer hoor.
Dat dus. Als je daar faalt, komt dat omdat je de verkeerde perks+wapens hebt. P90+holo-sight en Sleight of hand= insta win.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
'Slechte' maps aanhalen omdat je er gepwned wordt. Altijd een goed argument.
Op Rust word ik regelmatig eerste zonder dubbele shotgun (SMG met Rapid Fire) en zonder marathon (Sleight of Hand Pro). Heb ik eindelijk een spel gevonden waarin zelfs ik pwn, word het spel afgekraakt omdat de FOK!kers er geen fuck van kunnen. Jammer hoor.
Die komt idd niet voor, SP spawn je al voor elkaar ik wil MP niet meemakenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef Blik het volgende:
Het is bizar, maar na 10 uur MP heb ik nog nooit de map Rust gespeeld, komt die niet voor in Team Deathmatch?
Denk dat die alleen in 1v1 voor komt gezien hoe klein de map is.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef Blik het volgende:
Het is bizar, maar na 10 uur MP heb ik nog nooit de map Rust gespeeld, komt die niet voor in Team Deathmatch?
FFA volgens mij ook, heb 3 potjes ffa gedaan en 1 was rust volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk dat die alleen in 1v1 voor komt gezien hoe klein de map is.
idd met 19 manquote:Op donderdag 10 december 2009 14:52 schreef Lysdexie het volgende:
Ground War @ Rust![]()
Dat zou geweldig zijn.
Ah wist ik niet speel nooit FFA ook maar eens doen danquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef WooZ het volgende:
Klopt, ik speel veel FFA, vaak rust, veel te klein
Neuh, niet te klein, gewoon goed rondkijken en slim bewegen, dan is Rust best leukquote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef WooZ het volgende:
Klopt, ik speel veel FFA, vaak rust, veel te klein
Ja, ik wens jou ook een fijn leven toequote:Op donderdag 10 december 2009 17:22 schreef Dibble het volgende:
gore kut kankerspel. Picking new host daarna disconnect van de game.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik wens jou ook een fijn leven toe
Hij heeft gelijk, alleen gebruikt hij een beetje kansloze taal om zijn punt te maken..quote:Op donderdag 10 december 2009 21:20 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Toch is het spel té vet om te laten liggen
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:44 schreef Booomer het volgende:
Hoe join je nou een game dan? Want hij blijft maar zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |