quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ben ik toch een domme lul om het spel toch te kopen.
Het spel is echt KUT! De potjes duren heel erg kort! Het wachten tussendoor duurt nog langer dan dat je aan het spelen bent. Ook zijn de servers dood, leeg en saai! Ik ben nu al meerdere keren van de server geflikkerd, en speel regelmatig met een kleine lag![]()
WAT EEN KOTSSPEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Gore teringhufters door de opvolger van het beste knalspel ooit, zo te verkrachten.
Van mijn mogen alle medewerkers die MW2 hebben de tering krijgen.
Geldverspilling! Ik raad iedereen aan om lekker MW1 te blijven spelen, want MW2 is RUK!
Zo, dan ben ik kwijt!Tyfusspel!
?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:07 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]Jij zit alleen maar te kankeren in het topic, koopt het vervolgens wel, en zit nu te bashen op MW2. Ik had al lang door dat MW2 geen game voor jou was. Je koopt het toch, jouw probleem
Amper last van. Veel plezier met MW1.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ben ik toch een domme lul om het spel toch te kopen.
Het spel is echt KUT! De potjes duren heel erg kort! Het wachten tussendoor duurt nog langer dan dat je aan het spelen bent. Ook zijn de servers dood, leeg en saai! Ik ben nu al meerdere keren van de server geflikkerd, en speel regelmatig met een kleine lag![]()
WAT EEN KOTSSPEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Geldverspilling! Ik raad iedereen aan om lekker MW1 te blijven spelen, want MW2 is RUK!
Zo, dan ben ik kwijt!Tyfusspel!
![]()
Altijd mee uitkijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb mijn (te) vroege oordeel even teruggetrokken
Ik ben vanavond vanaf 1830 uur online...dan ga ik wel even knallen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef Ered het volgende:
Ik ben ook even lid geworden, iemand zin in een potje online?
Hoe word je lid van een groep dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef Ered het volgende:
Ik ben ook even lid geworden, iemand zin in een potje online?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de mensen die genadeloos door mij geowned willen worden: Bootvluchteling op steam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |