Ja dat is het grootste gemis; ant-cheat maatregelen. Gisteren ook weer iemand die de winning kill had, zag je overduidelijk in zijn cam dat hij auto-aim hadquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:22 schreef Bootje84 het volgende:
Wat ik btw ook mis, is een cheater-button ofzo.. Je kan nu niemand reporten..
Ik heb nu een cheater op mn friendslist die doodleuk ook toegeeftquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat is het grootste gemis; ant-cheat maatregelen. Gisteren ook weer iemand die de winning kill had, zag je overduidelijk in zijn cam dat hij auto-aim had
Dat is echt het meest waardeloze argument ooit...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb nu een cheater op mn friendslist die doodleuk ook toegeeft
"Ja, want iedereen cheat"____
er is wel een anti-cheat systeem, maar dat bant periodiek, vooral om niet weg te geven waardoor het systeem de hack herkende. Totdat de banhammer landt zitten we dus nog met de cheaters.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja dat is het grootste gemis; ant-cheat maatregelen. Gisteren ook weer iemand die de winning kill had, zag je overduidelijk in zijn cam dat hij auto-aim had
OMG, ik word bijna net zo braindead als jou door dit te lezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hier te maken met een verwend enigskind, toch?
Als ik een bus deodorant koop, dan wil dat niet zeggen dat alleen ik er gebruik van mag maken.
Er kunnen meerdere mensen gebruik van maken.
Maar even over je voorbeeld over de bioscoop he:
Dus jij vind het wel normaal dat je met 1 kaartje zelf de film kijkt(iemand speelt game), en wanneer de film afgelopen is (game uitgespeeld) je het kaartje doorgeeft zodat de ander er nog mee naar binnen kan (iemand anders speelt spel op dezelfde CD).
Je voorbeeld slaat dus als een lul op een drumstel.
Ered_from_scythia als ik 't goed hebquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef CheeseFrog het volgende:
Wat is je ID? Voeg ik je wel toe, ik zoek ook nog een Spec Ops mattie. Maar het slaat idd nergens op dat random mensen je niet kunnen joinen in specops...
Ja of "in oorlog cheaten mensen ook"quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:05 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Dat is echt het meest waardeloze argument ooit...
Stomme mensen
Schijnt redelijk makkelijk op te lossen te zijn door in de instellingen van de router UPNP te activeren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:08 schreef Ered het volgende:
Hmm, dat zou wel gay zijn aangezien die van mij ook op strict staat.
Nee hoeft niet per se. Dat NAT gebeuren is alleen om te zorgen dat je zelf kan optreden als host zijnde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef RickoKun het volgende:
Hey negerinnen,
moet je met covert ops persé je NAT op open hebben? Ik bedoel, ik heb hem op strict (toch wel alle ports geopend dus wat zeikt ie) maar elk potje verloopt zonder lag!
Accept me dan :pquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:16 schreef Ered het volgende:
[..]
Ered_from_scythia als ik 't goed heb. Stomme Steam namen waren allemaal al bezet
Toegevoegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef Rave_NL het volgende:
Ik wil ook wel met iemand Co-Oppen,
ID = Rave_NL
En herr Rickokun ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef RickoKun het volgende:
ID = steam id?
ID steam: Rikok0 (de laatste is een nul)
naam multiplayer: Rickokun
quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
Wat ben ik toch een domme lul om het spel toch te kopen.
Het spel is echt KUT! De potjes duren heel erg kort! Het wachten tussendoor duurt nog langer dan dat je aan het spelen bent. Ook zijn de servers dood, leeg en saai! Ik ben nu al meerdere keren van de server geflikkerd, en speel regelmatig met een kleine lag![]()
WAT EEN KOTSSPEL!![]()
![]()
![]()
![]()
Gore teringhufters door de opvolger van het beste knalspel ooit, zo te verkrachten.
Van mijn mogen alle medewerkers die MW2 hebben de tering krijgen.
Geldverspilling! Ik raad iedereen aan om lekker MW1 te blijven spelen, want MW2 is RUK!
Zo, dan ben ik kwijt!Tyfusspel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |