Maar dat is bij 1 toch ook, de VOTE mode....quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, ja, nog zoiets kuts. Moet je gaan voten om te skippen
quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een falert inderdaad.
Maar zoals ik al zei: Doet me denken aan een verwend enigskind die weinig met anderen te maken heeft wat betreft delen van spullen etc.
Hij snapt het gewoon niet. Typerend.
Ik ga altijd maar zeehonden doodknuppelen in de tussentijd dat dat kutsysteem loopt te mergen en te lobbyen en al dat soort crap.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:53 schreef Goldfoxx het volgende:
Bij MW1 kon je gewoon een van je favoriete servers selecteren, en kon je gelijk het potje laden. Door het ontbreken van de dedicated servers word je door het ***** matchmaking systeem in een lobby gegooid.
Voordat hij bij mij de lobby vind duurt het soms een halve minuut tot een minuut. Voordat hij dan het potje begint mag je dus minimaal een minuut wachten tot het potje begint. Na het potje word je weer in de lobby gegooid, en mag je weer een minuut wachten totdat hij het level gaat laden. Met veel geluk kan ik met een minuut een potje spelen.
Met een beetje ongeluk vind hij geen lobby, gooit hij je uit de lobby of gaat hij de lobby mergen wat 4 van de 5 gevallen mislukt. Als je dan eenmaal bent begonnen en het potje is voorbij mag je minimaal een minuut wachten als hij je niet uit de lobby gooit en je opnieuw naar een lobby mag gaan zoeken.(gebeurt om de 2 á 3 potjes)
Je begrijpt dat dat het speelplezier flink kan bederven van een verder fantastische game...
En idd, je kan niet zelf een server met lage ping kiezen, maar je word in een team gegooid waarvan het systeem denkt dat dat het beste is...
Klopt, vind ik ook kut wapens, gebruik ik zelf nooit maar word er maar al te vaak mee neergepoptquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:52 schreef WooZ het volgende:
- de tubes en dubbele shotgun zijn veeeeeeeel te krachtig, wordt er tamelijk simpel van moet ik bekennen als ik weer neergetubed word blergh....
belooft veel goedsquote:Infinity Ward's Robert Bowling tweets about plans for the first patch for Call of Duty: Modern Warfare 2, offering a status report with 18 characters to spare: "First title update will be a big one. We've been taking notes since release and working. I'll post details before it ships."
Lol.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:56 schreef M4a1 het volgende:
[..]
![]()
boehoehoe![]()
![]()
Gewoon betalen voor je eigen game dus, armoedzaaiert
Nee het gebruik van het woord kanker is een uitstekende aanduiding voor je eigen opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lol.
Kankerhard falen en dan nog praatjes.
Maak het vmbo eerst eens af, paradepaardje
Die vind ik juist echt fokking vetquote:Op woensdag 9 december 2009 21:15 schreef Wriggles het volgende:
De enige map waar ik echt een schijthekel aan heb is Wasteland.
Terwijl ik die map in CoD1 & 2 (Brecourt) noujuist wel leuk vond.
Vind Rust eigenlijk 1 van de leukere maps, tenmiste niet zo godsgruwelijk groot als sommige andere, en weinig mogelijkheden om lang op 1 punt stil te zitten. Ben ook regelmatig eerste in die map en gebruik ook nooit shotguns omdat ik daar gewoon niet mee overweg kanquote:Op woensdag 9 december 2009 21:17 schreef WurM het volgende:
'Slechte' maps aanhalen omdat je er gepwned wordt. Altijd een goed argument.
Op Rust word ik regelmatig eerste zonder dubbele shotgun (SMG met Rapid Fire) en zonder marathon (Sleight of Hand Pro). Heb ik eindelijk een spel gevonden waarin zelfs ik pwn, word het spel afgekraakt omdat de FOK!kers er geen fuck van kunnen. Jammer hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |